Witam , 10 grudnia zaczynam II Edycje na Gwinty ISC , bedzie pelna oferta do Hondy jak i wiele wiele innych. Info dokladne z cenami i datami pojawi sie albo w nowym temacie albo tutaj na 1 stronie. Wszelkie pytania kierowac na PW. Zakup bedzie tak zrobiony zeby do konca Marca juz byly gwinty w PL , a w kwietniu bedzie mozna smialo montowac na auto przed sezonem jeszcze. Lista bedzie jakos do 21 Stycznia.
Witam , organizuje zakup grupowy na zawieszenia gwintowane z planet-jdm , czas realizjacji nie jest dokladnie okreslony z racji ze nie jest to maly wydatek i z dnia na dzien nie znajdziemy 20 chetnych. Wiecej info i lista na civicklub.pl
Gwint produkowany jest w Tajwanie jak D2 czy Ksport ale z osobnej fabryki. Jakosc taka sama badz lepsza jak w D2/Ksport
Wielka zaleta jest staly dostep do czesci zamiennych takich jak : amortyzator, springi , dolne mocowanie czy camber plate.
Cena zawieszenia honda civic EG / EK / S2000
Zawieszenie Street Comfort : 3000zł / 10 chetnych rabat na 2600zl / 20 do negocjacji
Zawieszenie Street sport : 3000 zł / czekam na info ale podobnie jak comfort
Dostepne tez do : Nissan , Mazda , Mitsubishi , Subaru , Toyota , ceny mysle beda podobne jak w przypadku hondy a nawet takie same , nie wiem czy uda mi sie wciagnac te marki pod grupowy dla hondy czy osobno trzeba zglosic , jesli beda chetni na inne marki jak honda bede rozmawiac
Wiecej info znajdziecie na planet-jdm
Katalog : klik
facebook : klik
Kilka info na temat gwintu :
32 stopnie regulacji twardości
Zawór precyzyjnej regulacji tłumienia
Doskonała amortyzacja na wszystkich rodzajach nawierzchni
Zwiększenie/zmniejszenie siły tłumienia
Górne mocowanie typu pillowball
Możliwość regulacji kąta nachylenia kół
Konstrukcja tłoczyska
Tłoczysko stalowe o wysokiej sztywności
Zgodność ze standardami dla pojazdów wyścigowych/sportowych
Sportowe sprężyny
Wykonane z wysokiej jakości stali SAE9254
Testowane w 500 tys. cykli; wielkość deformacji poniżej 5%.
Regulacja wysokości zawieszenia
Regulacja wysokości zawieszenia w pełnym zakresie
Regulacja wbicia za pomocą oddzielnych nakrętek blokujących
Nakrętki regulacyjne wykonane z wysokiej jakości stopu aluminiowego w celu zmniejszenia masy konstrukcji amortyzującej pojazd
Wspornik aluminiowy
Wykonany ze stopu aluminiowego T6061 w technologii formowania organicznego w celu zmniejszenia masy i poprawienia parametrów pracy
Anodowana powierzchnia chroniąca przed korozją wewnętrzną oraz powierzchniową
W wybranych modelach regulacja kąta nachylenia kół odbywa się za pośrednictwem wspornika oraz górnych elementów mocujących
Konstrukcja jednocylindrowa
Większe rozmiary cylindra i tłoka z myślą o lepszej stabilności i płynności pracy
Ostatnio zmieniony przez Karamba_DC2 2012-12-03, w całości zmieniany 1 raz
Emre nie mam na tyle dokladnych informacji , za kazdym razem musialbym dzwonic do przedstawiciela , wiem tylko troche wiecej jak jest info na stronie + info organizacyjne
Bartek! nie jestem sprzedawca czy tez wlascicielem , zbieram chetne osoby na grupowca zebysmy mogli taniej kupic fajny gwint , i to ja sie poswiecam i wydaje kase na telefony z niemiec itd
Wersja komfort nie jest w tej tabeli , kosztuje 2500zl i jest to sam gwint ze tak napisze.
Wersja sport i racing z tej tabeli ma top mount i pillowball aluminiowy a tam gdzie jest czerwona kropka jest opcja camberow Cena na 7-10 chetnych to 2600zl.
Na civicklubie gdzie organizuje grupowy zakup od planet-jdm jest juz 5 chetnych na liscie , zamawiac bedziemy jakos w marcu-kwietniu
Dzieki wielke za opinie , moze to kogos jeszcze przekona , mozesz napisac wiecej ciekawych info , jak regulacja twardosci sie spisuje itd ? Moze byc PW
Gwinty beda zamawiane od polskiego dostawcy : [URL="www.planet-jdm.com"]www.planet-jdm.com[/URL]
Pod tym linkiem jest cale info na temat gwintu. Sprowadzane sa tak jak Ksport i D2 z Tajlandii lecz z innej fabryki.
Gwarancja 12 miesiecy
Lista jest otwarta do dnia : 04.03.2012 Zaliczki wplacamy do dnia : 18.03.2012
Czas realizacji -zakup z wysyłką morską (5 tygodni od czasu zamknięcia wpłaty zaliczek)
Zaliczki to 500 zł. Ceny obejmuje wysyłke do klienta.
Ceny zawieszeń :
Street/SPORT - 2400 zł - bez pillow ball i bez CAMBER PLATE -czyli bez łozyska i bez regulacji kątów
Street/SPORT - 2600 zł z pillow ball bez CAMBER PLATE - z łożyskiem wersja bardziej odporna
RACING - 2800 zł - pillow ball + camber plate lub 2700 zł gdy nie ma opcji Camber Plate. - z łożyskiem i regulacją katów.
Każdy zawias ma wiadomo 32 stopniową regulację twardości.
Zawieszenie RACING Jeżeli jest tylko z Pillow ball i tak jest twardsze od zawieszenia Street sport !!! to nie jest to samo i nie jest to kwestia spreżyn lecz charakterystyki
Zawieszenie RACING to nie to samo co zawieszenie DRIFT.
DRIFT dostepny jedynie do Hondy S2000.
Nie proponuję rownież twardszych sprężyn niż 10 na przód - no chyba że ktoś buduje auto na tor lub lubi mega beton.
Plusem jest to że kazdy element który zostanie uszkodzony w zawieszeniu można dokupić osobno.
Każdy zamawiający może dobrać sobie twardość sprężyn. - podane w katalogu to tylko przykłady nie należy się nimi sugerować.
Każdy kto chce zakupić drugi komplet sprężyn - dopłaca za 4 sztuki - 400 zł.
Można również dokupić sobie tylko 2 sztuki za 200 zł.
Zdjecia gwintu wykonane przez planet-jdm
Sport bez pillow ball
Sport z pillow ball aluminiowym
Specyfikacja
32 stopnie regulacji twardości
Zawór precyzyjnej regulacji tłumienia
Doskonała amortyzacja na wszystkich rodzajach nawierzchni
Zwiększenie/zmniejszenie siły tłumienia
Górne mocowanie typu pillowball
Możliwość regulacji kąta nachylenia kół
Konstrukcja tłoczyska
Tłoczysko stalowe o wysokiej sztywności
Zgodność ze standardami dla pojazdów wyścigowych/sportowych
Sportowe sprężyny
Wykonane z wysokiej jakości stali SAE9254
Testowane w 500 tys. cykli; wielkość deformacji poniżej 5%.
Regulacja wysokości zawieszenia
Regulacja wysokości zawieszenia w pełnym zakresie
Regulacja wbicia za pomocą oddzielnych nakrętek blokujących
Nakrętki regulacyjne wykonane z wysokiej jakości stopu aluminiowego w celu zmniejszenia masy konstrukcji amortyzującej pojazd
Wspornik aluminiowy
Wykonany ze stopu aluminiowego T6061 w technologii formowania organicznego w celu zmniejszenia masy i poprawienia parametrów pracy
Anodowana powierzchnia chroniąca przed korozją wewnętrzną oraz powierzchniową
W wybranych modelach regulacja kąta nachylenia kół odbywa się za pośrednictwem wspornika oraz górnych elementów mocujących
Konstrukcja jednocylindrowa
Większe rozmiary cylindra i tłoka z myślą o lepszej stabilności i płynności pracy
Wszystkie nasze amortyzatory objęte są dwunastomiesięczną gwarancją. Jeżeli do awarii dojdzie po upływie 12 miesięcy, zapewnimy wymianę części po cenach hurtowych – naszym celem jest pełne zadowolenie klienta.
Dodam jeszcze tabele gdzie jest sport i racing , a tam gdzie jest czerwona kropka jest opcja camberow.
Wszelkie informacje i chec dopisania sie na liste CKPL pisac na PW
Witam , 10 grudnia zaczynam II Edycje na Gwinty ISC , bedzie pelna oferta do Hondy jak i wiele wiele innych. Info dokladne z cenami i datami pojawi sie albo w nowym temacie albo tutaj na 1 stronie. Wszelkie pytania kierowac na PW. Zakup bedzie tak zrobiony zeby do konca Marca juz byly gwinty w PL , a w kwietniu bedzie mozna smialo montowac na auto przed sezonem jeszcze. Lista bedzie jakos do 21 Stycznia.
Tutaj masz katalog jak cos i mozna sprawdzic , osobno przod i tyl nie mozna kupic , tylko sprezyny. Z E30 jest jakas opcja ale to trzeba dzwonic do planet-jdm bo jakos to rozwiazali
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum