Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5770 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2023-05-30 MX-5 NC 2006 2.0L
Wreszcie po ogarnięciu kosztów "wprowadzenia się na swoje i banku na Słowacji" może wjechać jakiś projekt.
MODEL:
MX-5 NC1 2006
SILNIK:
Seria. 2.0 L MZR LF-VE DOHC. 170HP, 190Nm
UKLAD DOLOTOWY:
Seria.
UKLAD WYDECHOWY:
Seria.
ELEKTRONIKA/ WYPOSAŻENIE:
Seria.
podgrzewane fotele
Soft Top
Audio BOSE (chyba 6 głośników ma i fikuśniejsza jednostka centralna + zmieniarka płyt). Dołożony moduł Bluetooth A2DP
UKLAD NAPĘDOWY:
Seria. Ciekawa kombinacja bo:
2.0 silnik
skrzynia manualna 5 biegów
Szpera Togichi Fuji LSD
Zwykle 6 biegówka jest w takim configu
ZAWIESZENIE/ KOŁA:
Seria.
Set na Lato: OEM Felga z 205/45R17
Zima - Jakieś niemieckie odlewy z 205/50R16
UKLAD HAMULCOWY:
Seria.
Plan? W sumie nie wiem. Chyba bardziej "wzmocnienie" i pójście w stronę jakiegoś ala "clubsport".
Przewody w oplocie, rozpórki w podłogę, rollbar, jakieś obniżenie.
Może poszukanie skrzyni 6, kubłów i szelek.
Wstępnie Miata wydaje się być dobrą bazą, której po prostu wystarczy ogarnąć eksploatację.
_________________
Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
Ostatnio zmieniony przez TorquedMad_Mind 2023-09-14, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5770 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2023-09-14
Także ten - mówiłem, że Yaca ma się czego bać. Doszedł ultra ważny mod: Moduł A2DP do radia. Dzięki czemu mogę puszczać spotify z telefonu i mogę olać co tam w radiu jest
Miałem taką piękną sztukę czerwoną NCFL2. Bardzo wdzięczna baza - szlak tuningu przetarty. Moim zdaniem musowo do wymiany amortyzatory na minimum sport bilstein + spręzyna np. Pro-kit. Do tego też imho koniecznie przedni stab z RX8 HP i zrobienie porządnej geometrii. Jeździłem na takim setupe i na kole 17x8 i oponie 225/45/17 i było ideolo.
Wadą NC jest to, że zrobiły się ultra popularne przez Miata Challenge i głupia skrzynia 6b z LSD to już ponad 6kafli.
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5770 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2023-09-16
weede napisał/a:
Miałem taką piękną sztukę czerwoną NCFL2. Bardzo wdzięczna baza - szlak tuningu przetarty. Moim zdaniem musowo do wymiany amortyzatory na minimum sport bilstein + spręzyna np. Pro-kit. Do tego też imho koniecznie przedni stab z RX8 HP i zrobienie porządnej geometrii. Jeździłem na takim setupe i na kole 17x8 i oponie 225/45/17 i było ideolo.
Wadą NC jest to, że zrobiły się ultra popularne przez Miata Challenge i głupia skrzynia 6b z LSD to już ponad 6kafli.
mam 5spd z LSD, więc wywalone w 6-tkę.
Przynajmniej mam mniejszą szanse na problem z synchronizatorami czy tam jakimś wybierakiem od biegu 2 i 3 - bo to się w 6 speedach rozsypuje.
Co do zawiasu - będę sobie na spokojnie myślał co tam chce. Pierwszy rok jest od zobaczenia co i jak. Opona 205 styka na razie. Ze zmianą na szersze mi na razie nie śpieszno, bo muszę ogarnąć jak dopisać takie 225 do papierów (na Słowacji jak masz w homologacji np.: 205/45R17, to masz mieć taką oponę, bo inaczej Pan policjant zabiera dowód. A w potwierdzeniu "przeglądu" ma się napisane jakie rozmiary kół można mieć).
Więc i z zawiasem może być zabawnie, ale już wiem, że to co ma TUV, to będzie banglać, więc taki np.: set Bilstein B14 byłby ok (kąty do geometrii już też mam zapisane, więc też wiem co poustawiać )
Na razie w serii zabiorę ją na Kielce i zobaczę co rozwalę
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5770 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2024-01-29
Tuningi się zaczęły (Yaca, bój się, bo Ci konkurencję robię )
Zbiornik na płyn Chłodniczy od I.L. Motorsport. Wykonany ładnie, ale go zmatowieję lekko przed montażem, albo pomaluję, bo nie jestem fanem polerowanego alu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum