Jak to się sprawowało jako daily w obecnym setupie? Czuć było duży dyskomfort, czy raczej do przeżycia? Bo się zastanawiam ile robić u siebie modów aby cały czas służyło jako daily, ale i na tor żebym mógł nim jechać
Nie ma reguły na to chyba. U mnie w crx 90% odeszlo ogromnymi platami, po samym stukaniu i podwazaniu, a w jednym miejscu ta mata sie rozpuscila i zrobil sie z niej 0.5cm baranek jak na podwoziu. Jeszcze w niektorych miejscach jak polaczyła się z pasta do uszczelniania zgrzewow to tez masakra to wyskubac
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-27
Wpływ chyba na to ma w jakich warunkach/kraju auto przebywało.. rwałem w kilku autach maty i rzeczywiście nie w każdym idzie to lekko. Zawsze robiłem to techniką na suchy lód i w niektórych było gładko a np w aktualnym ek4 to ja pierdol3 Ale na mrozie napewno będzie łatwiej niż w 30 stopniach
Ja to robiłem łącznie chyba kilka miesięcy bo auto na jesień postawiłem do garażu i rozbierałem. Więc temperatury były różne. I metody też
A wracając do tematu Jarząb to szukasz teraz 3 auta na daily?
Był plan z trzecim autem na daily. Ale na razie nie zostanie spełniony. Po prostu przetestuję jeszcze moją wytrzymałość psychiczną i będę dalej jeździł tym. Przez cały sezon 2018, jezdzilem bez tylnej kanapy, w Recaro z EVO i z pasami szelkowymi zamontowanymi. Więc w tym roku będzie to samo, tylko już bez tych całych tylnych boczków, bez dywanu, wygłuszeń, podsufitki no i z normalnym lekkim kubłem. Gaz zostaje na razie aż do innego daily.
Co do komfortu. Jako daily było jeszcze baardzo znośnie. Jestem przyzwyczajony. Na poliuretanie nie jest jakoś kosmicznie twardo jak to niektórzy opowiadają. Problemy jakie niektórzy robią z lekkim zamachem i krótką skrzynią to też wg mnie gruba przesada bo jest bardzo okej, a mam Fidanze 3,1kg. Recaro były mega wygodne (to te same co w ITR), pasy szelkowe miałem odsunięte i jeździłem w zwykłych. Trochę głośniej było przez brak tyłu.
Część mat poszła gładko i po prostu odpadła, ale niektóre trzebabyło drapać i zostawał też taki właśnie "baranek" brązowy, widać to na zdjęciach. No i tam gdzie uszczelnienia spawów też trzymało mocno.
fulek, a sedana i tak objadę
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
Kubeł już dość dawno wpadł na swoje miejsce, więc wróciły też moje pasy OMP, które wcześniej jeździły u mnie razem z Recaro z EVO II:
Do tego doszła kiera RRS 350mm z odsadzeniem 90mm + naba D1Spec 77mm. Wg mnie idealny zestaw Wygląda pięknie
Wleciał też gwint zakupiony od Fulka. Budżetowo Lowtec z regulacją wstępnego napięcia sprężyny i regulacją wysokości. Do tego sprężyny 10kg przód i 8kg tył. Komplet poliuretanów Strongflexa na tył (przód już był wcześniej). Założyłem też 2 świeże mediumy RaceGC na przód.
Parę dni temu wygrałem też swoją klasę i 2 miejsce w generalce w zawodach na torze Łódź, które sam sobie zorganizowałem Musiałem sobie zrekompensować brak mojego udziału w TAP w tym sezonie Ogólnie efekt był taki, że zrobiłem 1:06:478 na lekko wilgotnej nawierzchni, co w porównaniu do zeszłorocznego 1:07:995 jest mega dobrym wynikiem. Gdybym cały dzień miał suchy tor, to pewnie zeszłoby do niskiego 1:05 albo nawet optymistycznie wysokiego 1:04
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum