Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-02
DoSeR napisał/a:
stylistycznie bardzo podobny do ISC/D2 itd.
niby tak ale sam gwint jest inny niz na isc, mam mocowania jakies po isc i nie pasuja do tego amora. Sa tez inne gorne czapki, generalnie na pierwszy rzut oka wygląda podobnie ale jednak jest to raczej robione w innej fabryce w Taiwanie
DoSeR napisał/a:
Przy takiej twardości sprężyn to już chyba tylko płaskie tory wchodzą w grę? Bo jakoś nie wyobrażam sobie jazdy na płytach
no mnie już interesuje w sumie tylko jazda po poznaniu, silesi... przynajmniej na to mam największe parcie, a tam ten gwint myślę da rade
po płytach też się pojedzie z tym, że chwilowo w powietrzu
Sztos fura, przekopałem się przez cały temat Powiedz coś więcej o tej nagrzewnicy (poza tym, że rdzeń jest z seryjnej), która tam jest, bo będę niedługo oddawał swojego crx na klatkę i chciałbym to wyrzeźbić wcześniej
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-10
Dzięki!, że też Ci się chciało
Tak nagrzwnica seria podpieta do podszybia i żeby ładniej wyglądała obklejona materiałem do wygłuszeń, do tego podpiety mały 3 biegowy wentylator, to wszystko generalnie to jest na wzór nagrzewnic sportowych np c2r
No co Ty. Kolektor grzeje się o wiele bardziej niż płyn. Sama nagrzewnica to 2kg ale jak dodasz do tego płyn i rurki, których moznaby się pozbyć to wyjdzie ze 3kg 😂 z grzaniem z wydechu mysle, ze wystarczyła by sama dziura w tunel, „komin” z przepustnica i wiatrak. W teorii, ni nie widziałem nikogo kto by miał coś takiego u siebie zaraz bym sprawdził, ale mam cały kolektor owinięty bandażem
W pierwszych rocznikach 911 ogrzewanie kabiny bylo z silnika. Rury szly w progach i jakos to zdawalo egzamin. Moze i by taki pomysł wypalił ale czy jest sens kombinowac dla zysku 2kg?
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-01-11
nie trzeba w porsche szukac, wystarczy sraluch 126p jak i cala reszta zabytkowych konstrukcji z silnikami chlodzonymi powietrzem. ogrzewanko w bąku bylo w kazdym razie wysmienite hue hue
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum