Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-09-16
Cytat:
Co to za zacisk? Jest p&p czy adaptery i inna rzeźba?
Hondata napisał/a:
Wygląda na rx7
tak rx7 fc dokładnie.
jest rzeźba, raz, że trzeba delikatnie liznąć zwrotnice a dwa, że sam zacisk jest przerobiony.... przykręcany jest bezpośrednio bez adaptera
ale ja tego nie robiłem... te zaciski były już u mnie pare lat temu i je odzyskałem przypadkiem jako bonus wróciły po kompletnej regeneracji
z tymi zaciskami tylko był jeden problem... jedyna felga która wchodziła bez dystansu to ats dtc.. i nie chodzi o rozmiar tylko kształt ramion... wiec mimo, że ma być 17 to i tak pewnie dystans będzie potrzebny
krukowskid napisał/a:
Odnośnie poprzedniego ek (i może tego tez) dobrze się sprawdza 240/13? Lrpiej niż 200? Nie widziałem żeby ktoś je pakował do fwd poza Toba
to chyba mało się interesujesz całe kielce, bednary tak jeżdzą... tak działają aczkolwiek ja już nie idę w 13
Gwint musi byc chyba mega twardy by wyszlo na plus wyrzucenie stabilizatorów ?
Robilem testy na sprezynie 12/8 i 800kg aucie, nie bylo wielkiej roznicy w czasie na torze, minimalnie buda sie przechylala bardziej, dojda twardsze sprezyny i zawsze pare kg mnie zaoszczedzone na stabach
Skladaj skladaj bo trza na wiosne miec dopracowane auta
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-11-19
Ania napisał/a:
To się nazywa bezkompromisowa redukcja masy!
może wyjdzie 850kg
Karamba_DC2 napisał/a:
Te auta to już chyba znasz na pamięć co
no po 30szt tak troche
Karamba_DC2 napisał/a:
Mam u siebie grubsze staby i twardy gwint 20/16, przyznam że na dużym torze było mi mało
Ale na trzepakach ze zmienna nawierzchnią może to mieć sens
Skąd ogólnie ten pomysł?
_______________
przy tym zawiasie zaryzykuje i powiem, ze bez seryjnych stabow nawet tych najgrubszych byloby tak samo
we wszystkich civicach na tsukubie jest to traktowane jako zbędny balast, sam jestem ciekawy jak bedzie bo do tej pory jezdzilem na 26/24
Exiu napisał/a:
Shingo napisał/a:
Gwint musi byc chyba mega twardy by wyszlo na plus wyrzucenie stabilizatorów ?
Robilem testy na sprezynie 12/8 i 800kg aucie, nie bylo wielkiej roznicy w czasie na torze, minimalnie buda sie przechylala bardziej, dojda twardsze sprezyny i zawsze pare kg mnie zaoszczedzone na stabach
tak, do tego buddycluba wjada twardsze springi
Exiu napisał/a:
Skladaj skladaj bo trza na wiosne miec dopracowane auta
no chciałbym pojeździć w końcu
primox napisał/a:
Fulek tym razem chce pojeździć dłużej i bardzo dobrze, przechowa auto dla mnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum