Na tył nie potrzebuję super klocka, a o tych nie przeczytałem, że są tragiczne. Wyniosły mnie 65zł. Jak się nie sprawdzą to trudno, wymienię. Tylko na jakie? Może uda mi się jeszcze wymienić.
eithray, wiesz tzw. "kaszanki" nie mają dobrych opinii, też kiedyś za późno przeczytałem...
miałem kiedyś w eg3 fakt, że mały hebel i piszczały i gówno hamowały, zmieniłem na ebc black - zwykła seria i było o wiele lepiej...
Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-20
Dario przestać pieprzyć, skoro część ludzi podnieca się starą korodującą toyką, to nawet seryjny ale w extra stanie crx staje się automatycznie rarytasem.
Dario przestać pieprzyć, skoro część ludzi podnieca się starą korodującą toyką, to nawet seryjny ale w extra stanie crx staje się automatycznie rarytasem.
x2
dla mnie , prawie każdy "stary" Japan Car utrzymany w nienagannym stanie jest swoistym rarytasem , a tym bardziej EE8.
eithray bywasz czasami w zg?
Obecnie jestem praktycznie do końca października w Zielonej Górze. W roku akademickim bywam jedynie na święta i to też nie zawsze, bo mieszkam w okolicach ZG
jak temat jest na forum i nikt go nie zamyka tzn. że taka była decyzja, jak macie z tym jakiś problem to piszcie w odpowiednim dziale, a nie w temacie o aucie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum