Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan 200sx s13
Autor Wiadomość
kosa771 

Auto: Nissan 200sx s13 SR20DET
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 58
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-10-24   Nissan 200sx s13

Czas najwyższy opisać mój projekt bo powoli zbliża się do końca. Fura kupiona 4.10.2010 w słabym stanie. Silnik wyremontowałem ale Utratny rozprzedawał swój projekt i wziąłem od niego SRa. Blacharsko w stanie średnim ale na szczęście nie był bity. Przez zimę nastąpił swap, wleciał poliuretan, gwint i rozpórki. W międzyczasie zdecydowałem się na kompletne wybebeszanie wnętrza samochodu i klatkę bezpieczeństwa. Aktualny setup i zdjęcia:

MARKA: Nissan

MODEL: 200sx S13, 1991 rok

SILNIK:
SR20DET rozebrany do ostatniej śrubki i odbudowany
- panewki ACL Race
- pierścienie NPR
- szpilki ARP
- uszczelka metalowa Cosworth
- turbo Garrett T28
- bov Bailey
- intercooler gruby chińczyk
- chłodnica gruby chińczyk

UKłAD DOLOTOWY:
- BMC Carbon Box

UKŁAD WYDECHOWY:
- 3 cale cat back, turbo elbow, i downpipe

ELEKTRONIKA:
- wskazniki AutoGauge : Boost, temp.i ciśnienie oleju
- EBC Blitz

UKŁAD NAPĘDOWY:
- szpera seria s14, 25%
- felgi Rota p45r 9x17
- sprzęgło Exedy

ZAWIESZENIE:
- gwint XYZ
- górna i dolna rozpórka przód, dolna tył.
- regulowane wachacze i drążki K-sport
- kompletny zółty poliuretan Bikopur
- grubsze stabilizatory Whiteline

UKŁAD HAMULCOWY:
- swap piast z s14 po kompletnej odbudowie

BODY KIT:
- maska i klapa z laminatu, szyby z tyłu z poliwęglanu reszta stock przedlift

ŚRODEK:
- fotele Mirco z logo ARG Performance
- 3" 4 pkt Takata style
- deska we floku
- naba momo
- kierownica zamszowa
- kompletna klatka bezpieczeństwa

CAR AUDIO
- brak

PLANY:
- W zimę rozbiorę środek, zerwę maty wygłuszające do końca i pomaluję na biało, klatkę w róż
- Zmienić turbo na jakieś większe, nie mogę się zdecydować na jakie.
- Być może kucizna ale na razie chcę ogarnąć to co mam
- Dobić do ok 450KM
- Nauczyć się jeździć tak, żeby o kwestie finansowe martwili się sponsorzy ;)
Specyfikacja zimowa:



Klatka:


Na poprzednich felgach:


I specyfikacja aktualna:





Więcej ładnych zdjęć: http://argperformance.pl/..._-_sr20_det_p58

Po budowie klatki nadszedł czas na kompletną blacharkę. Od spodu auto wygląda dobrze, dlatego zostało tylko zakonserwowane, natomiast wymiany wymagały progi i lewe tylne nadkole. Zostało to zrobione od podstaw. Na to trafił piękny(moim zdaniem) fiolet z perłą. Po złożeniu zaczeło mi czegoś brakować, stąd pomysł na stickers bomb. Składa się on z 600 stickerów na masce samochodu, ok 100 na klatce i ok 50 na tylnej ramce tablicy rejestracyjnej.

Enjoy!
Ostatnio zmieniony przez kosa771 2011-10-24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
RADEq 


Auto: niskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 1612
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-10-24   

Zajebisty 200sx. Fajnie wygląda z zewnątrz, klatka na różowo też powinna fajnie się wkomponować. Jak będzie ok 450km to będzie kosa :mrgreen:
_________________

 
 
Bartek99 


Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 114
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-10-24   

Lubię to :super:

Wrzucaj foty na bieżąco z prac.
 
 
SebaSJP 


Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 669
Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-10-24   

Najbardziej zastanawia mnie dlaczego decydując się na klatkę zbudowałeś jakąś taką....wybrakowaną :chytry:
_________________

 
 
 
Słowik 


Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 356
Skąd: London
Wysłany: 2011-10-24   

winter spec. zajebisty 8-)

No i nareszcie jakieś nowe s13 u nas ;-)
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2011-10-24   

Fajnie się prezentuje ;) Przyjemna s13 :-)
_________________

 
 
Dario 


Auto: Vtec!
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 2587
Skąd: WuWuA
Wysłany: 2011-10-24   

SebaSJP napisał/a:
Najbardziej zastanawia mnie dlaczego decydując się na klatkę zbudowałeś jakąś taką....wybrakowaną :chytry:

co masz na mysli?:p
_________________

 
 
Ali-En 


Auto: N14 GTi Neo VVL
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 317
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-10-24   

Zimowe felgi widziałem w zeszłym roku jak byłem w ARG, dobrze wyglądały wtedy :D
_________________

Japonia: kraj kwitnącej wiśni
Polska: Kraj kwitnącej lipy....

 
 
 
Buła 


Auto: corolla e12
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 73
Skąd: SCZ
Wysłany: 2011-10-24   

450hp to będzie latać i to grubo ;-)
tylko dla czego jeszcze nie widziałem tak ładnego nissana na mieście? :-/
 
 
SebaSJP 


Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 669
Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-10-24   

Dario napisał/a:
SebaSJP napisał/a:
Najbardziej zastanawia mnie dlaczego decydując się na klatkę zbudowałeś jakąś taką....wybrakowaną :chytry:

co masz na mysli?:p

Gięcie rur żeby deskę ominąć (tak, wiem, bo Cusco :mrgreen: ), brak krzyża z boku, zastrzały do tylnych kielichów. Tyle ze zdjęć.
Tego typu myśl techniczna realizowana była za czasów rajdowej B grupy...25lat temu ;-)
Można było pójść krok dalej i zadbać o swoje bezpieczeństwo.
_________________

 
 
 
kosa771 

Auto: Nissan 200sx s13 SR20DET
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 58
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-10-24   

Dario napisał/a:
SebaSJP napisał/a:
Najbardziej zastanawia mnie dlaczego decydując się na klatkę zbudowałeś jakąś taką....wybrakowaną :chytry:

co masz na mysli?:p


Też się zastanawiam?
 
 
rastle 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 1645
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2011-10-24   

:bear2:
 
 
Dario 


Auto: Vtec!
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 2587
Skąd: WuWuA
Wysłany: 2011-10-24   

SebaSJP, aaa tam bo cusco.... poprostu nie kazdy chce ciac deske :) tak samo nie kazdy chce x na drzwiach, ale wydaje mi sie ze powinno to dac rade.
_________________

 
 
kosa771 

Auto: Nissan 200sx s13 SR20DET
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 58
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-10-24   

Buła napisał/a:
450hp to będzie latać i to grubo
tylko dla czego jeszcze nie widziałem tak ładnego nissana na mieście?


Może dlatego, że mieszkam teraz w stolicy i w naszej pięknej Częstochowie jestem tylko w weekendy ;)
W tą niedzielę będzie można obejrzeć i przejechać się na prawym na Wyrazowie, jak chcesz to zapraszam ;)

SebaSJP napisał/a:
Dario napisał/a:
SebaSJP napisał/a:
Najbardziej zastanawia mnie dlaczego decydując się na klatkę zbudowałeś jakąś taką....wybrakowaną


co masz na mysli?:p


Gięcie rur żeby deskę ominąć (tak, wiem, bo Cusco ), brak krzyża z boku, zastrzały do tylnych kielichów. Tyle ze zdjęć.
Tego typu myśl techniczna realizowana była za czasów rajdowej B grupy...25lat temu
Można było pójść krok dalej i zadbać o swoje bezpieczeństwo.



Aaa o to chodzi. No cóż masz całkowitą rację ale w momencie kiedy budowałem klatkę byłem zajarany Cusco i co ważniejsze nie chciałem ciąć deski ;) Auto wykorzystywane będzie tylko do driftu więc powinno wystarczyć. ;) Jeśli będą jakieś osiągnięcia to na pewno klatka zostanie poprawiona ;)
_________________
driftblog.pl
 
 
Buła 


Auto: corolla e12
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 73
Skąd: SCZ
Wysłany: 2011-10-24   

chętnie, tylko żeby pogoda dopisała to się wybiorę ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna