Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan Silvia S15
Autor Wiadomość
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2006-12-21   Nissan Silvia S15

Nissan Silvia S15:



S15 to już siódma odsłona tylno napędowego, sportowego coupe. Premiera odbyła się w styczniu 1999 roku i auto przeznaczono tylko na rynek Japoński. Najmłodsza Silvia napedzana jest cztero cylindrowym, doładowanym silnikiem SR20DET o pojemności 2.0 litra, a chłodzeniem tego wszystkiego zajmuje się pokaźny intercooler. Auto dysponuje mocą 250 koni mechanicznych, co przy wadze 1460 kg daje nam stosunek mocy do wagi niższy niż 5kg/PS. Jako ciekawostkę podam, że sam motor SR20DE bez literki T, czyli Turbo generuje moc 165 koni. Za przeniesienie napędu odpowiada nowa sześcio biegowa, manualna skrzynia, a specjalnie ulepszony system wydechowy dostarcza przyjemnych wrażeń dźwiękowych.

S15 w środku, jak i na zewnątrz prezentuje sie bardzo agresywnie i patrząc na nie od razu wiemy, że mamy doczynienia z pojazdem, o nie przeciętnych osiągach. Duże wloty powietrza z przodu, niskie zawieszenie i lekkie, sportowe koła dopełniające obrazu całości. S15 było dostępne w dwuch wersjach silnikowych: Spec-S (bez turbo) i Spec-R (turbo). Oczywiście my koncentrujemy się na wersji Spec-R, która była znacznie lepiej wyposażona.



W lipcu 2000 roku wprowadzono na rynek model Silvia Convertible Varietta. Był to model z otwieranym dachem i dostosowanym wnętrzem na potrzeby tylko czterch pasażerów. Następnie w październiku tego samego roku rozpoczęto sprzedaż S15 w pakietach "B" i "L". "B" był to zwykły seryjny model sprzedawanyc dotychczas, a "L" wyposażonow szereg gadżetów takich jak: rozbudowany panel konsoli, ozdobny gril nawiewu powietrza, aluminiowe pedały, wskażniki i tp. W styczniu 2002 roku zostaje jeszcze wprowadzony pakiet "V", który miał takie bajery jak Xenonowe lampy, bardziej szykowne sportowe fotele, sprzęt Audio MD/CD.

Produkcje S15 zakończono w sierpniu 2002 roku, a Nissan skoncentrował sie na innch swoich platforamch samochodów sportowych, takich jak seria Fairlady, Skyline, czy Infiniti G35.

SR20DET:

Typ silnika: SR20DET Watercooled IL-4 DOHC
turbochaged
Pojemność: (cc) 1998
Kompresja: 8.5
Moc: (PS/rpm) 250/6400 (225/6000)
Torque: (Kgm/rpm) 28.0/4800




Info:

http://chrislow.com/my_s15.html

Fotki:






Filmiki:

Zajżyjcie tutaj i poszukajcie S15:
http://www.jdm-option.pl/viewtopic.php?t=75

Na koniec dokładniejsze specyfikacja:

S15:

Specifications:

Model Type GF-S15
Transmission 6MT (AT)
Layout FR
Seating Capacity 4

Dimensions & Weight:

Length / Width / Height (mm) 4445 / 1695 / 1285
Wheelbase (mm) 2525
Tread Front/Rear (mm) 1470/1460
Indoorsize Length/Width/Height (mm) 1640 / 1390 / 1070(sunroof model 1030)
Weight (Kg) 1460 (1490)
Minimum Ground Clearance (mm) 130

Engine:

Engine type SR20DET
Engine Watercooled IL-4 DOHC
turbochaged
Displacement (cc) 1998
Compression Ratio 8.5
Horsepower (PS/rpm) 250/6400 (225/6000)
Torque (Kgm/rpm) 28.0/4800

Drivetrain:

Suspension Front/Rear Strut / Multi-link
Brake Front/Rear Ventilated Discs / Discs
Tire Front 205/55R16
Tire Rear 205/55R16
Fuel Capacity (liter) 65.0

Main Equipment:

Safety:

Driver SRS air bag system Standard
Passenger SRS air bag system Standard
Driver & Passenger SRS side air bag system - Option
ABS Standard
Brake assist system Standard
Rear Viscous LSD (Standard)
Rear Helical LSD Standard
High mounted stop lamp Standard
Side door beam Standard

Interior:

Leather wrapped SRS steering wheel Red
stitching Silver
stitching Red
stitching
Leather wrapped shift knob & parking brake Standard
Exclusive interior - Standard -
Silver meter (titanium finisher) Standard - Standard
Silver meter (black finisher) -
A pillar meter Boost
Ozone safe full auto air conditioning Standard
Power window Standard
Center door locks Standard
Aluminum Pedals - Standard -
Keyless entry system Standard
Power steering Standard
Front seats Tricot Leather Jersey
fabric

Exterior:

Xenon headlights (low beam with levelizer) Standard -
Projector headlights - Silver Standard
Front bumper foglamps Option Standard
Rear spoiler with high mounted stop lamp - Standard
Side sill protector Option Standard
Aero bumper Option
Privacy glass Option
Alloy wheels 16 x 6.5
UV cut glass Standard
Electric colored door mirrors Standard

Mechanism:

Sports turned suspension Standard
Sports turned body Standard
Nismo Tower bars Option
Front facing 4 piston brake Standard
HICAS - Option

Other:

Front stabilizer Standard
Rear stabilizer Standard
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna