Wysłany: 2021-10-14 Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Fajnie, że jest dział, aby można się było pochwalić swoimi nie-JDMowymi poczynaniami z autami. Postanowiłem więc To wykorzystać, i przedstawić swojego "paździerza"
WNĘTRZE & WYPOSAŻENIE:
OEM Elektryczne Szyby
OEM Elektryczne Lusterka(do zamontowania)
Fotele OEM Inter Groclin Standard(do zamontowania)
Radio Pioneer MVH-S520BT(do zamontowania)
PLANY:
Zamontować w końcu to, co czeka na montaż
Stabilizator tylnego mostu z Poloneza Kombi
Amortyzatory tył Astra G
Przeniesienie mocowania dolnych przednich wahaczy w celu zrobienia negatywu
Musowo jakaś sportowa kierownica z nabą, prawdopodobnie padnie na Nardi
Kolektor wydechowy 4-2-1 i puszczenie inaczej wydechu
Wkładka filtra powietrza K&N
Zmiana poli na stabilizatorze na żółte
Dlaczego Polonez? Rodzice mieli Poloneza, jak byłem mały. Jak dowiedziałem się o silniku rovera, i ojca opowieściach że "znajomy miał takiego, i to szło " już nie było odwrotu. A caro plus, bo mało tej budy wyszło z tym motorem, a poza tym ma pewnego rodzaju "smaczki", które mi się bardzo podobają. Obecnie auto służy mi jako auto do sprawiania frajdy z jazdy, zlotowóz, trochę upalarka w deszczowe dni oraz "Zastępczak", gdy zajdzie taka potrzeba
Zdjęcia:
Zaraz po zakupie, 2016r.
Remont blacharski, który robiłem sam(wyszedł średnio, ale najgorzej też nie jest) i lakierowanie, które lakiernik trochę spierdzielił, i wyszło po czasie
Potem długo nic, w międzyczasie zajeździłem oryginalny silnik, który dokonał żywota padniętą panewką podczas prób latania bokiem w deszczu Został zmieniony na innego rovera w bdb kondycji. Na zdjęciu stan na 2020 rok, na winter setupie i jeszcze kozie
Na koniec zabawy z zawieszeniem
I tak się To prezentuje na obecną chwilę:
_________________ Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
Ostatnio zmieniony przez RockyGTI 2021-10-16, w całości zmieniany 1 raz
Jako, że stwierdziłem, że nowe zawieszenie trzeba nieco dopracować, wleciały już pierwsze graty, mianowicie MTSy z Astry G na tył. Utwardziły i usztywniły one tył, dzięki czemu chętniej zarzuca zadem
Wleciały także fotele Inter Groclin Standard, dzięki czemu jazda stała się przyjemniejsza
Pojawiły się także nowe przyciski, które spełniają swoje funkcje, mianowicie el. lusterka oraz dodatkowy wentylator chłodnicy
Przy okazji, całkowicie nowa instalacja pod radio i głośniki, w drzwi głośniki 130mm JBL5020 i radio Pioneer MVH-S520BT. A także centralny zamek z alledrogo.
Wygrzebałem też z mojego magazynu części kierownicę Monte Carlo. Wskoczy po odnowieniu.
_________________ Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum