Coś już pojeździłem i mogę się z wami podzielić. Zestaw to podstawka z termostatem z mocala, i chłodnica 19 rzędowa z FMIC, na oleju ROWE 5w50. W zimie i wiosną w temperaturach poniżej 15 stopni. problem rzeczywiście jest przy spokojnej trasie temperatura z chodzi poniżej 80 stopni. natomiast teraz w lecie, w obecnych temperaturach nie widzę lepszego rozwiązania. podczas upalania temperatura na poziomie 90-100 stopni, autostrada prędkość 140-160 było 90 stopni, spokojna trasa 80-85 stopni.
Podsumowując sadze że samo rozwiązanie jest dobre, bo lepiej mieć czasem chwilowe kontrolowane niedogrzanie niż skończyć piec przez przegrzanie oleju i zatarcie co w Zetach się zdarza. Na zimę prosta zakładeczka niweluję problem.
Sorry za off top hot_rider
Auto: #Zeto Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 3025 Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2020-07-26
a może by tak sprzedać???
coś ostatnio mnie tknęło na coś nowszego, szybszego.
sam nie wiem , ale wiem co by mnie przekonało , prawdopodobnie 80tys PLN , jeżeli ktoś chce przepłacić za starego poczciwego nissana to zapraszam
nie bity, trzymany pod kocem z norek bez najmniejszego wkładu , nawet ostatnio zmieniłem uszczelki drzwiowe na ori nówki
IMO dobra decyzja i jestem ciekawy co kupisz jeżeli uda się opchnąć Niech ktoś inny się nacieszy, bo chociaż byś miał w garażu totalnie egzotyczne auto to i ono się z czasem opatrzy.
btw widzę na wcześniejszej fotce że masz jakąś CRFkę koło auta - zadowolony jesteś z tego sprzętu? Jaka pojemność?
Auto: #Zeto Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 3025 Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2020-07-27
Cytat:
btw widzę na wcześniejszej fotce że masz jakąś CRFkę koło auta - zadowolony jesteś z tego sprzętu? Jaka pojemność?
bardzo zadowolony, to jest CRF 250L czyli nie jest to full cross , ma homologację drogową przez co można poruszać się po drogach publicznych i po zmianie koła jest fajnym super moto.
bardzo dzielnie sprawdza się w lekkim terenie ale mogłoby być tak z 8 koni więcej.
no i co najważniejsze nie ma wyżyłowanego silnika w którym trzeba robić co chwilę remonty
Tak myślałem, że to 250L, faktycznie fajny sprzęt, jak mi kiedyś się planety ułożą w dobry układ to chciałbym 250L ew wersje rally. Fajnie, że jesteś z niej zadowolony, dobrze mieć takie info od właściciela.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum