Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
ek4 typeS
Autor Wiadomość
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2019-10-09   

Tommi01 napisał/a:
michalkaza napisał/a:
Żeby można było klocki wymieniać tak szybko jak koła, na tor człowiek by zakładał jakieś twarde i problemu by nie było, bo i tak by się rozgrzały do temperatury roboczej


wystarczy wsadzić brembo 4 tłoczki i wymiana klocków to 10 min :)


Dokładnie, jakis przyrząd tylkp do wyciskania tloczkow muszę skleić sobie ;)
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-10-09   

Mega!

Fajnie tak po prostu pojechać na TD na kołach wyjąć plecak i poupalac :-P :mrgreen:

myślę, że w przyszłym roku dołączę w końcu

No i fura dobrze się prezenci 8-)
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-10-11   

Jest już mały film z jazdy za Łukaszem, w 2.14 widać jak podrywa jedno koło :mrgreen:

https://youtu.be/7l81vXQMls0
_________________
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2019-10-15   

Dzięki za filmidlo. Juz kilka błędów wylapane po obejrzeniu twoich przejazdów. Linie fest zaburzałem momentami ;/ do urwania sporo...
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-11-24   

Widziane na Silesi :) Bardzo ladne czyste ek4 :)
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-11-25   

Wypad na Silesie chyba zasponsoruje duży upgrade pod maską 8-)
_________________
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2019-11-25   

Exiu napisał/a:
Widziane na Silesi :) Bardzo ladne czyste ek4 :)

dzięki robię co mogę :)
Karamba_DC2 napisał/a:
Wypad na Silesie chyba zasponsoruje duży upgrade pod maską 8-)

to w ogóle był śmieszny wyjazd :D
w sobotę jak już zaczęło się dobrze jeździć to podczas 3 sesji we wstecznym lusterku zobaczyłem jak coś wypada mi z pod auta robiąc przy okazji raban pod podłogą.
Zjechałem sprawdziłem zawias niby ok. Pod maską niepodziana. Brakuje górnej łapy alternatora i paska :lol:
Z pomocą przyszedł niezawodny Fulek , u którego znalazła się łapa (moją znalazłem na torze) śrubki i z 8 różnych pasków :mrgreen:
W niedzielę odpaliłem rano grata i ogień :D i znów podczas 3 sesji auto straciło nagłe moc.
Tłuczenie spod maski i kapiący na glebę olej raczej nie pozostawiają złudzeń co do stanu motoru.
Biorąc jednak pod uwagę że silnik ma co najmniej 240 k przelotu pretensji nie mam :mrgreen:
Jak spartanie na tarczy albo wcale :-P , auto poległo w boju a nie jak pizda podczas łutututu na parkingu 8-)

_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Michael456 


Auto: Fiesta ST180
Dołączył: 15 Kwi 2017
Posty: 62
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-11-26   

I to jest piękny argument na zmianę silnika :mrgreen:
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-11-26   

Dobra to teraz oddawaj paski bo dałem wszystkie łącznie z tym z mojego silnika :mrgreen:

Cieszę, że mogłem pomóc ;-)

Szkoda, że z motorem lipa wyszła :-/

To co k20? :mrgreen:
 
 
Ania 


Dołączyła: 07 Paź 2019
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-11-26   

Jak to mawiają, fuckup pretekstem do tuningu :)
Koleżance też miesiąc temu na Silesii skończył się silnik, zaczynam bać się tam jechać... ;)
_________________
fb/szparko
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2019-11-26   

Michael456 napisał/a:
I to jest piękny argument na zmianę silnika :mrgreen:

Tak naprawdę nigdy nie poczulem, że to silnik mnie blokuje, a raczej brak skilla dlatego powiedzialem sobie, ze do puki nie umrze, albo ja nie zacznę ogarniać, zmian nie będzie. Auto uznało, ze już czas, choc myślę że sporo mogłem się na nim jeszcze nauczyć :p
fulek napisał/a:
Dobra to teraz oddawaj paski bo dałem wszystkie łącznie z tym z mojego silnika :mrgreen:

Cieszę, że mogłem pomóc ;-)

Szkoda, że z motorem lipa wyszła :-/

To co k20? :mrgreen:

Max przyszly tydzien odsyłam, nie wiem czy dam radę w tym zwalić graty....

Zobaczymy gdzie oberwał, jak góra cała to pójdę chyba w b20 na nowych gratach, jak cały rozsypany to będziemy myśleć...

Ania napisał/a:
Jak to mawiają, fuckup pretekstem do tuningu :)
Koleżance też miesiąc temu na Silesii skończył się silnik, zaczynam bać się tam jechać... ;)


Wsadzić to samo trochę bezsensu:)
Nie ma sie czego bać tor fajny i sam eliminuje najsłabsze jednostki :p

Btw udalo sie pojechać 2:10 czyli mocno słabo... na bank był potencjał na lepszy czas bo dopiero się trochę namaścilem ;p chociaz gc po ostatnim brnie juz w opłakanym stanie byly i pewnie dokończył bym je w niedzielę

Btw2 jesyem mega pozytywnie zaskoczony obsługą, która sama z siebie zaproponowała 2 kolka lotusem w zamian za niewykorzystane sesje. Wiec mega pozytywnie ;)
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-11-26   

Cytat:

Max przyszly tydzien odsyłam, nie wiem czy dam radę w tym zwalić graty....


Luuuuzzzz :-P
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2020-11-27   

Dobra trochę się podziało więc

Bitches I'm back;D

W grudniu 2019 udało się kupić k20z4 z teoretycznym przebiegiem 130k km, silnik wziąłem na palecie wiec wiecie jak jest z takimi zakupami…
Jakoś po sylwestrze wywaliłem z budy b16



jak wiadomo bez japy w komorze to nie ma prawa się udać...



Zaczęło się jak ruszyłem plamkę rdzy koło łapy



Ogarnąłem to, i powoli wziąłem się za ogarnianie silnika





Wyjątkowo nie leży mi jak wyszła pokrywa, więc na bank poleci do zmiany, ale w tamtym okresie priorytetem było zawieść to do Mirka.



Powoli zaczęły spływać graty. Tutaj chciałbym podziękować Karambie i Doserowi, którym nieustannie trułem dupę bzdurnymi pytaniami. Dodatkowo od Doserka dostałem w prezencie sanki i wahacze od 5 gena, żęby silnik bliżej grodzi posadzić, oczywiście poszło w piach i proszek wszystko, do tego poli. Zdjęć brak bo i co tu pokazywać




W budę wpadł gruby stab od Fulka i lLCA od Hard racing



Buda, garaty itp trafiły do Mirka. W międzyczasie szukałem LSD. Przyjąłem wajchę na klatę, jak wiadomo nie ma promocji na tym świecie... Skończyło się na oem, przy okazji wyszło, że jedna z przesuwek to śmietnik. Kupiłem inną i 5,33 przy okazji. W międzyczasie Mirek ogarnął zamach i oem sprzęgło obite organiką, a spiek który był tam wsadzony wyjebaliśmy na półkę. Akumulator zmarł jak Pan Stanisław z warszawy więc wpadł lekki żel (1,1kg).



Silnik wpadł do budy więc już górki.


Trzeba było zwalić miskę do zaspawani pęknięcia i dostałem takie zdjęcia...



złoto inków



rewizja wykazała idealny stan panewek, wału i pompy więc do tej pory nie wiadomo skąd ten śrut w misce..
decyzja składamy i palimy zobaczymy co dalej i to była dobra decyzja :D



auto podaje jak złe :mrgreen:

chwilę polatałem po ulicy i równo 366 dni po panewce wracamy na sielsia ring :]



Pierwsza sesja, drugie okrążenie, najdłuższa prosta, elegancko na maksa lewą tuż przy trawie, żęby ładnie się poskładać . Przed dohamowaniem popatrzyłem na zegar równo 200km/h, noga na hebel iii lecę bokiem trawą jakieś 160 km/h modląc się w duchu żeby nie złapać dziury i niewyjebać rolki. NA szczęście paździerz za chwilę zrobił obrót do końca i już tyłem skosiłem słupek mówiący o hamowaniu do 50km/h... wysiadłem na nieco miękkich nogach :D auto całe, zbita lampa tył, brak progu, zderzak, blenda, lewy błotnik tył do malowania... minimalny wymiar kary.
Zawias chyba cały odpaliłem, jedzie skręca cisnę dalej, chociaż tą sesję już zupełnie kwadratowo i bez wczuty. Po zjeździe szybka rewizja



Biała sucz ukradła kawałek tabliczki ze znacznikiem metrów na breloczek :evil:



Analizując to na chłodno przyczyna była prosta zły balans hebla po wywaleniu ABS i za dużo na tył. szedłem blisko trawy i jak dotknąłem hamulca to delikatnie mnie postawiło przednie koła poszły na łąke i to był koniec zabawy.

Drugą sesję strasznie się męczyłem , auto mega nadsterowne co zakręt to kontrowanie bo stawiało go bokiem. Gruby stab... dopiero po zejściu z twardości amorów na tyle w 3 zaczęło to kleić. Sumarycznie 4 sesje z najlepszym czasem 2.04 z dużym potencjałem do urwania na samych dohamowaniach... Jakoś nie miałem sumienia cisnąć mocniej hebla :lol: W porównaiu do b16 -6 sec co wydaje się dobrym punktem wyjścia biorąc pod uwagę, pierwszy raz zupełnie nowym autem tak naprawdę.

To auto samo mi mówi, w którym kierunku chce iść :mrgreen:
Najpierw panewka bo k seria teraz wyeebalęm w tatarak. Decyzja o klatce i przeznaczeniu auta w 100 % do upalania raczej nieodwracalnie zapadła.




set auta:
stock: K20z4
Skrzynia k20z4 fd 5.33 + oem lsd
opony r1r

stay tuned i yebac PIS :D
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
Ostatnio zmieniony przez lukas4 2020-12-13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-11-28   

Nie ma zdjęć... :-|

Dobrze, że tylko takie szkody!
_________________
 
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-11-28   

Też nie mam zdjęć ( tak samo w temacie Krzyh00-a )
Ale po opisie widać że jest ciekawie 8-)
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna