chylę czoła za ee8, marzenie mieć coś takiego w takim stanie a gadanie, że nie ma tu nic specjalnego to totalna bzdura. To tak jakby powiedzieć do 'szorowałem kibel Twoją szczoteczką do zębów' - też nie ma w tym nic specjalnego przecież.. szczoteczka jak szczoteczka EE8 to gatunek już wymarły i należy szanować takie sprzęty, przede wszystkim właśnie za to, że ich nie ma na co dzień, a jak już są, to nie kosztują drobniaków.. w ogóle dobrze utrzymane rexy to już rarytasy na naszych drogach.
Docelowo jakiś swap silnika będzie, czy zostajesz przy b16a1? w sumie można z tego silnika wyciągnąć fajne moce w N/A, ale widziałbym tutaj skurvvysyńsko pięknie wyglądające pod maską rexa k20
nie bardzo widzę związek? a właściwie rozstrzał.. bo co niby jest złego w k20 pod maską klasycznie wyglądającego ee8? nie chodzi o to, żeby zaraz zajebać budę, tylko o to, że fajnie wygląda pod maską, a dodatkowo dobrze się odpycha.. Jeśli auto miałoby być klasyczne, w serii, na seryjnej feldze, z lekką glebą ewentualnie, to spoko.. ale tutaj już coś się dzieje..
a szanowanie sprzętów - chodziło mi o utrzymanie auta w takim stanie z zewnątrz i o to, że jak najbardziej tu pasuje
CRX i K20 piękna sprawa. Taki silnik jednak nigdy tu nie zagości z dwóch powodów. Po pierwsze wiąże się to z ogromnym workiem pieniędzy, po drugie nie chcę poważniej ingerować w budę. W dalekiej przyszłości EE8 będzie na sprzedaż jako seryjny egzemplarz.
Dwulitrowa lub doładowana B-seria też dobrze jeździ
Skoro bedzie to daleka przyszlosc, to czym tu sie przejmowac? ;P ale fakt, 'seryjne' a zadbane ee8 sprzeda sie pewnie szybciej niz rownie zadbane a z k20
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum