Żeby można było klocki wymieniać tak szybko jak koła, na tor człowiek by zakładał jakieś twarde i problemu by nie było, bo i tak by się rozgrzały do temperatury roboczej
wystarczy wsadzić brembo 4 tłoczki i wymiana klocków to 10 min
Dokładnie, jakis przyrząd tylkp do wyciskania tloczkow muszę skleić sobie
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Wypad na Silesie chyba zasponsoruje duży upgrade pod maską
to w ogóle był śmieszny wyjazd
w sobotę jak już zaczęło się dobrze jeździć to podczas 3 sesji we wstecznym lusterku zobaczyłem jak coś wypada mi z pod auta robiąc przy okazji raban pod podłogą.
Zjechałem sprawdziłem zawias niby ok. Pod maską niepodziana. Brakuje górnej łapy alternatora i paska
Z pomocą przyszedł niezawodny Fulek , u którego znalazła się łapa (moją znalazłem na torze) śrubki i z 8 różnych pasków
W niedzielę odpaliłem rano grata i ogień i znów podczas 3 sesji auto straciło nagłe moc.
Tłuczenie spod maski i kapiący na glebę olej raczej nie pozostawiają złudzeń co do stanu motoru.
Biorąc jednak pod uwagę że silnik ma co najmniej 240 k przelotu pretensji nie mam
Jak spartanie na tarczy albo wcale , auto poległo w boju a nie jak pizda podczas łutututu na parkingu
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Tak naprawdę nigdy nie poczulem, że to silnik mnie blokuje, a raczej brak skilla dlatego powiedzialem sobie, ze do puki nie umrze, albo ja nie zacznę ogarniać, zmian nie będzie. Auto uznało, ze już czas, choc myślę że sporo mogłem się na nim jeszcze nauczyć :p
fulek napisał/a:
Dobra to teraz oddawaj paski bo dałem wszystkie łącznie z tym z mojego silnika
Cieszę, że mogłem pomóc
Szkoda, że z motorem lipa wyszła
To co k20?
Max przyszly tydzien odsyłam, nie wiem czy dam radę w tym zwalić graty....
Zobaczymy gdzie oberwał, jak góra cała to pójdę chyba w b20 na nowych gratach, jak cały rozsypany to będziemy myśleć...
Ania napisał/a:
Jak to mawiają, fuckup pretekstem do tuningu
Koleżance też miesiąc temu na Silesii skończył się silnik, zaczynam bać się tam jechać...
Wsadzić to samo trochę bezsensu:)
Nie ma sie czego bać tor fajny i sam eliminuje najsłabsze jednostki :p
Btw udalo sie pojechać 2:10 czyli mocno słabo... na bank był potencjał na lepszy czas bo dopiero się trochę namaścilem ;p chociaz gc po ostatnim brnie juz w opłakanym stanie byly i pewnie dokończył bym je w niedzielę
Btw2 jesyem mega pozytywnie zaskoczony obsługą, która sama z siebie zaproponowała 2 kolka lotusem w zamian za niewykorzystane sesje. Wiec mega pozytywnie
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
W grudniu 2019 udało się kupić k20z4 z teoretycznym przebiegiem 130k km, silnik wziąłem na palecie wiec wiecie jak jest z takimi zakupami…
Jakoś po sylwestrze wywaliłem z budy b16
jak wiadomo bez japy w komorze to nie ma prawa się udać...
Zaczęło się jak ruszyłem plamkę rdzy koło łapy
Ogarnąłem to, i powoli wziąłem się za ogarnianie silnika
Wyjątkowo nie leży mi jak wyszła pokrywa, więc na bank poleci do zmiany, ale w tamtym okresie priorytetem było zawieść to do Mirka.
Powoli zaczęły spływać graty. Tutaj chciałbym podziękować Karambie i Doserowi, którym nieustannie trułem dupę bzdurnymi pytaniami. Dodatkowo od Doserka dostałem w prezencie sanki i wahacze od 5 gena, żęby silnik bliżej grodzi posadzić, oczywiście poszło w piach i proszek wszystko, do tego poli. Zdjęć brak bo i co tu pokazywać
W budę wpadł gruby stab od Fulka i lLCA od Hard racing
Buda, garaty itp trafiły do Mirka. W międzyczasie szukałem LSD. Przyjąłem wajchę na klatę, jak wiadomo nie ma promocji na tym świecie... Skończyło się na oem, przy okazji wyszło, że jedna z przesuwek to śmietnik. Kupiłem inną i 5,33 przy okazji. W międzyczasie Mirek ogarnął zamach i oem sprzęgło obite organiką, a spiek który był tam wsadzony wyjebaliśmy na półkę. Akumulator zmarł jak Pan Stanisław z warszawy więc wpadł lekki żel (1,1kg).
Silnik wpadł do budy więc już górki.
Trzeba było zwalić miskę do zaspawani pęknięcia i dostałem takie zdjęcia...
złoto inków
rewizja wykazała idealny stan panewek, wału i pompy więc do tej pory nie wiadomo skąd ten śrut w misce..
decyzja składamy i palimy zobaczymy co dalej i to była dobra decyzja
auto podaje jak złe
chwilę polatałem po ulicy i równo 366 dni po panewce wracamy na sielsia ring
Pierwsza sesja, drugie okrążenie, najdłuższa prosta, elegancko na maksa lewą tuż przy trawie, żęby ładnie się poskładać . Przed dohamowaniem popatrzyłem na zegar równo 200km/h, noga na hebel iii lecę bokiem trawą jakieś 160 km/h modląc się w duchu żeby nie złapać dziury i niewyjebać rolki. NA szczęście paździerz za chwilę zrobił obrót do końca i już tyłem skosiłem słupek mówiący o hamowaniu do 50km/h... wysiadłem na nieco miękkich nogach auto całe, zbita lampa tył, brak progu, zderzak, blenda, lewy błotnik tył do malowania... minimalny wymiar kary.
Zawias chyba cały odpaliłem, jedzie skręca cisnę dalej, chociaż tą sesję już zupełnie kwadratowo i bez wczuty. Po zjeździe szybka rewizja
Biała sucz ukradła kawałek tabliczki ze znacznikiem metrów na breloczek
Analizując to na chłodno przyczyna była prosta zły balans hebla po wywaleniu ABS i za dużo na tył. szedłem blisko trawy i jak dotknąłem hamulca to delikatnie mnie postawiło przednie koła poszły na łąke i to był koniec zabawy.
Drugą sesję strasznie się męczyłem , auto mega nadsterowne co zakręt to kontrowanie bo stawiało go bokiem. Gruby stab... dopiero po zejściu z twardości amorów na tyle w 3 zaczęło to kleić. Sumarycznie 4 sesje z najlepszym czasem 2.04 z dużym potencjałem do urwania na samych dohamowaniach... Jakoś nie miałem sumienia cisnąć mocniej hebla W porównaiu do b16 -6 sec co wydaje się dobrym punktem wyjścia biorąc pod uwagę, pierwszy raz zupełnie nowym autem tak naprawdę.
To auto samo mi mówi, w którym kierunku chce iść
Najpierw panewka bo k seria teraz wyeebalęm w tatarak. Decyzja o klatce i przeznaczeniu auta w 100 % do upalania raczej nieodwracalnie zapadła.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum