Dalej nie zmienia to zasady działania układu, po drugie różnica ciśnień w układzie jest taka sama, różnica ciśnień nie zmienia się pod wpływem zastosowania większego serwa, silnik nie podaje więcej podciśnienia, a atmosferyczne sie nie zmienia.
Za siłę hamowania w dalszym ciągu odpowiadać będzie tłok w pompie i tłok w zacisku.
W końcu zacząłem nim jeździć a nie tylko trzymać pod blokiem. Nawet jakoś olej przestał chwilowo brać.
Udało mi się już przywalić felgą, ale już naprawiona, uszczelniałem tez lampe ale peklnięcie poszło dalej także potrzebuje nowej... A nigdzie nie ma...
Na początku roku zaczęły wypadać zapłony, więc skompletowałem taki zestaw.
Kupiłem taką rozpórkę, ściągnąłem farbę i pomalowałem podkładem epoksydowym.
Aktualnie uczę się oklejania włóknem węglowym, małe elementy mam już opanowane, następny krok to coś większego jak np. dokładka, a potem mam nadzieję już będę próbował robić elementy z carbonu.
Na razie powstają nowe dekielki do felg.
Czasem stuka mi już przegub, ma zresztą rozerwaną gumę i udało mi się trafić taki zestaw.
Ponadto zapraszam na kolejny profil FB, który ma być poświęcony samochodem 1:1. Bynajmniej nie tylko Civicowi, mam nadzieję, że wkrótce ruszy relacja z budowy CR-X'a.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum