Buda: oryginalne nadwozie EG6, modyfikowane tak, aby można było dostosować je do regulaminów (gmsp/wsmp/rallycross etc), zdrowe. Klatka Vicars - Adam Kozak. Maksymalnie odelżone: wszystkie szyby poliwęglan (Jusiak Performance), laminaty: maska, burta, drzwi (JusiakP), dach (JusiakP), odelżony pas przedni, tylni spojler laminat - łączna waga z 1 fotelem (są 2) poniżej 850kg
Napęd: K20 - seryjny blok, kolektor dolotowy RRC (najlepszy), przepustnica Hybrid Racing 70, short ram Fujita, kolektor wydechowy PLM, wydech 2.36 na 2 tłumikach, hondata KPro, moc 250hp/240nm
Skrzynia EP3 + biegi JDM, szpera płytkowa Techno5, główne przełożenie 5.1, lekkie koło zamachowe z polifta, kewlarowa tarcza sprzęgła, półosie Insane500, łapy Innovative, magiel z Integry ze wspomaganiem
ZAWIESZENIE: Ohlins z reg siły odbicia (po pełnej renowacji zimą - koszt to cena bardzo dobrego gwintu!), przedni stabilizator 26mm, tył Whiteline 24mm, ASR, tylne cukierki na uniballu, regulowane wahacze przód HardRace
Ponadto: wewnętrzny zbiornik paliwa z pompą bosch (dodaję serię), Lekki aku (1kg), przewody hamulcowe w oplocie, długie szpilki itd itp
Auto niszczy system. Nawet z moimi skromnymi umiejętnościami nawygrywało wiele pucharów - m.in. najszybsze FWD RaceDay czy SuperOes. Onboardy regularnie na mojej stronie:
https://www.facebook.com/szybciejnizrynek/
Auto regularnie serwisowane w BRS Racing, silnik w super stanie - nie dymi, nie bierze oleju, wszystko co jest konieczne robione jest na bieżąco. Auto proste, z zewnątrz nie jest (już) piękne, ale to najłatwiej można zmienić. Sprzedaję wyłącznie z powodów prywatnych.
Cena podstawowa 39500 na stali, może być niższa (bez ohlinsa i whiteline) lub wyższa (mam schowek kół i opon)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum