myśle nad kompresorem.znacie kogoś kto ogarnąłby temat? łącznie ze starganiem kompresora? czytałem ,że z USA można ściągnąć za sensowną kase używki od Jackson racing.
niektórzy odradzają mi jednak kompresor i uważają ,że silnik szybko zdechnie na doładowaniu...
myślałem też nad swapem na K20 ale koszta chyba byłyby bardzo wysokie?
czekam na Wasze rady i opinię. pomóżcie
swap na k20 wydaje się być fajnym pomysłem, wsadzasz seryjny silnik i cieszysz się bezawaryjną jazdą, a mocy jest pod dostatkiem. Ktoś mógłby się wypowiedzieć w tej kwestii i porównać koszty.
jeżeli w moim 1zz jest 143 konie przy pojemności 1.8 to jaka może byc szacowana moc takiego silnika po zamontowaniu tego kompresora ?
Ciężko jedoznacznie określić. Wszystko zależy od ciśnienia, które zdecydujesz się podać kompresorem. No i oczywiście dawki paliwa, strojenie etc. Chociaż nie wiem czy da aż tyle, żeby opłacało się wrzucać kompresor.
szlachetnyy napisał/a:
i który eaton ma elektrosprzęgło bo szukałem i trafiłem na samo sprzęgło bez kompresora
Eaton M62 ma elektrosprzęgło, M45 z tego co pamiętam nie ma, ale nie poda takiego ciśnienia jak M62.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum