Patrząc na projekty w tym dziale jest bieda i nie bardzo wiem czy wrzucać tutaj czy lepiej do Szpan i Radosław, ale kit tam - ruch na forum się przyda
Mój pierwszy Civic, pierwszy japoński samochód ( ), kupiony z przypadku, kumpel wiercił mi dziurę w brzuchu dostatecznie długo, żeby mnie namówić do odkupienia. Miało być na chwilę, ale wszystko wskazuje na to, że zostanie na dłużej
MODEL: EJ2, 1996, coupe, oryginał Kanada(tak wnioskuję po oryginalnej instalacji pod obrysówki i francuskich opisach wewnątrz auta)
SILNIK: Fabrycznie był D15B7, obecnie D15B, panewki King Race
UKLAD DOLOTOWY: Parówa simoty, stożek Fujita
UKLAD WYDECHOWY: 4-2-1 chinol, cały wydech z kwasa
ELEKTRONIKA: Komp P30, odcinka wyżej, shiftlight, procedura
UKŁAD NAPĘDOWY: seria, skrzynia chyba od D15B, ale tak naprawdę to do końca nie wiadomo Oznaczeń brak.
ZAWIESZENIE: Gwint MTS, jakieś poli z tyłu gdzieniegdzie, stab 24 przód, stab z tyłu, magiel z delsolki, rozpórka dolna przednia, sanki z delsolki
UKŁAD HAMULCOWY: heble z MB6, tylne zaciski z Integry, przewody w oplocie
BODY-KIT: Ambery, clear Black z przodu(w planach wrzucenie seryjnych kierunków i lamp), Red&white z tyłu, dokładka VTi
ŚRODEK: Fotele z Preludy, skórzane wnętrze, długa konsolka
CAR-AUDIO: seria
ZDJĘCIA:
Fotka świeżo po zakupie:
Fotki z pierwszego upalanka, na którym B7 dokonało żywota:
Skórki oryginałki + fotele z pralki:
Gadżety, które czekały ponad 10 lat aż w końcu kupię jakąś Hondę
B7 wypadło...
A takie D15B sobie wpadło...
W środę D15B ożyło, a w czwartek już było na Time Attack Trophy i nawet jakiś wazonik się złapał
Następny był Track Day Trophy, wynik ostateczny był w sumie taki sam jak na Time Attacku
Jakieś randomowe fotki:
W Undergroundzie 3 ponoć ma być Civic coupe i mapa Torunia. SpyPhoto prosto od betatestera:
Takie fajne kółka z wydechu puszczała po wywaleniu UPG
U mnie zakup też nieco podszyty sentymentem, nie będę ukrywał Niby staroć, ale w sumie fajny. Przy okazji znalazłem jeszcze fotkę na której widać zakres skoku zawieszenia MTS
Kurde, fajna kandżuwa. Co do MTSa, aż taki zły? Bo chcę na tył do drugiego auta(Poloneza) wpakować MTSy z Astry G(obniżone zawieszenie tego wymaga, a z Asterki są nieco krótsze i pasują p&p) i się właśnie waham
_________________ Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
Tak szczerze mówiąc - dużo osób jeździ na MTSie w jakichś kajtkach, ale moje osobiste zdanie na temat tego zawieszenia jest takie - jest dobre żeby sobie obniżyć auto i bez większych wymagań jeździć tym na codzień Ja chciałbym dopaść Maxpeedingrodsa, bo ma dużo możliwości regulacji, jest tani i rozbieralny w razie gdyby puściły uszczelnienia
Lepiej by leżały gdyby auto było białe, ale mam pewien plan co zrobić żeby zaczęło to wyglądać Jestem świadomy że potencjał tego koła jest znacznie większy
Jeśli chodzi o piasty to tył jest ultra prosty jeśli ma się zwrotnice z 5D/Aero. Piasty z Prelude VTi pasują P&P
Tak, jest to jedna z opcji którą rozważam, na zimę na pewno koła pójdą do odmalowania i wtedy będę musiał wybrać ostatecznie kolor Generalnie zawsze chciałem białe koła, ale na tym aucie potrzeba kilku innych pierdół, do których ten kolor felg mógłby spasować Po za tym muszę jeszcze znaleźć dekielki - o OEM nie będzie łatwo, a nawet jak się znajdą będą pewnie kosztować tyle co same felgi dlatego postaram się znaleźć coś co pasuje i wygląda jak OEM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum