Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda civic EG6 k24 by no_name21
Autor Wiadomość
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-03-25   

Jakoś to będzie :-P
_________________

 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-03-25   

245/40/17 bardziej by tu pasowało :mrgreen:
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-03-25   

Nie powiem że kiedyś to nie nastąpi ale narazie jaram się rpf1 w 15" :mrgreen:
_________________

 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-04-25   

Z braku czasu bardzo powoli ale coś idzie do przodu, zmieniłem sobie zderzak na mniej chamski, dziś założyłem lsd i nowe sprzęgło coby utrzymało to co z tego boosta wyjdzie. Zostało do ogarnięcia: pospawać orurowanie i dp i kabelki...





_________________

Ostatnio zmieniony przez no_name21 2019-05-19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
papel 


Auto: ITR DC2 K20/K24
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 327
Skąd: P-N
Wysłany: 2019-04-26   

Wow, nie zaglądałem i przegapiłem że składa się w tym samym czasie coś podobnego do mojego :mrgreen:
k20 czy k24? Co za szpera tam zawitała?
Fajny pomysł z przerobieniem wyjść intercoolera, dobre i łatwe rozwiązanie... mi ten plan popsuła seryjna chłodnica z ep3 :-| średnio też rozumiem wypoziomowanie turbiny... mówi się że są niekorzyści z tym związane.
_________________
https://www.facebook.com/DC2K24
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-04-26   

W sumie składa się to już kopę czasu bo od lipca :lol: piec to k24a3 z pompą oleju i wałkami k20a2, lsd to oem torsen - uznałem że styknie do moich celów :-) , co do pozycji turbo jest to celowe żeby zrobić więcej miejsca na dp ( wychodzi praktycznie pod pompą hamulcową). Pozatym dużo projektów w usa ma podobnie i w sumie mi się spodobało gdybym ewentualnie chciał robić wlot do turbo bezpośrednio z maski. Najczęściej to co się mówi to zależy. ukos jest na tyle nie wielki że nie ma to większego znaczenia biorąc pod uwagę przebiegi i przeznaczenie( co innego gdyby klepać setki kilometrów wtedy łożysko wzdłużne ( bo moje to nie kulka) szybciej by się zużywało , olej z turbo spływa grawitacyjnie i przy tym nachyleniu tzw piston ring na wałku koła turbiny nie bedzie miał problemu z uszczelnieniem więc nie przewiduję z tym problemów ;-) czas pokaże
_________________

 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-07-01   

UP UP UP!
https://youtu.be/77Pf6P7U94A


Pierwsze testy :koniuje: :koniuje: :koniuje: kosmos
_________________

 
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-07-01   

Gitarrrra :ok:
Za tydzień z testuje :-P
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-07-01   

Nooo muszę przyznać że b16t 300+ nic nie jechało w porównaniu do tego 😀 Takie są odczucia 😀
_________________

 
 
piroman 


Auto: DC2
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 296
Skąd: RMI
Wysłany: 2019-07-01   

To teraz tylko większe wtryski, duża chłodnica i porządny wentylator i można robić retuna :lol:
_________________

 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-07-25   

UP.
Auto zostało wystrojone na 1.1 bar, podaje jak wściekłe 😛 po kilku dniach była przygoda - zaczął wywalać olej odmą i przykapcać na jeździe w podciśnieniu. Diagnoza- półka na tłoku poszła, wiec akcja rozbiórka, szybki rebuild i po 1.5 tyg znów jest na chodzie. Aktualnie muszę poprawić chłodzenie wody bo z tym miewa problemy jak założę nie cięty zderzak i do wymiany jest knock sensor. Później coś się jeszcze wymyśli :P












_________________

 
 
Les 


Dołączył: 31 Lip 2014
Posty: 497
Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-07-25   

Temu Łysemu w aucie to urosły kiedykolwiek włosy czy od urodzenia łysy 😁😁

Banan na gębie pewnie nie schodzi :lol:
Hamulce ogarniają ?
_________________

 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-07-25   

Hehe w sumie to nie wiem :P Ogólnie polecam tego majstra :-> Nie ma problemu z heblami - grunt to dobry klocek ;-)
_________________

 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-07-26   

Szybka reanimacja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________

 
 
 
papel 


Auto: ITR DC2 K20/K24
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 327
Skąd: P-N
Wysłany: 2019-07-29   

Myślałem że u Ciebie jest seryjny, nie tykany dół silnika :lol:
_________________
https://www.facebook.com/DC2K24
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna