Wysłany: 2012-07-10 Honda Civic coupe k20 by bkrawczy
Honda Civic EJ6 K20Z4
MODEL: 96r, coupe, 2D
SILNIK / KOMORA: swap na K20Z4
- mocowania silnika Hybrid Racing stalowe
- silikonowe czarne węże chłodnicze Hybrid Racing
- przewody do cięgien zmiany biegów Hybrid Racing
- grubsza chłodnica Griffin
- cienki wentylator MISHIMOTO
- zestaw przewodów paliwowych Hybrid Racing
- listwa paliwowa Hybrid Racing
- pompa paliwa Walbro
- zestaw przewodów do mas Hybrid Racing
- regulator ciśnienia paliwa Aeromotive i wskaźnik
- stalowy przewód do sprzęgła Hybrid Racing
- magnetyczny korek spływu oleju GE
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący GE
- usunięta mata wygłuszająca pod maską,
- świece zapłonowe NGK platinium IFR7G-11KS
- mocowanie akumulatora Skunk2
UKŁAD DOLOTOWY:
- układ dolotowy 72mm
- filtr Fujita + hyrdoshield
- przepustnica Skunk2 72mm
UKŁAD WYDECHOWY: przelot 2,5 z nierdzewk by SSG,
- kolektor 4-2-1 SSG owinięty czarnym bandażem DEI,
- środkowy SSG
- końcowy SSG Twin Loop.
ELEKTRONIKA / ELEKTRYKA:
- k100 + strojenie w ECU-PERFORMANCE
UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia seria
- modyfikacja VSS w skrzyni biegów
- półosie Driveshaft Shop Performance Level 0
ZAWIESZENIE:
- KONI 1130 z regulacją twardości,
- rozpórki przód góra 3pkt + tył góra Ultra Racing,
- stabilizator przód,
- tylne gumy z poliuretanu Energy Suspension,
UKŁAD HAMULCOWY by SSG:
- przód: tarcze QH 282mm, zaciski z Prelude 2.2, klocki EBC yellow
- tył: swap na tarcze z ek4,
- niebieskie przewody w stalowym oplocie HEL,
- pompa hamulcowa 1' wraz z serwem z Prelude 2.2,
Dzięki za pozytywy Plany są i raczej będę się ich trzymał aczkolwiek zastanawiam się nad pójściem mocno w kierunku cichociemnego auta. Z zewnątrz auto dla mnie jest już zrobione. Pozostało kilka denerwujących poprawek blacharskich zwiazanych ze spasowaniem niektórych elementów. W środku na pewno wjadą fotele i pasy ale to też głównie ze względu na bezpieczeństwo gdyż nie ma poduch. Mam nadzieje że znajdę tutaj sporo podpowiedzi w związku z rozbudową tego projektu.
kapitalny projekt widzę, że coraz więcej Civików z K-serią się pojawia mnie najbardziej cieszy to, że w końcu w naszym kraju coś się zaczyna dziać. Pojawiają się coraz fajniejsze imprezy, coraz lepsze projekty wyjeżdżają z garaży. Będę obserwował projekt
_________________ Było: Accord CH6 H22A7/A8 - R.I.P
Było: Accord CM2 TypeS K24A3 - SOLD
Jest: Octavia 3FL Business 1.5TSI
Ponieważ nowe tarcze EBC się w tajemniczy sposób pogięły mimo tego żę nie widziały ani razu upalania postanowiłem zamówić na test tanie tarcze QH od MG ZR a cały układ sprawdzić śrubka po śrubce i zrobić od początku po swojemu. Przetestujemy i zobaczymy. Wjadą też dłuższe szpilki na przód gdyż obecnie nakrętki łapią szpilki na ok 3-4zwoje co wydaje mi się mocno niebezpieczne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum