Auto: SkylineR33 Bee-R LHD
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 395 Skąd: północny wschód S8
Wysłany: 2012-02-21
Świeży napisał/a:
auto wielokroc widziane na Bródnie
potwor
tak to fakt, starałem się cicho tamtędy przemieszczać do pracy
artur napisał/a:
pozazdroscic! robi straszne wrazenie.
przyznam, ze obejrzalem sobie z bliska, parkowales go na tym samym poziomowym parkingu na brodnie co ja swojego civica.
Twoj wóz też oglądałem jest w klimacie - parkowałeś na najwyższym poziomie chyba
Dziękuję za miłe słowa chłopaki, no ale muszę was jeszcze trochę potrzymać w niepewności z fotami, całości
Padło pytanie moc. Też chciałbym wiedzieć. Seria jest na bank czyli 250km. Spinałem się ze wszystkim, pod koniec ubiegłego roku tak aby wystroić autko przed niskimi temperaturami etc. Układałem sprzęgło ustawiłem się już na dzień konkretny a tu masz ci los - kara - turbo się wysrało. Poniżej winowajca
Auto: SkylineR33 Bee-R LHD
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 395 Skąd: północny wschód S8
Wysłany: 2012-02-21
Winowajcą jest sam właściciel, który poszedł w turbinę hybrydę z pięknego kraju jakim są Chiny
Poczytałem trochę o tej dmuchawce na forach w UK i chłopaki zachwalali jak jasna cholera,
że plug and play i największe to co da się wrzucić na seryjny kolektor wydechowy. Pomyślałem, że skoro im nic się nie dzieje to musi robić robotę i zamówiłem sobie zamiast fabrycznej z ceramicznymi wirnikami. Uszczelniacze wydechowe wytrzymały 700 kilometrów dosłownie spokojnej jazdy. No nic, z racji tego, że kolega kolegi ma warsztat zajmujący się regeneracją i naprawą turbosprężarek, dokonał oględzin i stwierdził, że zregeneruje ją na gratach garretta. Udało się jest ok lata, dmucha i jest wszytsko ok. Niestety zima dopadła i strojenie przekładamy na kwiecień - maj. Rozczarowałem was heh sorry
jej specyfikacja:
Steel internals
Water-cooling and oil cooling
Internal wastegate and Journal bearing
Turbine housing: A/R .63 with T3 flange.
Turbine wheel outlet 48mm, outer diameter 64.5mm
Compressor housing A/R=0.5
48 trim compressor; inducer 53mm, exducer 76.5mm
Max HP is 440hp , the max boost is 24psi. the high effiency range is 14psi to 16psi
Auto: SkylineR33 Bee-R LHD
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 395 Skąd: północny wschód S8
Wysłany: 2012-02-21
Ok idąc tropem RHD - LHD. Nie znoszę ludzi, którym światła mijania świecą gdzie popadnie i zawsze mnie to irytuje. Tja chcąc nie chcąc sam takim się stałem popprzez moje rhd seryjne lampki. Przeróbka w zakładzie spoko, ale od czego ma się swoje własne ręce
po długich przemyśleniach zakupione zostały takie cudaki
następnie rzut okiem na serie, słabo fajne nie ? ryski, czas zrobił swoje
Auto: SkylineR33 Bee-R LHD
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 395 Skąd: północny wschód S8
Wysłany: 2012-02-21
Rozklejanie - porady są różne, ja postanowiłem wrzucić je do piekarnika, ale okazało się, że jest to fizycznie niemożliwe bo są za długie, chyba, że bym w piekarni pracował heheh to nie było by problemu. Plan awaryjny - duży karton, lampy w środek, w środku kartonu dziura na opalarkę, całość zamknięta. Opalara na full na 15 min. Bez problemu udało się zdjąć szkła
Oto glut mazidła nissanowego wygrzebanego z dwóch lamp
Auto: SkylineR33 Bee-R LHD
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 395 Skąd: północny wschód S8
Wysłany: 2012-02-21
szkła zostały wypolerowane, a całość złożona do kupy
tak powstały moje bixenony, spięte z oddzielnymi długimi światłami na normalnych H1-kach, razem w nocy dają wystarczająco dużą ilość światła
lampy ustawiłem na stacji kontroli ciut niżej niż wymagane
ten mod bardzo lubię i znacząco wpłynęło to na bezpieczeństwo jazdy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum