O kurde, serio masz jeszcze to auto? Kurde, masz coś co ja też chcę zrobić - 5x114.3 i felgi z ITRa.na jakich częściach zrobiłeś swap na 5x114.3? Z przodu piasty CRV? Jakie przeguby w takim wypadku? Tylne piasty Accord coupe czy coś innego?
Po prostu kupiłem zwrotnice kompletne z ITR i tylnie kompletne wahacze z piastami. Całość z zasiskami i tarczami.
Pasuje to do reszty zawieszenia z EG.
Żadnych przegubów, osiek nie trzeba. Podchodzą z EG.
O kurde, serio masz jeszcze to auto? Kurde, masz coś co ja też chcę zrobić - 5x114.3 i felgi z ITRa.na jakich częściach zrobiłeś swap na 5x114.3? Z przodu piasty CRV? Jakie przeguby w takim wypadku? Tylne piasty Accord coupe czy coś innego?
Po prostu kupiłem zwrotnice kompletne z ITR i tylnie kompletne wahacze z piastami. Całość z zasiskami i tarczami.
Pasuje to do reszty zawieszenia z EG.
Żadnych przegubów, osiek nie trzeba. Podchodzą z EG.
Rozumiem, ja muszę trochę inaczej do tego podejść w takim razie Dzisiaj przymierzałem piastę tylną od c7g - niby numer ten sam co dla accorda coupe, a z kolei accordowa piasta niby jest taka sama z ITRową. No i albo w takim razie zawieszenie od MC2 ma nieco krótszy czop, albo kłamią z tą zamiennością pomiędzy accordem i itr'em Łożysko było nieco szersze, teoretycznie usiądzie dobrze, można je spokojnie dokręcić ale 5mm bieżni jest wysunięte poza czop. Pewnie by jeździło ale szukam dalej coś co usiądzie prawidłowo, teraz czas na sprawdzenie łożyska od Preludy A na przód lecą do mnie piasty od ufo, w benzyniaku mają ten sam wymiar i wieloklin. Oczywiście z przodu też mam zwrotnice od MC2 co ułatwia nieco zadanie - łożysko ma odpowiedni wymiar.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum