a ja powiem tak. ile ludzi tyle opinii. jak dla mnie pan co tak cisnie na Mitsuboshi chce, zachecic ludzi do kupowania od niego Gatesów. U mnie reklamacji na Mitsuboshi nie bylo w ogole, a na Gates wlasnie kilka sie pojawilo.
Cytat:
jaka jest w ogóle cena na dzień dzisiejszy do b serii?
Cytat:
Na dzien dzisiejszy cena dla forumowiczow jest dobra
zrobilem z 15tys na mitsuboshi i kompletnie nic sie nie dzieje. a jezeli ktos mowi ze pasek po przebiegu 100tys byl dojechany i mial jakies uszczerbki to nie jest to dla mnie nic dziwnego. jak ludzie czekaja na ostatnia chwile z wymiana to niech potem maja do siebie pretensje.
nic mi nie wytlumaczyl. za wszelka cene chce udowodnic, ze ma racje i ze Mitsuboshi to gowno. a ja sie z tym nie zgodze i mam w dupie to co on tam sobie wypisuje. swego czasu u kolegi zareklamowano rozrzad z b16 zlozony na OEM gratach i co teraz mam pisac, ze OEM graty to gowno bo komus tam zerwal sie pasek? a skad mamy pewnosc, ze mechanik ktory to robil nie uszkodzil paska w jakims tam stopniu? albo poprostu nie odwalil zwyklej fuszerki? a kolejna sprawa jest taka, ze w tych czasach bardzo latwo mozna naciac sie na tania chinska podrobke. temat rzeka.
Dario, ale, ze co.. kilka osob mowiacych o pekaniu paska wzdluz klamie, bo chce sprzedac swoj (sivy, ktory wycofuje sie ze sprzedazy Mitsuboshi) i wszyscy nie potrafia zalozyc go? Gates to faktycznie OEM, wiec tutaj nie ma co dyskutowac. Ja doczytalem i nastepnym razem wkladam Gates, bo cena ta sama, a OEM to OEM. Po co ryzykowac?
ale ja nikomu nie narzucam co ma zakladac i co robi. tylko gadanie typu "mitsuboshi to gowno" bo dostalem na nie kilka reklamacji nie swiadczy o tym zeby odrazu sie nie wiadomo jak do nich zrazac. zostalo jeszcze poruszone to, ze nitki nie byly do konca zalane guma itp. wiele razy trzymalem w reku nowe Gate'sy czy to Dayco w ktorych tez wystawaly w niektorych miejscach nitki i faktycznie nie wygladalo to za ciekawie.
Gumka23, i czemu odrazu mowisz, ze wszyscy nie potrafia go zalozyc? ja nic takiego nie pisalem.
jezeli sie tak wszyscy boja to nic tylko zakladac Kevlarowe paski i bedzie po klopocie.
mechanik ktory to robil nie uszkodzil paska w jakims tam stopniu? albo poprostu nie odwalil zwyklej fuszerki?
Ty to napisales. Gdyby jeden pekl, to mozna tak powiedziec, ale peklo wiele, wiec wychodzi, ze nie potrafili zalozyc paska, dlatego pekly. Chyba, ze masz jeszcze inne wytlumaczenie ich pekania?
Dario nie bede cytowal Twoich wypowiedzi, w ktorych uwazasz, ze chce naklonic kogokolwiek do kupowania u mnie Gates i chce udowodnic, ze Mistuboshi to gowno, bo sa mega smieszne i zenujace.
Nie musze nic udowadniac, bo Mitsuboshi TO GOWNO nie tylko w mojej opinii i tak pozostanie po tym co widzialem i o czym pisalem na ckplu, nikogo nie namawiam do kupowania u mnie niczego.
Skolopendra zapytal ile kosztuje Gates do B-serii i mu odpowiedzialem w temacie, ale zeby nie robic reklamy i gieldy z tematow zmienilem posta, ze cena jest dobra. Dokladna cena poszla do Skolopendry na PW.
Nigdy zadnemu mojemu klientowi Mitsuboshi nie sprzedalem i nie sprzedam, bo po 80kkm Gates od wewnatrz nie ma ani jednego pekniecia a Mitsuboshi od ..uja, i dla mnie taki popekany syf jakim jest Mitsuboshi moze sie zerwac przed wymiana rozrzadu w kazdej chwili.
Nigdzie nie napisalem, ze Mitsuboshi sie zerwie po 10 czy 15 tys km, napisalem tylko i wylacznie o stanie paska po pewnym przebiegu w porownaniu do paska Gates czy Contitecha.
Mo del sol B16B przejechał 40tyś od wymiany na pasku mitsuboshi.
Ojca aerodeck B18C4 zbliża się do wymiany już ponad 60tyś km też na mitsuboshi. Poprzednie dwie Hondy ubrałem rownież w mitsuboshi a był to del sol B16A2 i civic D16z6 i teraz w ATR'rze do H22A7 tez mam zamiar założyć mitsuboshi bo nigdy nic złego na ich temat nie słyszałem. Mój mechanik za to ostrzegał mnie przed Gates'em bo sam miał kilka zerwanych.
Ktuy
Auto: Is 200
Dołączył: 11 Cze 2008 Posty: 303 Skąd: Stalowa wola
Wysłany: 2012-12-31
Koledze w oplu polowe zebów scielo na gatesie, teraz ma uraz i nie zaklada klientom gatesa. Contitecha co równiez moge polecic
jesteś w stanie wykonać analizę pękniętego paska ?
po czym poznasz czy wada produktu czy wada montażu ?
ja nie, ale specjalisci od reklamacji tak. jezeli komus zerwal sie pasek i wysypal sie silnik, to jakos musza dojsc do tego czy byla to wada produkcyjna, czy jednak wina czegos innego?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum