Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Civic D15B Horizon Grey
Autor Wiadomość
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2022-04-19   

W sumie to popełniłem taką bardzo dokładną instrukcję przejścia na 5x114.3, możesz sobie ją zobaczyć pod tym linkiem - https://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11152856#p11152856

Jeśli katalogi nie kłamią to c5g seryjnie ma z tyłu czop 28mm, a potrzebny jest 30mm żeby piasty od pralki zamontować ;)

Edit - zaraz, przecież Ty masz 6gena ;) Do Ciebie piasty od Prelude siądą P&P ;) C6G też ma 30mm czop ;)
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2022-04-24   

Ma4Ti napisał/a:
Edit - zaraz, przecież Ty masz 6gena Do Ciebie piasty od Prelude siądą P&P C6G też ma 30mm czop


czyli, że eg6 się rózni od ek4? :shock:

narazie przerabiam przód a tył w sumie w 4x100 jest lżejszy :lol:
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2022-04-24   

Wg katalogów na to wychodzi. Niby wszystkie c5g mają 28mm czop z tyłu ;)
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2022-08-18   

Dawno nic nie wrzucałem, a coś tam się nawet podziało ;)

W maju zaliczyłem pierwszą rundę Grudziądzkiego Mistrza Kierownicy, było fajnie, zdecydowanie więcej adrenaliny niż na torze - słupy, płoty, torowisko, dziury, krawężniki i latarnie działały na wyobraźnię, ale udało się zakończyć zawody bez przygód :) Przed zawodami zakupiłem nowe opony, wpadły RGC TD02 w mieszance średniej i cóż mogę napisać - była różnica pomiędzy nimi, a starymi R1R :lol: Zmieniłem też skrzynię na S40 z FD 4.4 ;)













Po tych zawodach Civic czekał sobie na kolejną rundę GMK - znów po ulicach, tym razem z łącznikiem szutrowym! Trasa była świetna, w większości po świeżym asfalcie i chyba przez to nieco poniosła mnie fantazja :lol:




Prędkość była dobra, ale pachołki za wąsko porozstawiane :lol: Skończyło się pogiętym bezpowrotnie Enkeiem, krzywym wahaczem, uszkodzoną końcówką drążka, drążkiem i łącznikiem stabilizatora. Ale na zapasówce dojechałem do końca zawodów :lol: Tempo żółwie żeby nic się nie rozpadło, ale w klasyfikacji byłem ujęty :mrgreen:

Naturalną koleją rzeczy jest tuning po dzwonie więc na przód oprócz elementów, które musiałem wymienić wpadły poliuretany, na tył wpadły regulowane Górne wahacze i również poli na małe wahacze od zbieżności ;) Dokupiłem również dwie sztuki ITRowych felg, a żeby w razie czego uszkadzać tańsze koła dokupiłem komplet stalówek 15tek ;) Niestety to dosyć srogie uderzenie w krawężnik udowodniło miękkość budy Civica, dlatego jeśli się uda to zimą buda zostanie sklatkowana. Kubły, szelki, hydrołapa i kilka innych rajdowych fantów leżą na strychu więc możliwe, że to ostatni rok tego auta w cywilnym wydaniu ;)







 
 
suuus 


Auto: Honda CRX EE8
Dołączyła: 10 Kwi 2014
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 2022-08-19   

pachołki są zawsze za wąsko ustawione :lol: ale ta pierwsza fota to jest sztos konkretny, ja bym to w ramkę oprawiła! i powodzenia z przebudową, czekam na updaty
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2022-08-21   

Ma4Ti napisał/a:
Niestety to dosyć srogie uderzenie w krawężnik udowodniło miękkość budy Civica, dlatego jeśli się uda to zimą buda zostanie sklatkowana


oj w takim rajdowaniu może się przydać klatka
_________________

 
 
 
RockyGTI 


Dołączył: 05 Lip 2020
Posty: 88
Skąd: Okolice Starachowic
Wysłany: 2022-09-16   

Dzięki Tobie nabrałem ochoty też spróbować takiej streetowej pojezdżawki 😄
_________________
Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2022-09-16   

Polecam, choć trzeba się liczyć że stratami jeśli się przegnie :) Warto jednak z trochę bardziej chłodną głową startować, to jest mój cel na najbliższą niedzielę. Dojechać do mety bez kar i uszkodzeń ;)
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2022-10-19   

W ostatnich dwóch miesiącach udało się coś pojeździć - we wrześniu odwiedziłem ostatnią rundę Grudziądzkiego Mistrza Kierownicy, imprezę dojechałem bezstratnie, oczywiście musiałem odwalić jakąś głupotę tj objechać pachołek na nawrocie ze złej strony za co dostałem taryfę ;) Na szczęście udało mi się zdobyć wystarczającą ilość punktów żeby obronić trzecią pozycję w generalce :)



W ostatnią niedzielę z kolei wybrałem się na 19. Rajd Włocławski, bardzo fajna impreza, szybkie odcinki. Był to mój pierwszy start w tego typu zawodach, jazda na opis (czasami oderwany od rzeczywistości), do tego dużo nauki rajdowych formalności, ale przede wszystkim świetna zabawa. Udało się nawet skleić jakiś filmik :)

https://youtu.be/2JW0JDF48nA

 
 
Pawlo91 

Auto: Honda Civic V Coupe
Dołączył: 01 Lip 2014
Posty: 10
Skąd: Mielec/Radomyśl Wlk.
Wysłany: 2023-04-15   

Witam.

Sorry za zaśmiecanie tematu. Jak z jakością tych regulowanych tylnych wahaczy ? Masa jest różnych opinii, dlatego wolę podpytać. Chodzi mi głownie o regulację , czy śruby nie obrabiają się już przy pierwszym montażu?
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2023-04-15   

widziałem takie z zerwanym gwintem, nie polecam do jazdy :mrgreen:
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2023-04-16   

Póki co nic się nie obrobiło i przeżyły dwa KJSy, zobaczymy co będzie dalej, sam się zastanawiam :mrgreen: Wożę ze sobą seryjne wahacze tak na wszelki wypadek i myślę czy samemu po prostu nie zrobić takich wahaczy :mrgreen: Sprawa banalna w sumie do ogarnięcia :-P Będzie czas to pewnie sobie pokombinuję, póki co składam K20 :mrgreen:
 
 
Pawlo91 

Auto: Honda Civic V Coupe
Dołączył: 01 Lip 2014
Posty: 10
Skąd: Mielec/Radomyśl Wlk.
Wysłany: 2023-04-17   

Ma4Ti napisał/a:
Póki co nic się nie obrobiło i przeżyły dwa KJSy, zobaczymy co będzie dalej, sam się zastanawiam :mrgreen: Wożę ze sobą seryjne wahacze tak na wszelki wypadek i myślę czy samemu po prostu nie zrobić takich wahaczy :mrgreen: Sprawa banalna w sumie do ogarnięcia :-P Będzie czas to pewnie sobie pokombinuję, póki co składam K20 :mrgreen:


Dzięki za info. Powodzenia w budowie K2O, to mega rozwojowy silnik. To co dokładnie będziesz dłubał w K serii ?
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2023-04-17   

Składam K20 ze śmieci, których nikt nie chce, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2023-05-27   

K20 ze śmieci których nikt nie chce wisi w budzie. Generalnie wszystko robię po swojemu, łącznie z mocowaniami silnika. Zobaczymy co z tego wyjdzie - może będzie działać, a może wyjdzie jedna wielka klapa ;)

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna