Dokładnie, Integra nie dość że seryjnie nie miała konwersacji, to jeszcze cześć ściany grodziowej czy bagażnika nie była lakierowana
Honda miała dość specyficzne podejście do danych modeli, o wiele rzeczy trzeba zadbać samemu.
Na szczęście moja okres deszczu czy soli i śniegu może przeczekać w garażu
Honda miała dość specyficzne podejście do danych modeli, o wiele rzeczy trzeba zadbać samemu.
Chyba dalej tak jest
W zasadzie, to tak
Gumka23 napisał/a:
Karamba_DC2 napisał/a:
specyficzne podejście do danych modeli, o wiele rzeczy trzeba zadbać samemu.
W ITRze brak konserwacji podyktowany był oszczędnością masy, tak samo jak cieńsze szyby itp.
Tutaj to właśnie ma uzasadnienie, w tamtych czasach to była maszynka do ciorania po winklach, ale wiele innych modeli nie, a i tak bieda z konserwacją, gdzieś na forum wrzucałem podłogę FK8, goła blacha z odrobiną tego żółtego wosku? Lipa....
A teraz dobre info, jak zawsze HondaFan odwalił kawał dobrej roboty !!!
Wygrany na licytacji fotel RECARO z EK9 za jedyne 1350zł , strona pasażera więc moja kierowcy, stan petarda
Teraz DC2 będzie mieć nareszcie odpowiedni fotel, zrobię zdjęcia jaka między nimi różnica jak będzie u mnie za jakiś pewnie miesiąc albo lepiej
Dodatkowo będą kolejne katalogi i prospekty w tematyce DC2
Auto: #Zeto Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 3025 Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2018-10-17
Gumka23 napisał/a:
W ITRze brak konserwacji podyktowany był oszczędnością masy, tak samo jak cieńsze szyby itp.
ideologię zawsze można sobie dorobić, chcieli redukcję masy? proszę o maskę z aluminium.
głupota do kwadratu oszczędzać na takim elemencie ,chyba,że późniejsza rdza miała zredukować kolejne kg
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum