Auto: Kia Stinger Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 3957 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-02-26 '00 DC2 ITR
Model: 2000 ITR DC2 3D
Silnik:
Seria, igła. Skończone.
Układ dolotowy:
CAI AEM z filtrem dry-flow.
Plany: Hondata Heatshield.
Układ wydechowy:
Kolektor DC Sports JDM 4-1 2,5’. Wydech z kwasówki 2,5 cala by Kreator na 2 tłumikach Mtech, opcjonalny silencer (raczej nie korzystam). Skończone.
Elektronika:
Seria ECU P73, Apexi VAFC II po strojeniu. Skończone.
Układ napędowy:
Seria. Skrzynia S80 z LSD.
Plany: Sprzęgło Exedy Stage 1 organiczne, lekkie koło zamachowe Exedy 9,5 lbs cro-moly, komplet karbonowych synchronizatorów Gearspeed, krótki IV bieg z Y21, do tego parę łożysk, uszczelniaczy i MTF się wymieni korzystając z okazji.
Body kit/oświetlenie:
Seria. Białe kierunkowskazy boczne z S2000 AP1. Zestaw ksenonowy Xtec 6000K, żarówki Xtec 5900K w długich, postojówki LED. Doszły dekielki z logo H oraz OEMowe naklejki progów i klapy. Skończone.
Wnętrze:
Seria. Kierownica Momo, gałka tytanowa, czerwone siedzenia Recaro z alcantary (udało się kupić niemal nowe!), S2K engine start button ze zmodyfikowanym podświetleniem LED, JDM DC2 shift boot. Nowe dywany, zaślepka radia OEM 2din, Mugen room Mirror Cover w kolorze NH0. Skończone.
Inne/Dodatki/Lans Factor:
Spoon kevlar wire cover, Spoon oil filler cap, Spoon radiator cap, Spoon Engine Torque Damper, Spoon reservoir tank covers, Spoon radiator stay set, naklejki serwisowe OEM JDM Honda-zestaw do DC2 plus parę dodatkowych, naklejka JDM registration Permit Sticker – rarytas, wszystko w Kanji. Breloczek JDM Honda Type R. Auto czyszczone wyłącznie produktami Meguiar’s i Ambersil.
Plany: niebieskie przewody chłodnicy Spoon, może przewody zapłonowe Spoon, się zobaczy co jeszcze.
Moc:
Seria 190KM, po kolektorze 201.7KM, po strojeniu 200KM ale na innej hamowni (startowaliśmy ze 186KM, troszkę zaniżała) więc nie wiem ile mam teraz KM, może 210, może 215 a może tylko 200. Zweryfikuję na innych dyno Wiosną i się pochwalę.
Zdjęcia dość aktualne:
Sesja do Maxi Tuning:
Spoon ETD
Engine bay:
Engine Start
Dekle custom, już na aucie:
Naklejki OEM, już na aucie:
Mugen NH0 Mirror Cover:
Heblunek, już na aucie, swietnie się sprawdza:
Rozpornik tyłu:
Fotele jak brand new, deal życia:
Ujęcia nocne:
Bee-Otch
I mniej więcej wszystko.
_________________ Plany to marzenia z datą realizacji.
http://www.1mad.pl
Bardzo fajny, zrobiony ze smakiem i na najlepszych częściach. Nic tylko gratulować
Mam pytanie drogi Panie, co daje Spoon ETD, coś tam gdzieś ktoś napisał że przenosi jakieś wibracje na bude, i że silnik się tak nie buja jak się doda gazu ale co poza tym ?
zabojcze polaczenie biale na zewnatrz,czerwone wewnatrz...wiem wiem ktos moglby powiedziec ,ze pelno jest itr...ale nie wiem co powoduje to ze mam cieplo jak widze to jezdzidlo...poprostu dc2 jest super...z super gadzetami ,dajacymi ten magiczny smaczek...
...a jakby jeszcze dodac tu przod JDM...boziu,masakra
Auto: Kia Stinger Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 3957 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-02-27
Mogę Cię zapewnić że wibracji na budę przenosi zero, zresztą wystarczy wyobrazić sobie zasadę jego działania, to nie poliuretanowe poduchy
W kluczowym momencie, kiedy potrzebujesz ultraszybko przepiąć, zredukować itp masz z tym problem (w zakręcie, ale i na prostej) bo właśnie wtedy silnik najbardziej rusza się na nocowaniach, co utrudnia szybkie shiftowanie i dodatkowo szarpie poduchami i plecionką. Damper kompensuje te ruchy przez co możesz wbijac biegi sprawniej, bez zgrzytu a i wspomniane elementy mają lżejsze życie. Po założeniu nie ma takiego woow, wyczujesz to przy naprawdę ostrej jeździe. Ale wystarczy zdjąć dampera (ja mam właśnie zdjęty bo robimy drugą wersję mocowania) by za nim zatęsknić, dopiero wtedy czuć co straciłeś. Fajna rzecz i przydatna, ale nie ma co oczekiwac ósmego cudu świata, demonizować też nie ma co.
_________________ Plany to marzenia z datą realizacji.
http://www.1mad.pl
no właśnie, tak naprawde brak słów na to co ten samochód sobą prezentuje,
zdecydowanie jeden z najbardziej wychuchanych, wymuskanych, wylizanych aut jakie widziałem gadżeteria nie przesadzona, za to ze smakiem gustem i wyczuciem, wszystko co jest w tym aucie, spełnia swoje zadanie, JDM w pełnym wydaniu... uczcie się moi mili
Kto to sie pojawił??!! najlepszy ITR w PL! gratuluję auta! przepiekne, szybkie i utrzymane na najwyższym poziomie.
adino1 front JDM jest kozacki, ale nie sądze, by CMQ zmieniał blachy w swietnym stanie na inne po to by miec front JDM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum