Wysłany: 2011-04-12 Toyota Celica Carlos Sainz 2064/5000
MODEL: Toyota Celica, 1992, 3d
SILNIK: benzyna, 3s-gte rev.2 - seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria,
ZAWIESZENIE: wszystkie gumy poliuretan, reszta seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seryjne body od Carlos Sainz
ŚRODEK: skórzana tapicerka
CAR-AUDIO: seryjny kaseciak Toyoty
INNE: spryskiwacze lamp
Krótki opis
Zawsze miałem w planach ST205 jako następce do mojego byłego ST202. Niestety wstępne koszty zakupu egzemplarza w stanie zadowalającym to ok 40k pln. Padło na ST185 bo trafił się bardzo seryjny, zadbany egzemplarz. Poza wymianą WSZYTSKICH gum pod autem na polibushe jest to seryjny Carlos Sainz.
Auto zostało dokładnie przejżane i sprawdzone po zakupie. Stwierdzono kilka pierdół:
- do wymiany uszczelniacze rozrządu
- uszczelka pod głowicą i aparatem
- nie zamyka się lewa lampa
- nie otwiera się szyber
- padnięte amorki
- zacina się Wastegate
Jak na 19-letnie auto jest dobrze. Auto dodatkowo ma wymienione wszystkie tarcze/klocki. Ma 2 komplety kół seryjnych 15, w tym 1 na nowiutkich T1R. W bagażniku znalazłem pudełka z ASO ze starym - zapłonem, cewką, sondą lambdą a nowiutkie poprzedni właściciel zamontował pod maską.
PLANY
Odszczurzanie:
1. komplet rozrząd z pompą wody - zrobione + napinacz hydrauliczny
2. wszystkie płyny - zrobione
3. naprawy lampy, szybra - zrobione
Stage 1.
- Kompletny wydech 3" z kwasówki + DP + końcówka custom z El-Tec'a - zrobione
- Zawias - sprężyny TEIN, amorki Bilstein B6 zrobione
- Koła - 16 lub 17 na dystansię 30mm na tył zrobione
- blowoff - zrobione
- wizyta na hamowni
Stage 2
- świnia
- strojenie
- 1.1 - 1.2 bara
- hamownia
- usunięcie ABS, przewody w oplocie HEL, regulator siły hamowania zrobione
- zegary - boost, egt, oil temp - zrobione - Depo racing
ZDJĘCIA:
MOC: seria (205bhp)
Więcej fotek wrzucę później
Ostatnio zmieniony przez p0lish 2011-06-03, w całości zmieniany 3 razy
gratki w takim razie! auto bardzo fajne, doprowadz je do fajnego stanu i ciesz się jazdą.
Znajomy upalający auta ostro, miał kiedyś carlosa, poźniej kilka subaru i zawsze podkreśla że pod względem prowadzenia celica jest o niebo lepsza, więc potencjał jest!
Auto: T jet Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 722 Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2011-04-12
drugi!
a czemu ty nie przesiadac sie nie na nowsze tylko na starsze autka?
w sumie auto ciekawe i w slusznej wersji i ciekawe co z tego wyrosnie
do civica wracac nie chcesz?
a czemu ty nie przesiadac sie nie na nowsze tylko na starsze autka?
p0lish napisał/a:
Zawsze miałem w planach ST205 jako następce do mojego byłego ST202. Niestety wstępne koszty zakupu egzemplarza w stanie zadowalającym to ok 40k pln. Padło na ST185 bo trafił się bardzo seryjny, zadbany egzemplarz.
Ja aż tak szybko sie nie starzeję żeby kupować nowsze auta
Mam oszczędny dupowóz na codzień to mogę też mieć coś z duszą.
Nie widzę możliwości wywalenia 150-200 koła na jakieś w miarę fajne auto tylko dlatego, że jest nowe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum