Czas najwyższy opisać mój projekt bo powoli zbliża się do końca. Fura kupiona 4.10.2010 w słabym stanie. Silnik wyremontowałem ale Utratny rozprzedawał swój projekt i wziąłem od niego SRa. Blacharsko w stanie średnim ale na szczęście nie był bity. Przez zimę nastąpił swap, wleciał poliuretan, gwint i rozpórki. W międzyczasie zdecydowałem się na kompletne wybebeszanie wnętrza samochodu i klatkę bezpieczeństwa. Aktualny setup i zdjęcia:
MARKA: Nissan
MODEL: 200sx S13, 1991 rok
SILNIK:
SR20DET rozebrany do ostatniej śrubki i odbudowany
- panewki ACL Race
- pierścienie NPR
- szpilki ARP
- uszczelka metalowa Cosworth
- turbo Garrett T28
- bov Bailey
- intercooler gruby chińczyk
- chłodnica gruby chińczyk
UKłAD DOLOTOWY:
- BMC Carbon Box
UKŁAD WYDECHOWY:
- 3 cale cat back, turbo elbow, i downpipe
UKŁAD NAPĘDOWY:
- szpera seria s14, 25%
- felgi Rota p45r 9x17
- sprzęgło Exedy
ZAWIESZENIE:
- gwint XYZ
- górna i dolna rozpórka przód, dolna tył.
- regulowane wachacze i drążki K-sport
- kompletny zółty poliuretan Bikopur
- grubsze stabilizatory Whiteline
UKŁAD HAMULCOWY:
- swap piast z s14 po kompletnej odbudowie
BODY KIT:
- maska i klapa z laminatu, szyby z tyłu z poliwęglanu reszta stock przedlift
ŚRODEK:
- fotele Mirco z logo ARG Performance
- 3" 4 pkt Takata style
- deska we floku
- naba momo
- kierownica zamszowa
- kompletna klatka bezpieczeństwa
CAR AUDIO
- brak
PLANY:
- W zimę rozbiorę środek, zerwę maty wygłuszające do końca i pomaluję na biało, klatkę w róż
- Zmienić turbo na jakieś większe, nie mogę się zdecydować na jakie.
- Być może kucizna ale na razie chcę ogarnąć to co mam
- Dobić do ok 450KM
- Nauczyć się jeździć tak, żeby o kwestie finansowe martwili się sponsorzy
Specyfikacja zimowa:
Klatka:
Na poprzednich felgach:
I specyfikacja aktualna:
Po budowie klatki nadszedł czas na kompletną blacharkę. Od spodu auto wygląda dobrze, dlatego zostało tylko zakonserwowane, natomiast wymiany wymagały progi i lewe tylne nadkole. Zostało to zrobione od podstaw. Na to trafił piękny(moim zdaniem) fiolet z perłą. Po złożeniu zaczeło mi czegoś brakować, stąd pomysł na stickers bomb. Składa się on z 600 stickerów na masce samochodu, ok 100 na klatce i ok 50 na tylnej ramce tablicy rejestracyjnej.
Enjoy!
Ostatnio zmieniony przez kosa771 2011-10-24, w całości zmieniany 1 raz
Najbardziej zastanawia mnie dlaczego decydując się na klatkę zbudowałeś jakąś taką....wybrakowaną
co masz na mysli?:p
Gięcie rur żeby deskę ominąć (tak, wiem, bo Cusco ), brak krzyża z boku, zastrzały do tylnych kielichów. Tyle ze zdjęć.
Tego typu myśl techniczna realizowana była za czasów rajdowej B grupy...25lat temu
Można było pójść krok dalej i zadbać o swoje bezpieczeństwo.
450hp to będzie latać i to grubo
tylko dla czego jeszcze nie widziałem tak ładnego nissana na mieście?
Może dlatego, że mieszkam teraz w stolicy i w naszej pięknej Częstochowie jestem tylko w weekendy
W tą niedzielę będzie można obejrzeć i przejechać się na prawym na Wyrazowie, jak chcesz to zapraszam
SebaSJP napisał/a:
Dario napisał/a:
SebaSJP napisał/a:
Najbardziej zastanawia mnie dlaczego decydując się na klatkę zbudowałeś jakąś taką....wybrakowaną
co masz na mysli?:p
Gięcie rur żeby deskę ominąć (tak, wiem, bo Cusco ), brak krzyża z boku, zastrzały do tylnych kielichów. Tyle ze zdjęć.
Tego typu myśl techniczna realizowana była za czasów rajdowej B grupy...25lat temu
Można było pójść krok dalej i zadbać o swoje bezpieczeństwo.
Aaa o to chodzi. No cóż masz całkowitą rację ale w momencie kiedy budowałem klatkę byłem zajarany Cusco i co ważniejsze nie chciałem ciąć deski Auto wykorzystywane będzie tylko do driftu więc powinno wystarczyć. Jeśli będą jakieś osiągnięcia to na pewno klatka zostanie poprawiona
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum