Spas fajny ale by czerpac frajde z jazdy takim autem kilka centymetrów do góry by stykło
Jeden z planów to delikatne podniesienie auta, wyprostowanie kół i założenie męskiej opony. Ale to grubszy zbieg z poszerzaniem budy bo laminatów nie toleruję, a volków nie zmienię na nic innego. Niestety parametry tych kół stworzone zostały pod nissana gtra r33, a nie 200sxa. Ale jak się nie ma co się lubi.... to się robi negatyw i naciąg
Johnson napisał/a:
Nie zastanawiałeś się nad wymianą kierownicy? Nawet na tle oldschoolowego wnętrze wygląda moim zdaniem staro.
Kiera zostaje. Lubię ją. Myślę, że obszycie jej na nowo skórą nappa będzie dobrym zabiegiem.
A poza tym lubię detale o których mówi Kamil (żółta nić, napis, nakrętki, zaciski) to wszystko gra Zdaję sobie sprawę, że idealnie wpasowała by się tu Nardi deep corn czyli to co proponuje Kszysiek, ale jeszcze nie teraz
Krzyh00, no i najważniejsze! Nie będzie już tych pomarańczowych pryszczy z przodu za które zawsze mnie terroryzowałeś
Chyba nie skłamię jak powiem, że to jedna z najbardziej dopracowanych s14 w PL?
Myślę, że to stwierdzenie jest mocno na wyrost
Jest w pl kilka bardzo dopieszczonych S14stek, ale ich właściciele nie ujawniają się na forach/eventach itp...
Daleko nie szukając u mnie w mieście jest też bardzo ładny sx, bliźniaczy do mojego, ale właściciela nie znajdziecie na forach
Kolejna to czerwona Krzycha. Piękna i bardzo doinwestowana w japońskie smaczki
Auto: #Zeto Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 3025 Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2019-07-11
btw.byłem mega rozczarowany cennikiem ,wejście kosztowało 80zł i nie było jak ostatnio wejściówki na jednodniowej , było nas 5 osób więc postanowiliśmy iść za tą kase na dobre żarcie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum