Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
300zx Z31
Autor Wiadomość
muzammil 


Auto: eg8
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 10
Skąd: słupsk/gdansk
Wysłany: 2008-06-16   300zx Z31

Witam, przegladam rozne JDMowe fora i na zadnym nie ma zbyt wiele nt 300zx(Z31):( Auto wspaniale, o duzym potencjale, czemu tak zadko wybierane do projektow??
Tak sie zdarzylo ze bylem wlascicielem takiego autka:D '88 300zx turbo:D
moze to smiesznie brzmi ale auto bylo ....autem na budowe! 3.0l V6 turbo, naped na tyl, niska masa i tylko 2 siedzenia:] a do tego moje pierwsze wlasne auto w zyciu, kilka fotek jak to wygladalo:












a tutaj drugi Nissan(infiniti) w rodzinie:















prosze nie bijcie jesli post jest w nieprawidlowym miejscu. :oops:
_________________

 
 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2008-06-17   

hello :mrgreen:

Kwestia jest taka że zasadniczo ten model 300 nie był tak kultowy jak np ten fairlady



Osiągnięć jesli chodzi o sport też nie za wiele ten model nissana miał , niewątpliwie jednak w wersji JDM nie usdm pasować tematy o nim będą jak ulał 8-) .

Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do tworzenia nowych ciekawych tematów.

Ps. jak wrażenia z jazdy ? możesz opisać zachowanie tego auta ?

takie skromne foto



Trochę danych z wikipedii na temat JDM wersji

Japanese market

On the home market, the Z31 also came with a 2.0 liter motor. The 200Z, 200ZG, and 200ZS used the VG20ET motor while the 200ZR had the RB20DET. Other than the 300ZX, the only other factory Z31 variant to use the VG30DE engine is the 300ZR.[9] The Japanese 300ZX Turbo was not subject to the tough emissions regulations found in the US, allowing it to produce 230 hp (172 kW), outperforming not only its North American counterpart, but the 2.0 liter Z31s as well--their engines only made 170-180 hp. This was to "make the most of the local taxation laws."[4]
_________________
Zaburzenia Narcystyczne
Idiolatria

Od lat bawią mnie do łez.
 
 
muzammil 


Auto: eg8
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 10
Skąd: słupsk/gdansk
Wysłany: 2008-06-17   

wrazenia z jazdy?:D
oczywiscie motor robi swoje, przy ostrym starcie NIE MA mozliwosci utrzymania auta w linii prostej, tylek chodzi od prawej do lewej:D
pomimo tylnego napedu auto zachowuje sie troche inaczej niz typowa tylno-napedowka; nie jest wcale tak latwo stracic przyczepnosc tylnych kol, aczkolwiek z drugiej strony auto tez nie zachwyca przyczepnoscia na zakretach pomimo seryjnych opon szerokosci 225(nie znaczy to ze sie wogole nie trzyma, moze to wynik bardzo malych gabarytow auta i wagi w stosunku do mocy, a moze waski rozstaw osi charakterystyczny dla tego modelu).
No i wszechobecna moc:] wlasciciele Hond(w tym ja) znaja uczucie niedosytu mocy w dolnych zakresach obrotowych, w Z31 tego nie znajdzizemy. Wysoki moment od najnizszych obrotow, a im wyzej tym...lepiej:) z tego co pamietam to Nissan mial odciecie jakos pod 8 tys obrotow(wydajac przy tym nieziemskie dzwieki).
Wnetrze: z jednej strony typowe dla amerykanskiego rynku:el.szyby,el.lusterka, klimatyzacja,tempomat,poduszki; a zdrugiej zadziwiajaco bogate i wysokiej jakosci materialy wykonczeniowe. Wszystko jest mieciutkie, zadnego plastiku, zero szarosci czy czerni(cale wnetrze jest koloru wisniowego). No i chyba najlpesza rzecz(szczegolnie w Californii) T-Top, czyli zdejmowane szklane polowki dachu(tworzy nam sie taki pseudo kabriloet). Ciekawa rzecza jest spalanie; moze to przez smieszna cene benzyny sprzedawana w GALONACH(3,8 l) a moze po prostu tak jest: auto bylo bardzo ekonomiczne.


Jesli chodzi o drugie auto Infiniti J30(na codizen uzytkowala je moja dziewczyna) to zdecydowanie co innego niz 300zx; duzy, komfortowy z aut.skrzynia, wszystko co mozliwe w skorze i elektryce, cichutki,plynny, komfortowy. I w sumie nie roznilby sie niczym od masy pozostalych limuzyn gdyby nie...no wlasnie, SILNIK. Auto jest wyposazone w 3litrowa V6 Nissana, lecz nie ta z MAximy a z 300zx Z32!
Silnik jest nowoczesniejszy niz ten w Z31 i pomimo iz w J30 jest automat to te 9tysiecy na obrotomierzu wcale nie jest bezuzyteczne:D
_________________

 
 
 
adrian 


Auto: D15B JDM VTEC
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 2761
Skąd: torun
Wysłany: 2008-06-17   

nie dziwie sie, ze nic nie ma,straszny brzydal lepiej zapomniec, ze cos takiego produkowano 8-)
_________________
エチケットでお悩みの方に人気を集めている爽臭サプリ。一時品
JDM weblog site- http://jdmoption.wordpress.com/
 
 
 
se7en 
Mein Kampf


Auto: Niebiańskie
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 1256
Skąd: Kattowitz
Wysłany: 2008-06-17   

zazdroszcze Ci fajnej laski :mrgreen: :lol: 8-)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna