Jeśli grafitowa/srebrna to chyba z tej samej firmy
Tak mi się kojarzy ten parking po zdjęciach
Czyli to samo dokładnie;)
Dzisiaj przed ostatni dzien w Tokio. Udalo sie jeszcze odwiedzić JAA czyli japanise auto auction najstarsza w kraju i mieszcząca sie w centrum miasta;)
Posiedzielismy w kilku ciekawych autach odpalilismy kilka silników zrobilismy przymiarki do daily
Opisze juz po powrocie
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Chwilę nie zagadałem op tego tematu, widzę , że zalegam jeszcze z opisem z Tokio, który nawet kiedy napisałem .
dzisiaj wyjątkowo up samochodowy
jak to zwykle bywa rok zacząłem od nierozwiązanego tematu piast tylnych
ostatnią niesprawdzoną opcją był swap czopów z dc2 na wahacze ek4+dystans ze zmianą rozstawu.
Dorobiłem adaptery żeby zobaczyć czy się zmieszczę i wyszło, że jest na styk, więc robimy\sporym problemem okazało się odkręcenie czopów od wahaczy z ek4, jeden mechanik się poddał, firma odbudowująca klasyki też nie dała rady
W końcu pociachałem do siebie i lokalny mechanior Dzidek ogarnął temat w 3 h
Niestety nie było czasu na piasek itp więc doczyściłem ręcznie podmalowałem, zalałem woskiem i ogień.
Czopy miałem już ocynkowane wcześniej.
W międzyczasie zacząłem grzebać przy zawiasie.
Najpierw jednak mój tester musiał zatwierdzić wybór gwintu.
Jest git można wrzucać
Szybkie porównanie do AP.
Zmieniłem też linki ręcznego bo nie spinało jednego zacisku, jak się okazało później to nie wina linki...
nNgdy więcej z kobyłek nie będę tego robił...
Zacząłem składać w końcu to do kupy.
Oczywiście nie było się bez lipy, przeżuwając czopy zmuszony byłem zrobić swap hebla, niestety nie dałem rady złożyć zacisków z dc2. Zacząłem więc kombinowanie żeby ożenić jarzmo dc2 z zaciskiem ek4. Musiałem zebrać z klocka trochę mięsa i udało się. Odbiło się to na sile hamowania tyłu, wąsy od zacisku ek nie są wystarczająco długie żeby objąć cały klocek). Poskładane na japfest jedziemy
Sporo wcześniej przechwyciłem od Hondaty Benena.
Montaż jednak poszedł mocno standardowo...
Jednak udało się i jesteśmy na JF, choć latwo nie było
TA mocno tak sobie 1:06 czyli 2 sec gorzej niż rok wcześniej, było trochę cieplej i nie byłem wjeżdżony.
Ostatecznie nie wrzuciłem ASRa, żeby przejechać się na oem stabie i móc wyczuć później różnice. I sprężyny jednak miękkie dla mnie w ISC, więc będzie zmiana za 10/6 na 12/10 (ewentualnie słucham sugestii)
Już po JF po pół roku czekania doszedł zaległy prezent urodzinowy.
Poprosiłem żeby dorzucili mój ukochany ryżyk do zamówienia.
Po ożenku z nabą momo już na miejscu
Jaram się, chyba mój drugi po kole ulubiony grat w tym aucie :oops
Przy okazji montażu kiery wywaliłem pasy i jakieś zbędne mocowania + powycierałem całe wnętrze
Plany na najbliższą przyszłość to wrzucić resztę gratów ze zdjęcia + ogarnąć zaciski z dc2 na tył.
No i pomyśleć co dalej z tym gratem którego również zabrałem od Hondaty
edit.
Wie ktoś czemu odwróciło mi fotę wnętrza o 90 stopni z google drive foty puszczałem...
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Zdecydowanie za wolno;p ale pierwszy raz od dłuższego czasu mam pomysl, w ktorym kierunku ma to wszystko iść
Na bank ie graty przydadzą chociaz pewnie beda musiały swoje poleżeć
michalkaza napisał/a:
Solidny up nawet mój żółtek się załapał
Nie czytałem wcześniej, ale jaki jest powód takich zmian w zawieszeniu?
Jeśli chodzi o piasty to chęć pozostania przy obecnym kole ;p
W przypadku reszty to chciałem jakiś "prawdziwy" gwint zamiast AP, które defakto jest spoko zawiasem za tą kase i z top hats działa całkiem fajnie. Lca jakoś tak wyszło... a ASRa akurat fulek gonił to zal było nie brać;p
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
jak masz pompe 1 cal to daj zbiorniczek od seryjnej pompy ek4, jest mniejszy i robi się więcej miejsca na rozpórkę 3pkt
Dobre mody! z zawiasu będzie Pan zadowolony, daj 14-16 na przód
Widzimy się na Silesi!
Wydaje mi sie, że mozna tez zbiorniczke od 1 cala odwrócić o 180 stopni i bedzie git. Nie bylo czasu na kosmetyke.
Szukam caly czas 3pkt ze stoperem pompy od razu, bo jednak mocowanie pod kielichy duzo.lepsze niż oem miejsca.
SIe łamie czy 14 czy 16. Auto jednak lata po drogach trochę więc calkiem beton też niedobrze ;p
Silesia startuje 13.10 ;D
michalkaza napisał/a:
Co robisz z zawiasem AP? 😁
Teoretyczne zaklepany. Jak kumpel.odpuści temat to bedzie na handel
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Żeby można było klocki wymieniać tak szybko jak koła, na tor człowiek by zakładał jakieś twarde i problemu by nie było, bo i tak by się rozgrzały do temperatury roboczej
Jaki najlepszy czas?
Bardzo fajnie auto się spisywało na Brnie. Do tego przyjechało na kołach i wrócił o własnych siłach. Można? Można
Zakochałem się w tym fotelu i kierownicy
Żeby można było klocki wymieniać tak szybko jak koła, na tor człowiek by zakładał jakieś twarde i problemu by nie było, bo i tak by się rozgrzały do temperatury roboczej
wystarczy wsadzić brembo 4 tłoczki i wymiana klocków to 10 min
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum