Projekt, ktory niezmiennie od lat jest inspiracja. I to w skali swiatowej bo sledzi sie te modyfikacje jak projekty opisywane na Speed Hunters czy SuperStreet Online
Przy okazji, jakie dystanse miales z zaciskiem z TL a jakie z AP?
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-06-09
Gorlis napisał/a:
Projekt, ktory niezmiennie od lat jest inspiracja. I to w skali swiatowej bo sledzi sie te modyfikacje jak projekty opisywane na Speed Hunters czy SuperStreet Online
Qrde aż mi głupio... daj spokój gdzie mi tam do światowej czołówki , ale bardzo Dziękuję za opinie.
wymaxclinowany napisał/a:
Ale mi robi ten projekt planujesz gdzies się pokazać w tym sezonie ?
Od pewnego czasu nic kompletnie nie planuje w związku z obecna pracą.
Ale okazuje się że w lipcu (po dwóch latach przerwy) chyba zasiądę znowu za sterami
Gorlis napisał/a:
Przy okazji, jakie dystanse miales z zaciskiem z TL a jakie z AP?
Hebel marzenie
Przy Brembo dystans miał 15mm , w AP Racing ma 10mm.
Ale tak na prawdę te liczby nic nie obrazują , ponieważ w obu przypadkach były inne felgi.
Obecny Enkei RPF1 z tymi parametrami co mam jest MEGA słabą felgą pod upchanie dużego BBK bez konieczności stosowania konkret dystansu. Tutaj udało się zminimalizować "grubość" dystansu , stosując custom dzwon w tarczach , który jest "maksymalnie wysoki" , co z kolei wymuszało przemyślaną konstrukcje adaptera do montażu zacisków itd
To może jakiś mały update bo leża jakieś graty , niektóre już rok
Naba kierownicy MOMO zostanie zastąpiona produktem ASR
Do tego wpadnie rozpinka kierownicy.
Bardzo długo badałem temat rozpiek , ponieważ jest cała masa na rynku , większość ma słabe opinie , głownie na łapanie luzów. Łapią je nawet dość drogie , markowe takie jak np. Sparco.
Pomijam też fakt jak dużo jest na rynku fejkowych taniej jakości rozpinek.
Wybór padł na produkt Angielskiej firmy Lifeline.
Żeby od samego początku chronić nową kierownice , zawitały nowe rękawice.
Alpinestar Tech 1-ZX
W mojej wymarzonej kolorystyce jaką posiadają kierowcy WRC w zespole Hyundai
Ponieważ silnik dostanie doładowanie , oczywistym było by kontrolować więcej jego parametrów niż do tej pory.
Nie był bym sobą , jeżeli nie chciał bym kontrolować wszystkiego czego się da
Taka kontrola niestety lub stety wiąże się z zakupem kolejnych wskaźników.Do tej pory były 3szt , a pewnie kolejne 3szty wciąż by było za mało , a we wnętrzu gajgerów jak w lokomotywie
Dlatego oficjalnie żegnam już "tradycyjne" wskaźniki"
Po długich rozkminach , padło na Ecumaster ADU5.
A dodatkowo.
Niezbędne graty do uruchomienia GPS-a
3szt czujników temp (na foto poniżej zdjęcie trzeciej sztuki) , Czujnik / termopara do EGT
Adapter CAN to USB
Początkowo miał być AIM i o ile cenę samego dasha bym jeszcze przełknął to cena wszystkich akcesoriów to jakaś abstrakcja i odpuściłem.
ADU miało być tańsze ale też polityka ECUMASTER-a w mojej opinii pozostawia wiele do życzenia... I sprzedawany produkt jest jakby hmm "niekompletny" , a żeby w pełni korzystać z urządzenia trzeba dodatkowo dopłacać... ale nie o tym.
Co do samego urządzenia. Zostało zakupione przez mojego znajomego. Sam przed kupnem nie widziałem go na oczy. Miałem obawy co do jakości urządzenia , a przede wszystkim do jakości wyświetlanego obrazu. Jednak w grudniu było mi dane zmacać i powiem że na żywo jest PRZEKOT
Możliwości bardzo duże. Można sobie pod własne widzi misie konfigurować wiele ekranów , cała masa różnych parametrów. Między innymi takie egzotyki jak wskaźnik przeciążeń , monitor nagrzania opon , pomiary czasu okrążeń itd...
Podsumowując. Wszystko będzie wyświetlane na jednym urządzeniu w jednym miejscu
Pamietasz o tym że mam zaległą z przed 4 lat obiecaną przejażdżkę
A jeśli chodzi wóz to tak odjebanego pod każdym względem chyba w PL drugiego nie ma. Szacun
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum