Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 234 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-10 Bug SW+
Taka moja brzydula z kilkoma niewiadomymi i w trakcie pozbywania się akcentów z FF - np ( wiekszość palstików w środku była koloru niebieskiego )
MODEL: Subaru Impreza WRX GD SW - Bug
SILNIK: EJ205/7
- Blok WRX
- Wał, Korby, Tłoki - STI
- Chłodnica gruba Mishimoto
- Wtryski Pink 565cc
UKŁAD DOLOTOWY:
- dolot DC Zero
- Turbo Greddy 518z
- FMIC z GH STI
- Sylikony, Y pipe itp. Perrin
- Cooling plate Perrin
UKŁAD WYDECHOWY:
- Uppipe 2.5' Cobra
- Down Pipe 3' z szerokim kołnierzem
- Reszta 2.75 z końcowym Supersprint
ELEKTRONIKA:
- ECU seria + soft ECUperformance
- Zegary: doładowanie, Ciśnienie oleju i temp oleju jakieś Pro coś
- TurboTimer Greddy
UKŁAD NAPĘDOWY:
- Shortshifter Perrin
- Skrzynia 5b (nic o niej nie wiem)
- Sprzegło nic o nim nie wiem - (daje rade)
- Tylny dyf napewno nie seria - cholera wie jakie lsd jest w środku
Plan bedzie jak coś odda - jesli $ pozwolą to wleci 6b spec. B
ZAWIESZENIE:
- Rozpórka Cusco
- Gwint BC Racing z regulacja twardości i camber platami
- łącznik stabów Whiteline
Paln - Testy i wybór odpowiedniego pod moje widzimiśie stabilizatora
UKŁAD HAMULCOWY:
- Seria 4tłok Wrx z przewodami w oplocie
Plan jak te nie będą wystarczać to 6tłok z Cayenne/Touareg/Q7 plus tarcza 345mm z ML500
BODY-KIT: seria WRX SW + kurnik STI BUG
Plany ogarnąć kilka spraw blacharskich
- przerobić lampy na soczewke i czarny środek
- przedni splitter
ŚRODEK:
- Fotele STI
- Pasy 4pkt Schroth
- gałka siakaś niebieska
- Dywaniki z Logo STI
Plan: Wymiana kierownicy od autobusu na Hawk STI i tunelu środkowego też z Hawka.
CAR-AUDIO: seria
Koła: Seria WRX - 17' na zimówkach
Plan na Lato jakieś ładne pasujące do subru szersze 17stki
INNE: Jdm'owe koreczki pod maską np. BuddyClub itp
MOC: Seria 218ps/300nm i po przeróbkach 320ps/360nm - tyle nm co żeby ta niewiadoma skrzynia jeszcze troche pożyła
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 9054 Skąd: ____________________
Wysłany: 2015-01-10
pokaż tyłek nie przepadam za budami z frontem bug eye, ale w sumie też jakoś tragicznie to nie wygląda. fajny taki kombiak z mocą, której nie trzeba się wstydzić.
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2015-01-15
bardzo fajnie zrobione... z tymi wszystkimi prezentami kupiłeś? ... tarcze 280 mm Ci nie wystarczą przy tej mocy przerabialem to w sx przy mniejszej masie a tarcze, zaciski są identyczne sumitomo ... pogiałem nowe nie wjeżdzając w wodę, załozyłem 4-ro tłok z 350z/sti i oem tarcze 324x30 i też pogiałem ... dopiero brembo oro nacinane dały radę na ulicy
Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 234 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-15
Tutaj działa to na tarczy 295mm ale czuć że to za mało, można założyć komplet od STI'a ale cena jest niewspółmierna do efektu wiec plan jest na sprawdzony zestaw z zaciskiem 6tłoczkowym z dużych Vagów. Troche tych gratów było Ja dołożyłem kompletny wydech, down i up ppipe'a i wiekszy tmic no i strojenie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum