Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Motoryzacyjne ciekawostki
Autor Wiadomość
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2020-01-15   

johnnyg napisał/a:
czyli że teraz już mozna gadać z botami i nikt nie będzie stygmatyzowany? okej, no ro rols, co ty na to żeby ci wyrwać paznokcie i potem nimi nacinać język? 8-)

chcesz powiedzieć,że boty już są tak inteligentne i piszą do rzeczy i całkiem sensownie?
_________________

 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2020-01-15   

Pit napisał/a:
wierzba, a Ty dalej myślisz że realizujesz jakąś tajną internetową misję ostrzegania przed FK2/FK8? :lol:

kupiłeś już coś czy będziesz stękał kolejne pół roku ? :lol:
bierz polifta, pojeździj i napisz „u mnie nie zgrzyta” ;)
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-01-16   

Po pierwsze to nie mów mi co mam robić. Po drugie, Ty będziesz kolejne pół roku jak zdarta płyta powtarzał te swoje internetowe mądrości? :lol: Bo od kiedy pamietam piszesz w kółko to samo.

Piszesz non stop o zgrzytaniu, starasz się wypowiadać z perspektywy specjalisty w temacie nie mając żadnego doświadczenia z tym samochodem, jesteś tak zaślepiony tym czego się naczytałeś w internecie, że nawet nie widzisz że to co piszesz stało się żałosne i groteskowe. Powtarzasz w kółko to samo. Czy będzie czy nie będzie coś zgrzytać, czy odpadnie mi koło czy ukręcę ośkę czy tłoki wylecą mi przez maskę - nie zamierzam się przejmować wszystkim co się może potencjalnie stać, jak będę chciał to sobie kupię i za naprawy też będę płacił, a Ty swoim pisaniem w kółko tych samych internetowych historii niczego nie zmienisz, wiec skończ w końcu pier... :lol:
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2020-01-16   

wierzba, też uważam że pora to skończyć. Na tym forum mało osób zagląda, i na pewno każdy już wie.
_________________
 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2020-01-16   

hot_rider napisał/a:
johnnyg napisał/a:
czyli że teraz już mozna gadać z botami i nikt nie będzie stygmatyzowany? okej, no ro rols, co ty na to żeby ci wyrwać paznokcie i potem nimi nacinać język? 8-)

chcesz powiedzieć,że boty już są tak inteligentne i piszą do rzeczy i całkiem sensownie?

właśnie w obecnych czasach to głównie boty piszą do rzeczy i sensownie - wystarczy algorytm któy wyłapuje słowa-klucze i dopasowuje treść do owych keywordsów :D
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2020-01-16   

johnnyg napisał/a:
właśnie w obecnych czasach to głównie boty piszą do rzeczy i sensownie

:cry: a już myślalem ,że trafił się ktoś normalny, smuteczek :lol:
_________________

 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2020-01-16   

Pit, ja się ch*ja znam, to skomentuj poniższe -> tylko merytorycznie bez epitetów typu "żałosne"

„Jak można było się domyślać, w końcu któremuś z użytkowników nowych Hond Typer R "puści cierpliwość" i zleci nam prywatną ekspertyzę techniczną, mająca na celu ustalenie faktycznych przyczyn powstawania problemów ze skrzyniami biegów.

Do tego w drodze testów ustaliśmy dlaczego w jednych egzemplarzach problem ze sprzęgłem, z trudnością zmiany biegów, pojawiającymi się "zgrzytami, wypadaniem biegu pojawia się a dlaczego w innych Nie.

W tym przypadku chcemy zaznaczyć, że w tych egzemplarza w których Nie ma bezpośredniego problemu ze mianą biegów (zgrzytaniem przy zmianie, wypadaniem biegu, problemami w ich włączeniu) to i tak następuje przyspieszone zużycie w zakresie elementów sprzęgła i skrzyni biegów.

Dokumentację przekażemy zlecającemu (ekspertyza wykonana pod nadzorem rzeczoznawcy) w przyszłym tygodniu.

To co możemy przekazać, iż wbrew opinii borykających się z problemami takich samochodów ASO , powołanych przez takowe serwisy biegłych, stanowisku Hondy w Polsce, to Nie wina użytkownika a kilka wad konstrukcyjnych i Nie odpowiednie procedury przeglądowo - serwisowe w konsekwencji doprowadzają do powstania usterek sprzęgła i skrzyni biegów.

W drodze prac nad wyjaśnieniem przyczyn, opracowaliśmy prototypowe zmiany które Nie tylko pozwalają usunąć przyczynę lecz także na indywidualizowanie ustawień pracy sprzęgła w zależności od jego indywidualnych potrzeb (np: siły sprężyny centralnej docisku sprzęgła) jak i sposobu, warunków w jakich użytkowaniu jest samochód.

Do tego kultura pracy skrzyni uległą znaczącej zmianie i generuje znacznie niższy hałas. Zmiana biegów możliwa jest w sposób płynny, bez konieczności używania nadmiernej siły czy traktowania lewarka zmiany biegów (pedału sprzęgła) w sposób agresywny.

Nie bez znaczenia pozostaje fakt, iż w tych silnikach 2.0 Turbo występuje zjawisko LSPI (Low Speed Pre Ignition), którego to konsekwencje (poprzez nadmierne obciążenia , drgania) maja swoje odbicie w pracy elementów skrzyni biegów.

Jedno jest pewne, posiadane przez nas fakty otwierają drogę do załatwienia sprawy na poziomie gwarancyjnym po nawet możliwość zwrotu pojazdów.

W przyszłym tygodniu wystosujemy pismo do Hondy w Polsce mające na celu podjęcie wspólnych rozmów celem szybkiej pomocy użytkownikom, mając tym samym nadzieję, że wszelkie spory dotyczące tego problemu zakończą się w formie polubownej.

P.S jeżeli ten post przeczyta ktoś związany ze strukturami Hondy to mamy propozycję o podjęcie szybkiego kontaktu z nami. Z pewnością pozwoli na inny tok tej sprawy. Dobrze załatwiona "reklamacja" to najlepsza reklama i pozwala na efektywną poprawę nadszarpniętego wizerunku.

#hondatyperr #porblemskrzyniatyper #44tuningperformancecenter”

Karamba_DC2,
:ok:
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-01-16   

Ale co tu komentować, piszesz o tym po raz któryś, nie dajesz spokoju i ciągle męczysz bułę jak bym chciał wydać Twoje pieniądze, a nie swoje. :lol:

Widać że jakiś problem niektórzy mają bo skądś się to wszystko wzięło, nie wiem czy to jacyś rzeźnicy czy pechowcy, ja nie znam nikogo kto miałby jakikolwiek problem z tym autem i tyle. Kupię i się spier..li to będę myślał, szkoda mi życia żeby martwić się takimi pierdołami. Wolę sam spróbować i wyrobić sobie zdanie niż zastanawiać się i czytać posty w necie bo to dalej tylko słowo przeciwko słowu, nad to wszystko stawiam rozmowy z właścicielami i własne doświadczenie z tym autem, które udało mi się już zdobyć.

Zamiast wertować fora miesiącami i dywagować czy tak czy nie wolę zdobywać środki na taką zabawkę, pojeździć nią, a potem wyznaczyć sobie jakiś kolejny cel i iść dalej. Czy się po drodze coś spierdzieli w tym czy innym aucie to coż...proza życia. Zachowawczy ludzie jeżdżą innymi autami, ja wolę w tym aspekcie wprowadzać trochę kolorytu na drogach.
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2020-01-16   

Pit, rozmawiałem z kilkoma właścicielami, ale co z tego skoro nie uwierzysz i powiesz, że nie umieli jeździć.
eot
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-02-20   

widzę że ostatnio skończyliśmy tematem FK8 :D

Honda ostatnio fajne rzeczy pokazała.
Odelżona wersja FK8 (600 sztuk) typowo na tor w mega żółtym kolorze, ale kocur 8-)

Appka do logowania parametrów jazdy:


w środku kierownica obszyta alcantarą, trochę inna gałka dźwigni zmiany biegów, no i w końcu wyświetlacz z przyciskami obok, a nie 100% dotykowy


 
 
Pilar 


Auto: S2K AP1
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 3706
Skąd: Katowice
Wysłany: 2020-02-21   

Ostatnio widziałem czarne FK8...robi wrażenie, felgi tylko 1 cal mniejsze i byłoby super ;)
_________________
www.pilarposters.etsy.com
 
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2020-02-21   

Podoba mi się w chvj ten żółty, chętnie będę ciorac takiego za 20 lat :mrgreen: fajnie, że zdecydowali się na limited edition, w zawiasie też są jakieś zmiany?

Czarny i szary robi też robote :-D
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-02-21   

Odnośnie zmian w zawiasie to tryb comfort ma być bardziej komfortowy, a tryb R jeszcze bardziej hardcorowy.
 
 
Badej 


Auto: Civic EJ9
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 1106
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2020-02-27   

Phoenix Yellow będzie dostępny tylko w tej limitowanej edycji czy będzie można zamówić takiego polifta ?
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-02-27   

Kiedyś czytałem, że 600 sztuk na cały świat, ale chyba jednak 1000.

Cytat:
Honda will produce just 1,000 models worldwide: 600 to the U.S., 100 to Canada, 100 to Europe, and 200 to Japan
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna