GT-FOUR.pl, i 4 w generalce, przypadek ?
Ogólnie to szacun, stawka zawsze jest tam gruba, więc tym bardziej gratuluję tak wysokiej lokaty w generalce !
Dzięki. 3-cie miejsce było w zasięgu, ale niestety zdupił się czujnik przy hamulcu i mi rozpiął dyfry przy pełnym zakręcie obróciło mnie, w efekcie czego straciliśmy ładnych parę sekund taki sport, nie ma co narzekać, jak na debiut uważam że było naprawdę spoko...
Sylwek napisał/a:
Fajny ten Gremlin yaris ! jak wrazenia z jazdy ? podaje to ładnie? Mam yarisa ts turbo 150koni to jak na serie jestem bardzo zaskoczony jak to jedzie, a taki kompresor 180koni to musi już być bardzo miło
Gremlin jest zajebisty, ma 212KM i naprawdę się fajnie zbiera z dołu i ładnie ciągnie w górze. Dźwięk wydechu robi naprawdę niezłą robotę. Fajnie byłoby, gdyby Toyota wprowadziła do sprzedaży GRMN w każdym modelu
Przejrzałem temat i stwierdzam mega pozytywne zakręcenie na punkcie Toyoty . Super kolekcja.
nieuleczalna choroba dzięki...
Bulit82 napisał/a:
Piękna kolekcja Toyotek, oby ich przybywało Corolla jest mega, ten samochód musi strasznie cieszyć mała waga + duża moc
Co do rozszerzania kolekcji, to już teraz naprawdę dobieramy auta na spokojnie bo już wszystko co chcieliśmy mamy, więc teraz można trochę wyluzować
Tymczasem pojawiliśmy się częścią naszej kolekcji na otwarciu sezonu radomskich klasyków. Super impreza, ponad 400 aut i tysiące odwiedzających. No i nasze auta to niezła egzotyka pośród merców, beemek i innych "perełek"
Wydaje mi się że właścicielowi bardziej chodzi o oryginalność i wygląd auta pasujący do epoki w której był produkowany.
Pewnie tak ale mając takie auto które ma dawać radość z jazdy i wyglądać to chciał bym żeby ten samochód wyróżniał się na drodze czymś więcej niż tylko tym że jest w BDB stanie .
Ale najważniejsze jest to żeby auto podobało się właścicielowi
Zapewne jest dużo więcej fajniejszych felg do tego modelu, ale tu akurat chodziło o zrobienie kompletnego zestawu TTE, który w tamtych czasach był fabrycznym tunerem Toyota i Lexusa
A na żywo felgi wyglądają kozacko, szczególnie z tyłu
A tu katalogi TTE z 1998 roku
Poza tym jest jeszcze jedna kwestia - unikatowość. Felgi współczesne może mieć każdy, wystarczy zrobić konfigurację, zamówić i za kilka tygodni są na miejscu. W przypadku tzw. „felg z epoki”, sprawa trochę się kompilkuje - tych felg szukałem prawie rok i kolejne kilka miesięcy odnawiałem. I mam coś co jest wyjątkowe i praktycznie niespotykane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum