Witam. Po sprzedaży mojego EJK20 minęły już ponad 2 lata. Do dziś mam mojego Accorda CL9 Type S, ale postanowiłem kupić sobie oszczędne kombi, do którego wrzucę bez ściągania kół rower. No i trafił się taki rodzynek, z praktycznie fabrycznym lakierem, prócz kawałka tylnej klapy pod tablicą, i kawałek rantu tylnego błotnika po stronie kierowcy.
MODEL: MC2 Aerodeck 1999
SILNIK: B18C4 LPG😁 Stock
UKLAD DOLOTOWY: Stock
UKLAD WYDECHOWY: Stock
ELEKTRONIKA: Akcesoryjne halogeny- pierwsze co zrobiłem po zakupie
UKLAD NAPĘDOWY: S9B, nowe sprzęgło
ZAWIESZENIE: Stock
UKLAD HAMULCOWY-tarcze i klocki przód zrobione w maju, tył 2 lata temu.
KOŁA I OPONY: Zima- OEM 15 MC2 z oponami Nokian Snowproof 195/50/15
Lato- OEM 16 VTIS
BODY-KIT: Lampy Depo (poprzednie ze starości zostały zmienione przez poprzedniego właściciela), zakupiłem już progi i dokładkę tylnego zderzaka VTIS
ŚRODEK: Stock, kierownica obszyta na nowo skórą z czerwoną nicią
CAR-AUDIO: Stock, jakieś radio Pioneera
ZDJĘCIA:
Na zachętę 3 foty
MOC: seria
Status: W trakcie
Mam takiego.A raczej ojciec. Srebrne MC2 z przebiegiem 180tyś z 1998r. U nas od 16 lat. Włoszka kupiona z przebiegiem 114tyś bez grama rdzy od razu zakonserwowana. Ojciec powiedział że już do końca życia nie zmieni. Dwa razy byłem tym autem nad morzem. W zeszłym roku założyłem bagażnik dachowy i sypałem po 140 na klimie z dwoma rowerami i chulajnogą nań
Genialne auto i mam z nim same dobre wspomnienia. Od 7-8 lat auto nie jeździ w zimie.
Szpera robi robotę i jak jeździł jeszcze zimą to pamiętam że był nie do zatrzymania w śniegu.
Za tyle lat tylko wymienione pompy od sprzęgła i hamulca(uszczelnienia od starości i pewnie dla tego że tatko na emeryturze i mało co w ogóle wyciąga auto z garażu)
Czemu teraz takich aut nie robią.
Accorda sprzedam tak czy siak, szkoda mi go bo stoi...
Auto przeszło pierwszy serwis, a zrobione zostalo:
Wymiana oleju na Motula X-cess 5w40, OEM filtr oleju Honda rta, uszczelka miski OEM.
Wymiana płynu chłodniczego na Prestone i OEM termostat
Wymiana płynu hamulcowego na ATE
Wymieniłem sprężyny na Eibacha, przód poszedł gładko, tył już nie... ukrecone 2 śruby tylnych dolnych poprzecznych wahaczy, przy okazja wymiana wszystkich tulejek na nowe.
Tylny głośnik po stronie pasażera charczał, ktoś polamał wcześniej maskownice, wymieniłem głośnik i maskownice
Klamka w drzwiach pasażera była szara, wymieniłem na czarną
Rozebralem przednie nadkola i się nie zdziwilem.. Nie ma tragedii, na wiosnę ogarnę razem z konserwacją podwozia, podłoga bardzo zdrowa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum