Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
1994 Pontiac Firebird Trans Am T-Top
Autor Wiadomość
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2020-12-30   

a to nie było tak, że burnout był (jest dalej) do rozgrzania opon przez wyścigiem równoległym?
Teraz zostało samo palenie laćka :mrgreen:
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Cino 


Auto: BMW F15 X5 / Audi Q7 II / 911
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4312
Skąd: Gdańsk / Bydgoszcz
Wysłany: 2020-12-30   

No tak tutaj widać, że Kryszard rozgrzewa lacza przed wyścigiem. Słuszna uwaga 😏

Krychu, całkiem możliwe. Chociaż chyba bardziej pamiętam Golfy III i Ople Calibry 😎

Stary już jestem :lol:
_________________
 
 
 
Piotrek(T) 


Auto: Golf III, Passat B4
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1113
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-12-30   

Burnout to tylko fwd pod dyskoteką w Gnojewie :mrgreen:
_________________

 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2020-12-31   

TorquedMad_Mind, jak najbardziej, najważniejszym zadaniem burnoutów jest rozgrzanie opon w celu poprawy trakcji, jednak nie ograniczałbym tego tylko do wyścigów.

Chodzi mi po głowie E36 coupe do latania bokami. Pontiac po zmianie zawieszenia dawałby radę, ale szkoda narażać go na uszkodzenia, a stary automat to nieporozumienie do takich zabaw. Pospieszyłem się z kupnem zabawki, bo driftogruz to najlepsza opcja do czerpania frajdy z jazdy...

Jak siebie znam, to jeszcze może być tak, że driftogruz zostanie moim daily, a rodzinne auto kupię dopiero po pozbyciu się Laguny ojca. Po Mietku, moim następnym zakupem miało być Volvo V70, a kupiłem Trans Ama. Gdzieś popełniłem błąd :lol:
_________________
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2020-12-31   

Mnie zastanawia zawsze, jak spalenie kapora w aucie na cywilnej oponie ma poprawić trakcję, gdyż palenie kapora znacznie podniesie cisnienie powietrza w gumie, no bez sensu :mrgreen:
_________________
 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2021-01-01   

Nie wydaje mi się żeby różnica ciśnienia była na tyle duża, by zniwelować korzyść płynącą z rozgrzanych opon, ale z ciekawości mogę sprawdzić jakie będzie ciśnienie w tylnych oponach przed jazdą, po kilku kilometrach i po przypaleniu gumy :-)
_________________
 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2021-02-21   

Kupiłem w końcu opony na przód

Wybrałem Federale, marka amerykańska, produkcja niekoniecznie :-D

Kurde, mają ocenę efektywności paliwowej E, czyli nie będzie mi mało palił :lol:

Teraz szersze rolki będą tam gdzie ich miejsce, czyli z tyłu :mrgreen:

Jeszcze brudny, ale foty musiałem zrobić 8-)

Felgi mi się nawet podobają, choć wiadomo, że szału nie ma

Jednak 17" z przodu to o cal za mało :-/





W sumie efekt nie jest zły, taka duża zabawka :]
_________________
 
 
Piotrek(T) 


Auto: Golf III, Passat B4
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1113
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2021-03-11   

Jaki z tego samochodu "niewygląd" :mrgreen: Trochę jakby projektu chińskiego designera od resoraków no-name bez licencji :-D
Dobrze, że napęd i silnik bronią całość 8-)
_________________

 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2021-03-11   

Piotrek(T), ja rozumiem, że każdy ma swój gust, ale stwierdzić, że to auto słabo wygląda, to naprawdę trzeba mieć coś nie tak ze wzrokiem i gustem :-D
Ma zajebistą linię i wyjątkowy przód :serce:
Tył wizualnie odstaje od reszty i mi się średnio podoba, ale linia i przód ratują całokształt i sprawiają, że auto wygląda naprawdę świetnie 8-)
Gdyby postawić przy nim Celicę V w topowej wersji, to wierz mi, Celica przy Trans Amie wyglądałaby naprawdę biednie, więc jeśli uważasz Celicę V za ładny sportowy samochód, a T/A IV za designerski niewypał, to nie mamy o czym dyskutować :lol:
Mi się kiedyś Celica podobała, w końcu też miałem, ale jak jadąc Pontonem spotkałem Celicę V na parkingu pod sklepem, szybko stwierdziłem, że wygląda marnie i nie wiem co mi się tak w nich podobało, bo tak naprawdę jedynie przód mają udany, a linia i tył delikatnie rzecz ujmując szału nie robią :roll:
_________________
 
 
Piotrek(T) 


Auto: Golf III, Passat B4
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1113
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2021-03-13   

Celika to inny temat. Sentyment, fatalne zauroczenie, błędy młodości i skrzywienia emocjonalne :mrgreen:

Na Trans Ama IV patrzę na sucho, bez sentymentów itp. Mocno mi się nie podoba, głównie z tego powodu, że to III na siłę wyoblony pod nowe standardy stylistyczne. Zdecydowanie lepiej wygląda moim zdaniem III. Kanciasta buda bardziej pasuje do proporcji auta.

W IV linia boczna od początku maski do tylnych świateł jest z@jebista, ale reszta (głównie tylne światła i przedni zderzak) w moich oczach psuje całokształt.



Ten fragment to sztos, ale co z tego jak patrzę na cały samochód a nie na ładne fragmenty :D

Tutaj dla porównania turbo sku&%esyn po całości 8-) III to bym kochał jak Irlandię:










Ale i tak zazdroszczę zabawki :oops: :oops: :oops:
_________________

Ostatnio zmieniony przez Piotrek(T) 2021-03-14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2021-03-13   

Dla mnie ten wóz wygląda jak Mazda RX-7 po rocznym pobycie w Radomiu... Sorry... :oops: Z kolei III gen, tak jak Pjoter, uważam że jest super. :-P
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2021-03-14   

Piotrek(T) napisał/a:
Celika to inny temat. Sentyment, fatalne zauroczenie, błędy młodości i skrzywienia emocjonalne

Zupełnie jak CRX w moim przypadku, bo naprawdę źle wspominam tego niebieskiego złoma :lol:
Piotrek(T) napisał/a:
Na Trans Ama IV patrzę na sucho, bez sentymentów itp. Mocno mi się nie podoba, głównie z tego powodu, że to III na siłę wyoblony pod nowe standardy stylistyczne. Zdecydowanie lepiej wygląda moim zdaniem III. Kanciasta buda bardziej pasuje do proporcji auta.

Czwórka to zupełnie nowa buda, w której nie ma niczego na siłę względem trójki. Też lubię kanciate budy, ale nie powinieneś patrzeć na Firebirda czwartej generacji przez pryzmat przedliftowej trójki, bo trójka po liftingu miała już zaokrąglony dziób :-D



Dziwny to twór, ale i tak podoba mi się bardziej od przedlifta, bo właśnie na takiego się napaliłem, a wyszło tak, że jednak kupiłem czwórkę :-P
W 1988 roku zrobili ciekawy concept car o nazwie Banshee 8-)

Widać, że zaczerpnęli z niego już przy projektowaniu poliftowej trójki



Zaś przy projektowaniu czwórki poszli jeszcze dalej, zostawiając zbliżoną sylwetkę klina, a nawet podobny wzór felg :-)

Jak widzisz, Firebird IV jest realizacją konceptu Banshee, a nie przerobioną trójką do wymagań lat 90-ych, bo pomiędzy trzecią i czwartą generacją jest ogromna różnica, nie tylko pod względem wyglądu :-)
Bajcarek napisał/a:
Dla mnie ten wóz wygląda jak Mazda RX-7 po rocznym pobycie w Radomiu... Sorry... :oops: Z kolei III gen, tak jak Pjoter, uważam że jest super. :-P

Nie podzielam ekscytacji Firebirdem III przed liftingiem, wygląda fajnie, ale bez przesady ;-)





Zdecydowanie bardziej trafia do mnie Camaro III :]

Zajebisty...

...z każdej strony :-P

No ale wyglądem się nie jeździ. F-body III nie były zbyt udanymi samochodami. Moc max 245 hp w najmocniejszej wersji, często zaledwie 170 hp z 5.0 V8, do tego ślimakowa przekładnia kierownicza i pękająca buda :->
IV jest o wiele lepszą konstrukcją. Wygląd mi odpowiada, a szczególnie przód :mrgreen:
Wnętrze też dużo lepsze niż w poprzednich, ale co kto lubi.
_________________
 
 
Piotrek(T) 


Auto: Golf III, Passat B4
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1113
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2021-03-14   

Krychu napisał/a:
Zupełnie jak CRX w moim przypadku, bo naprawdę źle wspominam tego niebieskiego złoma


Nie zupełnie. Ja mam dalej swoją a do tego jeszcze drugą - Turbo4wd Wide Body.
Seryjny, zapuszczony przedlift czyli to co się widuje czasami wygląda bardzo słabo, ale WB a szczególnie CS to dla mnie ciągle samochód piękny z każdej strony.

Celica ma coś wspólnego z Trans Am'em - obydwa te auta trafiają w gusta wąskiego grona ludzi. Jak już trafią i to kupisz to utonąłeś :-D To mi się w sumie podoba bo zawsze miałem gdzieś to czy coś co mam będzie się podobało komuś poza mną :mrgreen:
_________________

 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2021-03-28   

Piotrek(T) napisał/a:
Celica ma coś wspólnego z Trans Am'em - obydwa te auta trafiają w gusta wąskiego grona ludzi.

Wydaje mi się, że Trans Am i Celica V podobają się większości osób, których interesuje motoryzacja.
To nie Calibra, że trafia jedynie do wąskiego grona :mrgreen:

Kupiłem nowe nakrętki, bo kilka starych przegwałciłem :->

Z ciekawości zważyłem starą

i nową

Pozbyłem się 110g masy wirującej na każdym kole, dzięki czemu wyraźnie lepiej zapierdala :lol:

Szatan został wczoraj umyty i jak był już osuszony fluffy dryerem, chciałem zacząć woskowanie, no ale oczywiście musiał zacząć kropić deszcz, więc został schowany do swojego domku i tam został nawoskowany :-)

Korzystając z niedzieli handlowej, pojechałem nim na zakupy, które mogły poczekać, bo priorytetem była sesja zdjęciowa 8-)

Do robienia fot zabrałem leciwy aparat kompaktowy Szajsung, który miał premierę w 2009 roku, a do którego po latach odnalazł się kabel, dzięki któremu można było go naładować i znowu używać :-)

Zdjęcia, które tu widzicie, zostały jednak zrobione smartfonem, bo te pstrykane kompaktem okazały się gorsze :-D

No cóż, już sama różnica w ilości megapixeli nie pozostawia złudzeń...

Szajsung 12Mpix, Siaomi Redmi 48Mpix :-P

No i dupa :-D
_________________
 
 
dymek6300 


Auto: Integra Type R
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 177
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2021-03-29   

Cytat:
To nie Calibra, że trafia jedynie do wąskiego grona :mrgreen:


Nie wiem co wszyscy mają do Calibry, ja miałem i mam same dobre wspomnienia. Co się na niej wyżyłem to moje. Skakało się nawet po dachu na koncercie Braci Figo Fagot (wszystkie świnie moje). A disco hulało z radyjka aż miło :lol: Napisy na aucie typu: brutal face fuck itd ehhh łezka się kręci szkoda, że mi foty poginęły to bym temat założył ;-) na koniec trafiła skąd ją wziąłem czyli na złom.

No ale to nie temat o prawdziwym bułgarskim ferrari tylko o Trans Amie. Ładnie to woskowanie wyszło. Auto na pewno ciekawe i jakieś przede wszystkim. Zwraca na siebie uwagę i jak widać daje radochę dla właściciela czyli wszytko jest tak jak trzeba. Mi też się podoba mimo, że są generacje, które podobają mi się bardziej. Niech cieszy właściciela aż do dnia sprzedaży. Pozdrawiam ;-)
_________________
Było: Civic MB1 D16Y3; Prelude BB1 H22A2; Civic MB1 D16Y2 Jest: Integra DC2 B18C6
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna