Całkiem poważnie się zapytam, serio chcesz tym autem upalać na torze?
nie, nie planuje jeździć po torze tym samochodem, kilka lat budowy zakończy się pozostawieniem samochodu na wieczność w garażu lub zostanie poćwiartowane na części i sprzedane..
..
...a tak na poważnie to mam nadzieję ze w tym tygodniu samochód przejedzie pierwsze metry a potem powrót na kobyłki żeby sprawdzić po kolei (tfuu tfuuu...)wycieki, dziwne dzwięki, jakieś ewentualne obtarcia, markować ostatnie śruby itd... z najpotrzebniejszych spraw pozostaje zmiana miski olejowej (przygotowuje miske z wspawanym krućcem pod wyjście NPT na czujnik temperatury oleju), druga pokrywa zaworów czeka na spawanie krócców bo pierwsza wersja nie do końca mi pasuje, konieczne jest dorobienie mocowań na przewody hamulcowe na przednią oś (Spoon nie przewidział żadnych mocowań przy amortyzatorach ), mocowania chłodnicy oleju, nowe węże itd, sporo pracy bedzie z mocowaniem zaślepek za przednie lampy, mocowanie aku, zabezpieczenie termo wszystkich sworzni, wstawienie przedniej szyby + montaż bocznych, montaż fotela i wiele innych o których jeszxcze nie pamiętam itd.....
i dopiero na koniec praca nam zawieszeniem czyli ustalenie wysokości, corner balance na wagach a następnie pełna geometria....
tak wiec jeszcze troche pracy jest
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Ostatnim finałowym etapem biedzie naklejka na szybę - wtedy wiadomo, że już wszystko inne gotowe
Wyjedziesz nią na ulicę ?
wykrakałeś ..w piątek eska pierwszy raz wyjechała o własnych siłach z garażu, samochód nierówno leży na zawieszeniu, przód strasznie rozbieżny, tył siedzi za nisko, nie działa wspomaganie, nie ma przedniej szyby i jeszcze wiele rzeczy wymaga ustawienia.. ale mimo wszystko dobrze zobaczyć ten wóz w końcu poza garażem
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
pokrywa nr. 2 zrobiona, mimo że po podcięciu maski króćce i węże się mieściły na styk warto było to poprawić, dodatkowo dzięki podpowiedzi kilku osób wywierciłem dodatkowe otwory od wewnątrz pokrywy które pozwolą aby olej mógł "wrócić" i nie napełniać zbędnie oil catch tanka, temat przetestowany przez wiele osób i przynosi efekt zwłaszcza w przypadku seryjnych motorów gdzie olej leci w dolot i przy mocnych przeciążeniach puszcza niebieski bąk
przy okazji spawania alu, udało sie przygotować drugą miske, wspawać przegrody, króciec na czujnik temp oleju,
walcze też z zawiasem, wyrównaniem wysokości, kątami .. i czas chyba na pierwszą geometrie i wagi
było tak....
a teraz tak...
----------
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Cała robota to taki "amatorsko-profesjonalny" majstersztyk
Tylko patrzę na to zdjęcie z profilu i: o nie! smutna rurka. Nie dla smutnych dislowych rurek, tylko dumne sterczące rurki!
Tylko patrzę na to zdjęcie z profilu i: o nie! smutna rurka. Nie dla smutnych dislowych rurek, tylko dumne sterczące rurki!
no niestety słąbo mi leży ten wydech, dużą puszka bedzie przeszkadzać w fajnym poprowadzeniu dyfuzora, trzeba koniecznie go przerobić, pewnie ten zostanie awaryjny bo jest bardzo cichy a wróci głośny custom co był do tej pory tylko znacznie krótszy ze smutnym siusiakiem kończoncym się w okolicach dyfra
Ma4Ti napisał/a:
o ile Yaca da się karnąć jak już złoży to do kupy
nie polecam, nic przyjemnego, twardo, gorąco, ciasno.. no i wolne to....
btw.
czekam na ostatnie puzzle, chłopaki z customfibre działają w temacie
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
ostatnio troche mniej czasu spędzałem w garażu ale jakieś kolejne drobne duperele skręslam z listy - złożyłem front z lampami od przedlifta bo polifty wróciły do poprawy mimo że docelowo przednie lampy wylecą na korzyść lekkich zaślepek z którymi niestety będzie znacznie wiecej zabawy niż planowałem,
eska po raz drugi wyjechała z garązu, przjechała 500 metrów i znów samochód do góry na oględziny
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum