Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pilar
2017-06-11
CIRCUIT.CIVIC K20 EJ2
Autor Wiadomość
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2019-04-06   

Pewnie chodzi o poliuretan i o to, że przenosi takie drgania, że z auta robi się wóz drabiniasty. Zgadzam się, też naprawiałem takie błędy. BTW, Doser, będziesz na Tczewie/Płaczewie/JDMdeju? :mrgreen: Obadałbym. 8-)
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2019-04-06   

Kuniu4 napisał/a:
Jest tylko jedna rzecz, która może trochę psuć efekt końcowy.
Nie wiem czego oczekujesz, jeżeli chodzi o komfort ale łapy na których zamocowałeś silnik do najlepszych nie należą. Mam chyba takie same/podobne i gdybym miał coś u siebie poprawić to pierwsze je bym wymienił. :oops:

Cała reszta jest mega ;-)

Jeśli chodzi Ci o to, że będzie twardo i trzęsie budą to dla mnie nie ma problemu. Auto typowa zabawka, więc mi bez różnicy. W jajku jak jeździłem to nie zwróciłem uwagi, żeby mi aż nadto przeszkadzało. Do przeżycia. Był plan wymienić łapki na hasporty, ale czasowo nie szło w miarę sensownie tego ogarnąć. Może w przyszłym roku jak auto będzie sobie stało przez zimę.

lukas4 napisał/a:
kurla ale xzajebiaszczo, elegancko ogarnięte. Wszytko jak by cudowania, bez zbędnych pierdół za to na maksa szczegółowo super robota!!

Z tymi szczegółami to bym nie przesadzał. Sporo rzeczy można zrobić lepiej, ładniej, drożej ;)


Bajcarek napisał/a:
Pewnie chodzi o poliuretan i o to, że przenosi takie drgania, że z auta robi się wóz drabiniasty. Zgadzam się, też naprawiałem takie błędy. BTW, Doser, będziesz na Tczewie/Płaczewie/JDMdeju? :mrgreen: Obadałbym. 8-)

Był taki plan żeby pojawić się na JDMday, ale chyba nie wypali. Zjarało nam się emu, poszło na serwis, nie wiem czy wyrobią się żeby sterownik wrócił do mnie w przyszłym tygodniu. Mechanicznie auto będzie gotowe w 100%. Jak się uda to na farcie i nieskończonym autem w taki sposób jaki bym chciał, bez kilku istotnych wizualnych pierdół i detailingu :-/
Ale na japfest się wyrobię :lol: :lol:
 
 
 
papel 


Auto: ITR DC2 K20/K24
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 327
Skąd: P-N
Wysłany: 2019-04-06   

Chyba że ogólnie chodzi właśnie o poliuretan. Miałem inno w dc2 którym też zdarzyło się nawet na wakacje z dzieciakami jechać, mam je też w jajku... w ej były hasporty i są moim zdaniem zdecydowanie twardsze i mniej komfortowe ;-)
_________________
https://www.facebook.com/DC2K24
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2019-04-06   

DoSeR, zawsze może być lepiej, szybciej drożej i takie podejście do tematu szanuje. zeby bylo lepiej szybciej deozwj trza sie nauczyc na gorzej, wolniej taniej i uzyskanie odpowienich efektów jest dużo trudniejsze ;)
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Sylwek


Auto: Japońskie
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 615
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-04-07   

Oooo panie co tutaj się dzieje to ja nie wiem :shock: :shock: :shock: Takie projekty to ja lubię !
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2019-04-07   

papel napisał/a:
Kuniu4 napisał/a:
Jest tylko jedna rzecz, która może trochę psuć efekt końcowy.
Nie wiem czego oczekujesz, jeżeli chodzi o komfort ale łapy na których zamocowałeś silnik do najlepszych nie należą. Mam chyba takie same/podobne i gdybym miał coś u siebie poprawić to pierwsze je bym wymienił. :oops:

Cała reszta jest mega ;-)


Możesz wyjaśnić dlaczego? Co z nimi nie tak? :-P


Kurde, moje łapy wyglądają na oko tak samo.
Wibrację są ta potężne, że ciężko to znieś. Przy 4 tyś wpada w taki rezonans, że głuchy by oszalał :)
Nie wiem w takim razie o co chodzi, być może u mnie przez lekko przekoszone jedno mocowanie mam tak nasilone te drgania.
O jakiejkolwiek dłuższej trasie nie ma mowy.
 
 
papel 


Auto: ITR DC2 K20/K24
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 327
Skąd: P-N
Wysłany: 2019-04-07   

A na bank to innovative, a nie podobnie wyglądające łapy naszej polskiej produkcji? Bo w tych drugich przerabialiśmy takie tematy, i faktycznie koszmar. Trzeba w nich wymienić poliuretany :-)
_________________
https://www.facebook.com/DC2K24
 
 
MuzykVrt

Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 62
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-04-07   

Miałem w b18T hasporta i drgania były lekkie, miałem czerwone.
 
 
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2019-07-14   

Trochę to trwało...
Mechanicznie auto było gotowe od jakiegoś czasu, ale był problem z wiązką. Szukanie magika, który to ogarnie trochę mi zajęło.
Ostatecznie auto trafiło na wiązkę i strojenie do Ralfiego z Torunia, ogarnięte wszystko perfekcyjnie. Poprawione to co miało być poprawione i auto już pali, jeździ, jest wystrojone i po hamowni.



To jak była wykonana poprzednia wiązka aż przemilczę, bo szkoda totalnie słów i czasu na opisywanie jaką fuszerkę odwalił poprzedni człowiek, który nad nią siedział. Najważniejsze, że została ogarnięta.

Z mocą jak na taki setup szału nie ma, powiedziałbym nawet, że jest bida. Kręcimy tylko do 9k, moc prawdopodobnie blokuje nam kolektor wydechowy Ktuned. Będzie grany na pewno jakiś custom liczony pod ten setup silnika. Być może uda mi się go ogarnąć jeszcze w tym sezonie.

Bieda kreski:


Dzisiaj udało się złożyć wnętrze, wyrzuciliśmy nagrzewnicę, radio, głośniki. Będzie trochę lżej :lol: :






Zostało poskładać cały przód, zamontować zbiorniczek wyrównawczy, rozpórkę i wymienić olej. Później jakiś szybki detailing, jakieś skrzydło, trochę świecidełek i auto będzie gotowe na wanteds i japfest. :mrgreen:



O i jeszcze strzela sobie z wydechu na procedurce :roll:

 
 
 
PeTeR47 


Auto: DC2 / FN2
Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 149
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-07-15   

Niestety tunerzy-druciarze potrafią napsuć wiele krwi :lol: a wynik mega słaby jak na ten setup, coś tu jest nie tak :roll:
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-07-15   

Nad kreskami się teraz nie martw, to nawet lepiej, jak troche ogarniesz auto na torze, to odblokujesz resztę ;)

Całokształt jest KOT 8-)
_________________
 
 
memo88 


Auto: FK2R K20C1
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 467
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2019-07-15   

Ja pitole ale to auto zrobi robotę na JF 8-) Świetnie się te niebieskie Recaro wpasowały ;-)
 
 
Demon 


Auto: MX-5 Anniversary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 156
Skąd: śląskie
Wysłany: 2019-07-15   

Ja tam sobie lubie posłuchać muzyki nawet w aucie weekendowym więc nie widzę sensu wyrzucania radia i głośników dla tych kilogramów jeśli nie jest to typowa torówka
 
 
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2019-07-30   



Dzięki wszystkim za pomoc po Japfestowej awarii! Przy następnej okazji stawiam skrzynkę wódki ;)
Auto w poniedziałek ściągnąłem lawetą do domu.

Załadowani w czwartek z rana wyruszyliśmy do Legnicy, 40km od domu auto straciło ładowanie, zaczęło się gotować. Szybki zjazd na pas awaryjny, ogar pod machę, patrzę, kółko od paska klinowego się odkręciło, pasek spadł i auto unieruchomione.



Szybka naprawa na autostradzie i ogień dalej na Japfest. Pozostałe 400km przebiegło w sumie bezproblemowo.

W piątek pojechaliśmy na Tor Krzywa troszeczkę poupalać. Czasy słabe, gorąco, płynąca opona, nieogarniający kierownik. Civic jest mega szybki, mega przewidywalnie się prowadzi. Nic tylko jeździć, upalać, uczyć się auta i może być ciekawie z czasami. 8-)
Przy ponad 30°C upale, olej miał w maksie 115-120°C. Ciecz chłodząca trochę się podgotowywała, będzie trzeba dać troszkę większą chłodnicę i powinno być wszystko ok.
Przejechałem 4 lajtowe sesje bez spiny o czasy.




Sobota... ach ta nieszczęsna sobota :mrgreen:



Silnik już w czwartek wieczorem zaczął gasnąć na niskich obrotach i przerywać podczas przyśpieszania.
Szybkie poprawki przez stroiciela i było ogarnięte 8-)



Po poprawkach dalej ogień na 1/4. Zdecydowanie tutaj potrzeba dużo lepszej opony, trakcja na 1,2 biegu zerowa, przez co czasy masakrycznie słabe. Pierwsze zawody 1/4 w moim życiu i prawdopodobnie ostatnie. Frajdy z jazdy dla mnie prawie zero, TA milion razy lepszy.



Po którymś przejeździe obtarłem miskę i zaczął lecieć olej. Silnik zgaszony praktycznie od razu. Auto już nie wróciło o własnych siłach do domu. Próbowaliśmy zorganizować miskę, pospawać tą uszkodzoną i znaleźć milion innych opcji. Ostatecznie w poniedziałek przyjechałem lawetą i ściągnąłem Civica do domu.



Teraz już na spokojnie trzeba naprawić/wymienić miskę, pogarniać jeszcze trochę tematów pod maską bo nie wszystko jest tak jakbym chciał, jakiś dobry detailing. Zamontować lotkę, kupić lepsze opony i upierdalać auto dalej :mrgreen:

Jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc!
 
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-07-30   

Nie musisz dziękować, po to jedzie się ekipa żeby była współpraca, mi też uratowaliście kluczyki od auta :lol: 8-)


A Civic jak to Civic... jeździł bym okrutnie :lol:


Sztos auto 8-)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna