Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
ek4 typeS
Autor Wiadomość
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2012-12-10   ek4 typeS

MODEL: 1999, hatchback, 3D type S


SILNIK:
Zrobione:
-zalany motulem x cess 8100 + filtr k&n
-zrobiona UPG skręcone na szpilkach ARP
-nowe wszystkie uszczelniacze + uszczelki OEM
-nowa kopułka + rozdzielacz+ cewka
-wymieniony uszczelniacz od strony wału OEM
-nowe kable NGK
-nowe świece irydowe NGK
-nowe gruba chłodnica +cienki wiatrak
-blok pomalowany na srebrno
-pokrywa pomalowana na czarny młotkowy
-nowa poducha silnika od strony grodzi
-utwardzone klejem poduszki silnika
-nowa uszczelka vtec OEM
-nowe paski klimy, wspomagania, alternatora Gates
-odświeżone uchwyty, łapy silnika itd. ocynk / malowanie proszkowe
-przegroda miski olejowej Teigiwa + nowa uszczelka OEM
-magnetyczna śrubka miski skunk2
-zalane świeżym mtf

Plany:
-oill catch tank w trakcie
-?

UKŁAD DOLOTOWY:
Zrobione:
-stożek k&n
Plany:
-policzony dolot, odgrodzenie +nawiew - w trakcie

UKŁAD WYDECHOWY:
Seria
Plany:
-kolektor kopia tody, przelot 2,25/2,36?

ELEKTRONIKA:
Zrobione:
-część wiązek przeniesione w nadkole
- halogeny od chińczyka
- power folding mirrors ek9 z dołożonym podgrzewaniem / w trakcie
-nowe grube przewody masowe

Plany:
-strojenie ?
-zegary temperatury i ciśnienia oleju
-shift light

UKŁAD NAPĘDOWY:
Zrobione:
- lekki zamach od Otoczaka+nowe łożysko Koyo
-zregenerowane sprzęgło od Radzikowskiego+ nowe łożysko oporowe Koyo
-zregenerowana pompa sprzęgła
- nowe łożysko wałka sprzęgłowego OEM
-wymienione uszczelniacze półosi OEM
-magnetyczna śrubka miski skunk2
-podpora półosi pomalowana proszkowo+nowe łożysko, uszczelniacz półosi OEM
-odświeżone przeguby+nowe manszety przegubów
-sprzęgło zalane motulem rbf

ZAWIESZENIE:
Zrobione:
-całe zawieszenie wypiaskowane + pomalowane proszkowo na czarno
-poli ES master kit
-camber tył no name
-duże cukierki, tuleje wahacza zbieżności OEM
- tuleje wahaczy poprzecznych OEM
-ocynkowane śruby zawieszenia
-widełki amortyzatorów+ zwrotnice ocynkowane na srebrno
-poliuretanowe poduszki amortyzatorów
-gwint AP
-custom piasty z rozstawem 5x100
-wymienione wszystkie łożyska kół, sworznie dolne+górne 555,drążki kierownicze+końcówki drążków CTR,manszety maglownicy

- felgi 16" Sprint Hart cpr :mrgreen:
-opona Federal 595 EVO 205/45
- czarne nakrętki kół Volk od chińczyka

Plany:
-grubsze staby
-asr
-rozpórka 3 pkt.
-camber tył hard race - w trakcie
-camber przód hard race - w trakcie

UKŁAD HAMULCOWY:
Zrobione:
-nowe przewody miedziane
-nowe przewody w oplocie HEL
-zregenerowana pompa hamulcowa
-ocynkowane zaciski złożone na nowych gumkach i tłoczkach
-przód nowe tarcze gładkie Brembo + klocek Ferodo DS Performance
-tył nowe tarcze gładkie Ferodo+ klocek Ferodo Premier
-zalane motulem rbf

Plany:
- :)

BODY-KIT:
Zrobione: -
pełny remont blacharki, wyciągnięcie wgniotek po gradzie,wstawienie reperaturek nadkoli itd,
-zrolowane ranty
-konserwacja podwozia od zera (fertan, podkład reaktywny, biały "baranek" APP profile zamknięte zabezpieczone Waxoil)
-zmiana koloru z niebieskiego na NH0
-brak wycieraczki z tyłu
-zaślepka anteny OEM
-nowa dokładka zderzaka przód ek9 OEM
-nowy grill ek9 OEM
-dokładka tył ek9 OEM
-uniesiona lotka

Plany:
w trakcie
-owiewki
-lotka spoon

ŚRODEK:
Zrobione:
- przywrócony do serii
-gięty shifter
-ramka na zegary Mugen :D
-nakładki na pedały Mugen
-podsufitka+daszki obszyte na czarno
-pomalowane na czarno VHT wszystkie słupki, uchwyty itp
-wymienione na nowe wszystkie żarówki podświetleń itd.
-nowe dywaniki OEM

Plany:
-szelki
-mniejsza kiera
-kubły - w trakcie
-roll bar

CAR-AUDIO:
Zrobione:
-sonny x plode
- jakieś dwudrożne pionnery z tyłu pukają :P
Plany:
-??

INNE:
Zrobione:
-zregenerowane odbłyśniki lamp, spolerowane klosze, pomalowane na czarno obudowy lamp
-nowe filtry powietrza, paliwa, przeciwpyłkowy
-nowy skraplacz klimy
-nowa rolka napinacza klimatyzacji
-wszytko co się dało zostało wymyte, odświeżone, pomalowane nasmarowane itd.
-uzupełnione wszystkie połamane spinki, uchwyty, gumki itp.
-wszytko skręcane kluczami dynanometrycznymi z użyciem klejów do gwintów, smarów, silikonów i co tylko zalecał manual :P

MOC: -seria 160 hp
Plany: -więcej mocy :P













Witam,

Przedstawiam nareszcie projekt z cyklu kolejna nudna Honda, który mam nadzieje zostanie przyjęty na forum. Jeśli nie oczywiście nie pogniewam się :D i temat można zamknąć.

Auto zostało kupione jako wynik rozmowy z moim Tatem, kiedyś zapytał mnie jakie będzie moje następne auto (miałem eskorta 1.4 :P ). Wtedy jakoś stwierdziłem, że podobają mi się civic choć myślałem bardziej o jajku, ojciec stwierdził, że w zasadzie spoko i tak zostało, tyle, że trafiło na inną generacje.

Nie wiedziałem co to JDM ani nic z tych rzeczy, wiedziałem tylko, że z 1,6 zrobili 160 km, :P . Brak wiedzy na temat H zacząłem uzupełniać dopiero po zakupie, kiedy trzeba było wymienić uszczelkę pod głowica. Za naukę się płaci . Trafiłem na forum JDM option i zobaczyłem jakie auto chciał bym mieć.

Hanka jest w moich rękach o d 3 lat, nie miałem warunków finansowych, ani zaplecza żeby ogarnąć to co bym chciał. Studiowałem i nie było opcji. Robiona była mechanika a blacharka i reszta czekała na lepszy czasy. Nie szło za dobrze i stan blachy pogarszał się z przyczyn różnych :) . Części do auta gromadziłem w ramach hobby i jak było trochę kasy

Niestety w 2010 w drodze do Włoch po przejechaniu 150km w czechach cofający tir zrobił mi krzywdę lekko i chciał zepchnąć do rowu bilans = połamany zderzak + dokładka. + uszkodzona lampa . I tak było warto , spanie w 2 osoby przez 3 tygodnie w ek4 bezcenne :mrgreen:


Lepsza część ekipy



Niedługo potem na skutek zapierdalania poleciałem ze skarpy bilans= wgnieciona tylna ćwiartka + pourywane trochę gum w zawiasie, oberwane zderzaki. Dacha nie było bo przez 2 tyg padał deszcz i zapadłem się na szczęście 



Chwile później kolejna skarpa przyczyna wylatane duże cukierki, na szczęście skończyło się na obrocie 180 na drodze udało się wyciągnąć dziada chociaż prawe tylne koło już było w rowie :P . bilans =urwane trochę gum.

Następnie wyjechał mi koleś z podporządkowanej… bilans =dokładka lewy błotnik, zderzak, lampa lewa

Po zakończeniu studiów i roku pracy, w czerwcu zwolniłem, się z roboty wróciłem w rodzinne strony i stwierdziłem, że czas zając się tym czym chcę, bo to jedyna okazja (miałem egzamin jeszcze więc był dobry pretekst, że niby nauka jeszcze).

Tydzień przed startem prac, przez moją miejscowość przeszło gradobicie, jakiego najstarsi ludzie nie pamiętają. Przez 4 h sypały się czereśnie z nieba urozmaicone, piłkami golfowymi. Pomimo tego, że miałem wolny garaż zaparkowałem pod chmurką, bo wróciłem strasznie zajechany po 24h w robocie. Pogoda piękna 30+ bezchmurne niebo itp…. obudził mnie hałas i jak wyjrzałem przez okno to nie uwierzyłem…na podwórku miałem powyżej kostek wody i lodu, jak wleciałem do garażu autem, to okazało się ze wymyło mi dziurę w ścianie i płynie strumień przez garaż. Bilans= około 400-500 wgniot na całym samochodzie. Zastanawiałem się czy w ogóle to robić….



Przed samym początkiem prac 2012:



prace

_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
Ostatnio zmieniony przez lukas4 2018-02-25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hep


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 129
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2012-12-10   

Podobny motyw z gradem miałem podczas pobytu w bułgarii na szczęście nasze auto jako jedno z niewielu w okolicy nie zaliczyło powybijanych szyb niestety bez wgniotów na karoserii się nie obyło. Tylko, że lakier ciemniejszy to tak nie widać tylko pod światło. Tak czy inaczej szkoda. Twoje ek4 bardzo ładne chętnie zobaczę efekt wypieszczenia ;) powodzenia
 
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-12-10   

Nie wiem czemu, ale ciagle myslalem, ze masz EG ;)

Ja po tylu przygodach sam bym popchnal to auto ze skarpy ;)

Dzialaj i pokazuj efekty.

btw. Odpowiedziales sobie na zajebiscie, ale to zajebiscie wazne pytanie? Czy blacharzo-lakiernik daje rade?
_________________
 
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2012-12-10   

a może dlatego, ze nigdy się nie pucowałem, że to EK :)

Gumka miałem nagranego lakiernika marzeń, który dzień przed wzięciem roboty zrezygnował :/

chłopaki dają radę, robią kupę aut dla handlarzy niektóre całkiem grube:) zresztą wyczerpali mi się lakiernicy w promieniu 25km od chaty :P , a oni ogarniają w miarę dobrze
auto z założenia ma być trochę latane po torach więc lakier pewnie i tak długo nie będzie idealny :D
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Buła 


Auto: corolla e12
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 73
Skąd: SCZ
Wysłany: 2012-12-10   

bardzo lubie ten kolor na 6genie jak ogarniesz temat do końca to autko będzie boskie :oops:
p.s nie masz do niej wiatraków? bo bardzo ich poszukuje ;-)
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2012-12-10   

Buła napisał/a:
bardzo lubie ten kolor na 6genie jak ogarniesz temat do końca to autko będzie boskie :oops:
p.s nie masz do niej wiatraków? bo bardzo ich poszukuje ;-)


niestety jak ogarnę temat to już nie będzie ten kolor :)

wiatraków nie posiadam....
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
chaves 
MODIFIED.PL


Auto: Civic Coupe
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 477
Skąd: Mała Kamienica
Wysłany: 2012-12-10   

w Świdnicy masz specjalistę od wniotów, przy okazji całkiem dobrze maluje. moje Coupe odratował po gradobiciu elegancko. jak chcesz, podeślę ci na PW namiary
_________________


Polub na na Facebook'u: https://www.facebook.com/Modifiedpl
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2012-12-10   

No wlasnie, w jaki sposob niewelowane są wgnioty? Mam nadzieje, że nie pod postacią białej masy? Bo nie skonczy sie to dobrze...
I dlaczego leży Ci w planach czarny srodek EK4 skoro Ty masz EK4 :->
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2012-12-10   

chaves napisał/a:
w Świdnicy masz specjalistę od wniotów, przy okazji całkiem dobrze maluje. moje Coupe odratował po gradobiciu elegancko. jak chcesz, podeślę ci na PW namiary


chaves jeśli chodzi Ci o czarodzieja to byłem u niego 4k za wyciągnięcie wgniot pod malowanie...+10k malowanie

Fawor napisał/a:
No wlasnie, w jaki sposob niewelowane są wgnioty? Mam nadzieje, że nie pod postacią białej masy? Bo nie skonczy sie to dobrze...
I dlaczego leży Ci w planach czarny srodek EK4 skoro Ty masz EK4 :->


pewnie że nie białą masą ;-) , wgniotki zostały wyciągnięte "techniką bez malowania" minimalne ślady tych najgłębszych było widać ale tylko dlatego że był bardzo spolerowany lakier i nie było z czego ciąć przy nowym lakierze nie powinno być problemu :)

btw mam ek4 ale środek jak wyglądał obczaj na foto... eksporty ze Szwajcarii tak mają czasami
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2012-12-10   



:wstyd:
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2012-12-10   

Emre, jak na to patrzę to nawet :wstyd: :ugh: , a była jeszce ramka zegarów niebieska z białym clusterem :D

spoko ogarnie się
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
chaves 
MODIFIED.PL


Auto: Civic Coupe
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 477
Skąd: Mała Kamienica
Wysłany: 2012-12-10   

no właśnie miałem na myśli Czarodzieja. grubo poszedł z ceną...
_________________


Polub na na Facebook'u: https://www.facebook.com/Modifiedpl
 
 
pr00 


Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 3165
Skąd: Łdz
Wysłany: 2012-12-10   

nie rozumiem podejścia że lepiej włożyć coś zbędnego niż naprawić to co powinno być ok.
_________________
 
 
Buła 


Auto: corolla e12
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 73
Skąd: SCZ
Wysłany: 2012-12-10   

to wnętrze przypomina mi wnętrze ejtki mojego kolegi który jest urodzonym jdm tunerem :-D jest porażka ogarniaj to jak najpredzej
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2012-12-11   

będzie ogarnięte jak będzie środek wkładany,..

z innej beczki

czy jest jakiś sposób poza dystansem żeby przejść na rozstaw 5x100?

ewentualnie czy przy zagniecionym rance felga16x7 z et 48 wejdzie z dystansem 22mm
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna