filtr powietrza HKS
przepływka Z32 300zx
customowy dolot
turbosprężarka GT35 w kocyku
FMIC
Greddy Type-R blow off valve
Greddy style polerowany kolektor ssący
łączniki dolotu Samco
custom oil catch tank
customowe odmy AN12
Cometic - uszczelka kolektora
UKŁAD WYDECHOWY:
Cometic-a uszczelka kolektora wydechowego
customowo zmodyfikowany downpipe Japspeed-a
3,5 calowy wydech cat back Kakimoto Racing
kolektor wydechowy top mount ze stali nierdzewnej z zewnętrznym wyjściem na wastegate
Wastegate Turbosmart
kolektor i downpipe owinięty taśmą bazaltową
ELEKTRONIKA:
D1Spec engine earth grounding kit
Apexi Power FC
Apexi ELII 60mm wskaźnik EGT
Apexi ELII 60mm wskaźnik ciśnienia oleju
Apexi ELII centralka
AG 52mm wskaźnik temperatury oleju
AEM wskaźnik i sonda szerokopasmowa AFR
Greddy full auto turbo timer
Apexi AVC-R boost controller black series
UKŁAD NAPĘDOWY:
Japspeed short shifter
Exedy docisk sprzęgła mocniejszy o 40% niż OEM
XTD "MIBA" racing 6 łapowe miedziano-ceramiczna tarcza sprzęgła
Motul 90Pa - w dyfrze
Motul 300V 75w/90 - w skrzyni
SilverProject full poli gearbox mount
UKŁAD KIEROWNICZY:
Maglownica Nissan 200sx s13
mocowana na poliuretanach
przedłużki maglownicy by Tomson, zwiększony zakres pracy o 26mm
modyfikowane ograniczniki skrętu
ZAWIESZENIE:
Gwint ISC N1 - drift spec - 8kg/6kg - pillowballs - 32-way
Customowy hicas lock out bar
Nismo przednia rozpórka górna
Nismo tylnia rozpórka górna
Przedni stabilizator Whiteline 24mm heavy duty,
regulowany w czterech punktach - model BNF24Z
Tylni stabilizator Whiteline 22mm X heavy duty,
regulowany w dwóch punktach - model BNR11XZ
mocowania stablilizatorów na poliuretanach Whiteline
łączniki stablizatorów Whiteline - seria heavy duty, przód na uniball-ach
R33 GTR OEM przedni zderzak – zmodyfikowany by pasował pod GTS-a
Wloty na intercooler Nismo N1
Dokładka maski - Nismo Lip
R33 GTR OEM przedni grill
Lekka maska z laminatu od Autora z zapinkami AeroCatch
Bee-R emblemat w grillu i klapie bagażnika
Progi TopSecret
R33 GTR OEM tylni spoiler
R33 type-m tylnie dokładki
AutoSelect przednie canardsy - carbon
TopSecret dyfuzor tył - carbon
TopSecret dokładki dyfuzora tył - vortexy - carbon
Skrzydło Bee-R tył - carbon
Bi-xenon LHD przód światła
Nismo białe kierunki boczne
Nismo białe kierunki przód
pojedyńcza wycieraczka
ŚRODEK:
Sparco R100 fotele na szynach Sparco
Greddy Trust gałka zmiany biegów
podsufitka w czarnym floku
Customowa deska LHD pokryta czarnym flokiem, elementy deski polakierowane, kierownica w skórze przeszyta czerwoną nicią
zegary GTR
CAR-AUDIO:
Pioneer + Diora
CHŁODZENIE:
HKS korek chłodnicy 1.1 bar
Mocal sandwitch plate z termostatem
Setrab 16-rzędowa chłodnica oleju
8-smio rzędowa chłodnica wspomagania
przewody wody Samco
KOŁA:
Rota GRID 19" 9,5J i 10,5J pomalowane w kolor z palety House of Kolor purple candy
Opony przód 225/40 BRIDGESTONE POTENZA, a tył 245/40 tej samej firmy.
Project Kics R40 nakrętki
wszystkie wymienione elementy na dłużej lub krócej bądź stałe zagościły w aucie, całość się zmienia wedle humorów właściciela
Ostatnio zmieniony przez boyler 2015-05-13, w całości zmieniany 17 razy
Auto: SkylineR33 Bee-R LHD
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 395 Skąd: północny wschód S8
Wysłany: 2012-02-20
Słowem wstępu chciałbym zaprezentować mój FushigiR33 Euro Spec project.
Idea była prosta - zbudować skyline-owy daily car w pełni przystosowany do kulturalnego przemieszczania się z kierownica po europejskiej stronie.
Biały R33 był od zawsze moim marzeniem, a jak to z marzeniami bywa, trzeba uważać bo czasem mogą się spełnić.
Nie wiedziałem jednak, że będzie to początek aż tak ciężkiej pracy i mnóstwa godzin spędzonych w garażu. Całość powstawała weekenadmi, po tygodniu normalnej pracy biurowej.
Czy było warto? Sami musicie odpowiedzieć na to pytanie, chwile zawahań zdarzały się.
Bardzo chciałbym pokazać wam fotki z całego przebiegu prac, ale niestety jeden za moich dysków w komputerze padł i pozostało tego niewiele. Postaram się z biegiem czasu pokazać
- o ile będziecie chcieli - to co udało się uratować.
Auto: leon FR 5F/ Ducati Hypermotard
Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 935 Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-21
Cholera, dobre to
Ludzie to sie chowaja po garazach z tymi projektami.
_________________ żona, cechy charakterystyczne: częste działania chaotyczno-histeryczne; łzawe reakcje mające charakter obronny bądź napastliwy; niemoc seksualna na widok męża (a z kochankiem to umie); nieprzydatny dodatek do posagu (często koszty utrzymania żony przewyższają stokrotnie wartość posagu)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum