Auto: #Zeto Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 3025 Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2020-01-15
johnnyg napisał/a:
czyli że teraz już mozna gadać z botami i nikt nie będzie stygmatyzowany? okej, no ro rols, co ty na to żeby ci wyrwać paznokcie i potem nimi nacinać język?
chcesz powiedzieć,że boty już są tak inteligentne i piszą do rzeczy i całkiem sensownie?
Po pierwsze to nie mów mi co mam robić. Po drugie, Ty będziesz kolejne pół roku jak zdarta płyta powtarzał te swoje internetowe mądrości? Bo od kiedy pamietam piszesz w kółko to samo.
Piszesz non stop o zgrzytaniu, starasz się wypowiadać z perspektywy specjalisty w temacie nie mając żadnego doświadczenia z tym samochodem, jesteś tak zaślepiony tym czego się naczytałeś w internecie, że nawet nie widzisz że to co piszesz stało się żałosne i groteskowe. Powtarzasz w kółko to samo. Czy będzie czy nie będzie coś zgrzytać, czy odpadnie mi koło czy ukręcę ośkę czy tłoki wylecą mi przez maskę - nie zamierzam się przejmować wszystkim co się może potencjalnie stać, jak będę chciał to sobie kupię i za naprawy też będę płacił, a Ty swoim pisaniem w kółko tych samych internetowych historii niczego nie zmienisz, wiec skończ w końcu pier...
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2020-01-16
hot_rider napisał/a:
johnnyg napisał/a:
czyli że teraz już mozna gadać z botami i nikt nie będzie stygmatyzowany? okej, no ro rols, co ty na to żeby ci wyrwać paznokcie i potem nimi nacinać język?
chcesz powiedzieć,że boty już są tak inteligentne i piszą do rzeczy i całkiem sensownie?
właśnie w obecnych czasach to głównie boty piszą do rzeczy i sensownie - wystarczy algorytm któy wyłapuje słowa-klucze i dopasowuje treść do owych keywordsów
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Pit, ja się ch*ja znam, to skomentuj poniższe -> tylko merytorycznie bez epitetów typu "żałosne"
„Jak można było się domyślać, w końcu któremuś z użytkowników nowych Hond Typer R "puści cierpliwość" i zleci nam prywatną ekspertyzę techniczną, mająca na celu ustalenie faktycznych przyczyn powstawania problemów ze skrzyniami biegów.
Do tego w drodze testów ustaliśmy dlaczego w jednych egzemplarzach problem ze sprzęgłem, z trudnością zmiany biegów, pojawiającymi się "zgrzytami, wypadaniem biegu pojawia się a dlaczego w innych Nie.
W tym przypadku chcemy zaznaczyć, że w tych egzemplarza w których Nie ma bezpośredniego problemu ze mianą biegów (zgrzytaniem przy zmianie, wypadaniem biegu, problemami w ich włączeniu) to i tak następuje przyspieszone zużycie w zakresie elementów sprzęgła i skrzyni biegów.
Dokumentację przekażemy zlecającemu (ekspertyza wykonana pod nadzorem rzeczoznawcy) w przyszłym tygodniu.
To co możemy przekazać, iż wbrew opinii borykających się z problemami takich samochodów ASO , powołanych przez takowe serwisy biegłych, stanowisku Hondy w Polsce, to Nie wina użytkownika a kilka wad konstrukcyjnych i Nie odpowiednie procedury przeglądowo - serwisowe w konsekwencji doprowadzają do powstania usterek sprzęgła i skrzyni biegów.
W drodze prac nad wyjaśnieniem przyczyn, opracowaliśmy prototypowe zmiany które Nie tylko pozwalają usunąć przyczynę lecz także na indywidualizowanie ustawień pracy sprzęgła w zależności od jego indywidualnych potrzeb (np: siły sprężyny centralnej docisku sprzęgła) jak i sposobu, warunków w jakich użytkowaniu jest samochód.
Do tego kultura pracy skrzyni uległą znaczącej zmianie i generuje znacznie niższy hałas. Zmiana biegów możliwa jest w sposób płynny, bez konieczności używania nadmiernej siły czy traktowania lewarka zmiany biegów (pedału sprzęgła) w sposób agresywny.
Nie bez znaczenia pozostaje fakt, iż w tych silnikach 2.0 Turbo występuje zjawisko LSPI (Low Speed Pre Ignition), którego to konsekwencje (poprzez nadmierne obciążenia , drgania) maja swoje odbicie w pracy elementów skrzyni biegów.
Jedno jest pewne, posiadane przez nas fakty otwierają drogę do załatwienia sprawy na poziomie gwarancyjnym po nawet możliwość zwrotu pojazdów.
W przyszłym tygodniu wystosujemy pismo do Hondy w Polsce mające na celu podjęcie wspólnych rozmów celem szybkiej pomocy użytkownikom, mając tym samym nadzieję, że wszelkie spory dotyczące tego problemu zakończą się w formie polubownej.
P.S jeżeli ten post przeczyta ktoś związany ze strukturami Hondy to mamy propozycję o podjęcie szybkiego kontaktu z nami. Z pewnością pozwoli na inny tok tej sprawy. Dobrze załatwiona "reklamacja" to najlepsza reklama i pozwala na efektywną poprawę nadszarpniętego wizerunku.
Ale co tu komentować, piszesz o tym po raz któryś, nie dajesz spokoju i ciągle męczysz bułę jak bym chciał wydać Twoje pieniądze, a nie swoje.
Widać że jakiś problem niektórzy mają bo skądś się to wszystko wzięło, nie wiem czy to jacyś rzeźnicy czy pechowcy, ja nie znam nikogo kto miałby jakikolwiek problem z tym autem i tyle. Kupię i się spier..li to będę myślał, szkoda mi życia żeby martwić się takimi pierdołami. Wolę sam spróbować i wyrobić sobie zdanie niż zastanawiać się i czytać posty w necie bo to dalej tylko słowo przeciwko słowu, nad to wszystko stawiam rozmowy z właścicielami i własne doświadczenie z tym autem, które udało mi się już zdobyć.
Zamiast wertować fora miesiącami i dywagować czy tak czy nie wolę zdobywać środki na taką zabawkę, pojeździć nią, a potem wyznaczyć sobie jakiś kolejny cel i iść dalej. Czy się po drodze coś spierdzieli w tym czy innym aucie to coż...proza życia. Zachowawczy ludzie jeżdżą innymi autami, ja wolę w tym aspekcie wprowadzać trochę kolorytu na drogach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum