Natrafiłem na ciekawy artykuł o przeróbkach 200sx i od razu dla was przetłumaczyłem
Nissan 200sx(s13, s14, s15) jest bardzo popularnym autem wśród tunerów.
Dla przykładu; jeśli chcesz odmłodzić przód w swoim s13 możesz prosto zamontować przód z s15, czyli przedni przedni zderzak, maska, błotnikii światła i masz oryginalnie oraz świetnie wyglądający samochód.
Pokażę teraz najciekawsze przeróbki.
s13
Silvia - 240sx coupe
Taki przód można dostać jedynie z japoni, bo silvie nigdzie indziej nie było produkowane.
Popularnie nazywane są One-via. "One" to pierwsza cyfra w nazwie 180sx, a "via" to trzy końcowe litery w Silvia.
Silvia - 180/200/240sx hatchback
Nazywane są Sil-eighty lub Sil-forty. Analogicznie do poprzedniego przykładu pierwsze trzy litery od Silvi następne to liczba tworzona przez dwie ostanie cyfry w nazwie auta. Sil-eighty był także krótko produkowany przez Nissana.
R32 - 240sx 180/200/240sx coupe i hatchback
Niewiele osób decyduje się na tą konwersje z powodu tego, że jest trudna i droga.
S15 - 180/200/240sx coupe i hatchback
Popularnie zwana s13.5. Sporo kitów może wyglądac jak oryginalne, ale rozpoznać je można po tym, że są łatwe do uszkodzenia.
280z - 180/200/240sx Hatchback
Kilku entuzjastów dodało temu autu klasycznego feelingu przez dodanie przodu z 280z.
IMO troche wieś.
S14 - 180/200/240sx Hatchback i coupe
Wymaga sporo pracy na błotnikach, bo szyba i błotniki w s14 są sporo szersze niż w s13.
S14 s14zenki-s14kouki
Bardzo popularna przeróbka, ludzie często kupują sporo tańsze kouki z zamiarem przerobienia na zenki. Części do tego można łatwo dostać i sama przeróbka nie jest skomplikowana.
S15-S14
Podobno bardzo łatwa przeróbka, wystarczy kupić gotowy kit.
R34-s14
Wykonano takich tylko kilka ze względu na duże nakłady pracy i koszta.
Tu już mamy do czynienia nie tylko z samym przodem, ale także tył udaje R34.
Ten zielony jest ochydny
R33-s14
Body-kit wykonany przez członka NICO(www.nicoclub.com) starkos14(Steve). Przeróbka ta kosztowała go wiele godzin ciężkiej pracy. Tu również przerobiono tył oraz przód.
s13-s14
czyli s14.3. Jedyny okaz jaki widziałem
S15
Dośc rzadkie okazy, bo samochód jak wiadomo był tylko na Japonie, czyli tuning czysto-jdm'owy
s15.3
Ostatnio zmieniony przez Mont 2008-07-05, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum