Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Modyfikacje K seria
Autor Wiadomość
ZdanoG6


Auto: EJK20 + Impreza WRX 01'
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2019
Posty: 144
Skąd: W-wa Wesoła
Wysłany: 2019-08-12   

No właśnie się obawiam bo jednak to nie ćwiartka kilkunasto-sekundowa, tylko jazda kilka minut na pełnej pi..dzie
_________________

 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-08-13   

zegar+chlodnica oleju i masz spokój
 
 
ZdanoG6


Auto: EJK20 + Impreza WRX 01'
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2019
Posty: 144
Skąd: W-wa Wesoła
Wysłany: 2019-08-13   

fulek napisał/a:
zegar+chlodnica oleju i masz spokój


Skończę zabieg i rehabilitację, odkładam kasę i tak robimy !
_________________

 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-08-13   

Możesz byś spokojny ;)
K20A2 jak i K20Z4 robiły u mnie max 125* na Bednarach czy małych torach gdzie jazdy było dużo. Miałem jedynie duża chłodnice wody i zegary, chociaż na dalszą metę warto zrobić chłodnice oleju ;)
_________________
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-08-15   

u mnie wczoraj silesia olej max 125 stopni . 5w40 motul . brak chłodnicy oleju i jej nie montuje bo nie ma po co
_________________

 
 
 
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2019-08-16   

U mnie na japie na Krzywej w ponad 30°C upał K20 trzymało 115-120°C. W zasadzie tylko raz mi dobiło do 120°C. Bardziej miałem problem z temperaturą wody.
10W60 Millers NFS.
Ładuj wskaźniki, jeździć, obserwować :lol:
 
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-12   

hej, jakie mody wypadałoby zrobić, żeby zapewnić k20z4 jak najdłuższą żywotność? Nie mam w planach zwiększania mocy - wpadnie tylko wydech, dolot i strojenie, więc liczę na jakieś 210-220km. Czy powinienem zmieniać pompę na tą bez wałków? Czym poza panewkami się zainteresować mając silnik na stole?
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2020-11-04   

Na bank pompa bez walków z ep3 (ew elektryk z bmw)+wspawać przegrode.
Rozrząd, ślizgi, napinacz tez warto obczaić
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna