Ledwo poskładanym autem po takich problemach, iść ogniem po takim obiekcie, no powiem Ci że masz odwagę
Auto podaje jak powinno, trzyma się nawierzchni lepiej niż przypuszczałem, będzie tylko lepiej
miło było poznać, oddać trochę płynu hamulcowego i obejrzeć auto na żywo. konrket maszyna i wali płomieniami z wydechu na zakrętach Następnym razem pudło w generalce do wyciągnięcia
zostały zmienione sprężyny z 4/6 na 6/8
rozebrana skrzynia i wsadzona zwykła 6-ka , termostat nowy okazał się chyba uszkodzony ... muszę to jeszcze sprawdzić koniec końców nie mam termostatu
totalna tragedia . ustawiłem taki set jak zawsze na jastrzebia i kutas .... pojecie prowadzenie nie istniało ...
męczarnia przez 3 sesje żeby auto opanować i testy ustawień , koniec końców 4 sesja nowe nastawy zawiasu stabów ciśnienia i na tak mega fajnie się prowadzi , 2 kołko jazda na luzaka i moj rekord ... 3 w klasie i spokojnie mogę walczyć o 1 miejsce jednak na następnym kółku uwaga zjebało się .............................................. jak to możliwe padał docisk sprzęgła .................. i do domu
zakończyłem na 4 miejscu
Szkoda, że znów coś się zadziało. Miło było poznać. Wrzucę jeszcze parę zdjęć od "mojego" fotografa gdzie są obie MR2. Jak byście stanęli bliżej to mogłoby by być ich więcej
znów zmiana sprężyn było 4/6 -- 4/8 -- teraz 6/12 ciekawe czy dalej będzie problem paleniem gumy na wyjściu z każdego zakrętu
23.06 tor jastrząb track day
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum