Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Pilar
2013-08-21
Honda Civic coupe k20 by bkrawczy
Autor Wiadomość
bkrawczy 


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 235
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-10   Honda Civic coupe k20 by bkrawczy

Honda Civic EJ6 K20Z4

MODEL: 96r, coupe, 2D

SILNIK / KOMORA: swap na K20Z4
- mocowania silnika Hybrid Racing stalowe
- silikonowe czarne węże chłodnicze Hybrid Racing
- przewody do cięgien zmiany biegów Hybrid Racing
- grubsza chłodnica Griffin
- cienki wentylator MISHIMOTO
- zestaw przewodów paliwowych Hybrid Racing
- listwa paliwowa Hybrid Racing
- pompa paliwa Walbro
- zestaw przewodów do mas Hybrid Racing
- regulator ciśnienia paliwa Aeromotive i wskaźnik
- stalowy przewód do sprzęgła Hybrid Racing
- magnetyczny korek spływu oleju GE
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący GE
- usunięta mata wygłuszająca pod maską,
- świece zapłonowe NGK platinium IFR7G-11KS
- mocowanie akumulatora Skunk2

UKŁAD DOLOTOWY:
- układ dolotowy 72mm
- filtr Fujita + hyrdoshield
- przepustnica Skunk2 72mm

UKŁAD WYDECHOWY: przelot 2,5 z nierdzewk by SSG,
- kolektor 4-2-1 SSG owinięty czarnym bandażem DEI,
- środkowy SSG
- końcowy SSG Twin Loop.

ELEKTRONIKA / ELEKTRYKA:
- k100 + strojenie w ECU-PERFORMANCE

UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia seria
- modyfikacja VSS w skrzyni biegów
- półosie Driveshaft Shop Performance Level 0

ZAWIESZENIE:
- KONI 1130 z regulacją twardości,
- rozpórki przód góra 3pkt + tył góra Ultra Racing,
- stabilizator przód,
- tylne gumy z poliuretanu Energy Suspension,

UKŁAD HAMULCOWY by SSG:
- przód: tarcze QH 282mm, zaciski z Prelude 2.2, klocki EBC yellow
- tył: swap na tarcze z ek4,
- niebieskie przewody w stalowym oplocie HEL,
- pompa hamulcowa 1' wraz z serwem z Prelude 2.2,

BODY-KIT:
- OEM JDM żółte halogeny Stanley,
- OEM USDM dokładka przedniego zderzaka od Civic'a SiR,
- OEM USDM tylne lampy Stanley od Civic'a SiR,
- OEM JDM przednie wkłady lamp od Civic'a Ek9 Type-R
- OEM chlapacze,
- OEM owiewki,

ŚRODEK:
- Hybrid Racing Limited Edition Weighted Shift Knob
- Hybrid Racing K Swap Bolt-In Short Shifter
- OEM JDM Airbag delete tray
- OEM JDM gauge
- OEM cup holder
- OEM dywaniki
- kierownica RSS 35cm
- oryginalna naba Mugena
- JDM Soshinoya (new driver) badges
- lusterko Broadway

INNE:
- felgi WORK Emotion CR-KAI 15" Matte Bronze
- opony Yokohama Neova AD08 205/50/15 195/55/15

ZDJĘCIA:


















FILMY:
na hamowni

MOC:
seryjnie 105KM, obecnie 231KM
Ostatnio zmieniony przez bkrawczy 2013-08-04, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
boyler 


Auto: SkylineR33 Bee-R LHD
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 395
Skąd: północny wschód S8
Wysłany: 2012-07-10   

całkiem sympatycznie ;-)
 
 
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-07-10   

Jest pięknie.
_________________

 
 
 
Gansan


Auto: Impreza Blobeye
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 936
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 2012-07-10   

cicho ciemny, choc napewno nie zas taki cichy hehe piekna sztuka
_________________
Silver Blobeye
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-10   

bardzo ładna coupe a do tego cicho ciemna z zacnym silnikiem :)
_________________

 
 
k20lover 

Auto: RS3, MX5 NB
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 570
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-07-10   

dobry projekt ;-)
kibicuje :roll:
 
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-10   

z zewnątrz bardzo niepozornie, w środku kierownica i short shifter wyglądają bardzo agresywnie.
_________________
イエティ
 
 
Jaro 


Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 120
Skąd: stb.
Wysłany: 2012-07-10   

Brakuje jakichś ciekawych stołków, ogółem zacna sztuka, planujesz jeszcze jakieś zmiany? ;-)
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-10   

Jaro napisał/a:
planujesz jeszcze jakieś zmiany? ;-)


bkrawczy napisał/a:

plany: cooling plate, owinięcie dolotu
bardzo dalekie plany: frank K24 z kompresorem Rotrex

plany: rozwiązanie nagrzewania się dolotu

plany: gwint D2 Racing, LCA + Billet rear subframe brace Function7, tylny stabilizator

plany: czarne fotele z DC2, pasy 4pkt

plany: opony Yokohama Neova AD08
dalsze plany: felgi Regamasters EVO bronze
_________________
イエティ
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-11   

kubeł w kevlarze by kolorystycznie tu idealnie siadł
_________________

 
 
bkrawczy 


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 235
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-11   

Dzięki za pozytywy :) Plany są i raczej będę się ich trzymał aczkolwiek zastanawiam się nad pójściem mocno w kierunku cichociemnego auta. Z zewnątrz auto dla mnie jest już zrobione. Pozostało kilka denerwujących poprawek blacharskich zwiazanych ze spasowaniem niektórych elementów. W środku na pewno wjadą fotele i pasy ale to też głównie ze względu na bezpieczeństwo gdyż nie ma poduch. Mam nadzieje że znajdę tutaj sporo podpowiedzi w związku z rozbudową tego projektu.

Wczoraj wleciał mały gadżet
 
 
tarjei86 

Auto: Octavia 3FL 1.5TSI
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 422
Skąd: Kraków/Bytom
Wysłany: 2012-07-11   

kapitalny projekt :-) widzę, że coraz więcej Civików z K-serią się pojawia :-) mnie najbardziej cieszy to, że w końcu w naszym kraju coś się zaczyna dziać. Pojawiają się coraz fajniejsze imprezy, coraz lepsze projekty wyjeżdżają z garaży. Będę obserwował projekt 8-)
_________________
Było: Accord CH6 H22A7/A8 - R.I.P
Było: Accord CM2 TypeS K24A3 - SOLD
Jest: Octavia 3FL Business 1.5TSI
 
 
bkrawczy 


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 235
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-16   

Ponieważ nowe tarcze EBC się w tajemniczy sposób pogięły mimo tego żę nie widziały ani razu upalania postanowiłem zamówić na test tanie tarcze QH od MG ZR a cały układ sprawdzić śrubka po śrubce i zrobić od początku po swojemu. Przetestujemy i zobaczymy. Wjadą też dłuższe szpilki na przód gdyż obecnie nakrętki łapią szpilki na ok 3-4zwoje co wydaje mi się mocno niebezpieczne.

 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-07-16   

Bedzie Pan zadowolony.

ps. gdzies kiedys czytalem, ze 4 zwoje spokojnie starczaja, ale nie sugeruje nic, bo tu chodzi o bezpieczenstwo.
_________________
 
 
 
bkrawczy 


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 235
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-03   

W końcu wszystkie problemy z hamulcami i biciem kół zostały rozwiązane! Wpadły też długie szpilki.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna