Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pilar
2017-06-07
Nyska Z33
Autor Wiadomość
eser 


Auto: EVO X
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 232
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-02-01   

Coobcia carbon genialna :D
Gdybyś chciał jakieś rocket bunny do zetki, czy inne bajery to zapraszam JDMbodyshop
_________________
Grupa na Facebook'u
TimeAttack Project
_________________
JDMbodyshop
MegablastSpeedParts
 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2018-02-01   

Krzyh00 napisał/a:
jestem na nie. takie nakladki kojarza mi sie z atrapami a`la escort rs sprzed kilkunastu lat. jezeli wyloty to bronia sie jedynie takie jak u coobcia, a te sa takie jakby to powiedziec... niepowazne :-|

dlaczego od razu kilkunastu? ;)

_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
onyxgt28 

Dołączył: 17 Maj 2016
Posty: 38
Skąd: w-wa
Wysłany: 2018-02-01   

hot_rider napisał/a:

czas na przygotowania do sezonu, oliwa dla yamaszki i nissana
w tym roku postanowiłem wrócić do lepkości 5w40, sądzę ,że będzie to kompromis między dedykowanym 5w30 a obecnym 5w50 na którym były problemy z dogrzaniem oleju, sama lepkość w 100 C nie odbiega jakoś dramatycznie od w50


Problemy z dogrzaniem oliwy?? ;) Tzn, że co byś nie robił na tym 5w50, to miałeś 70 stopni?
 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2018-02-01   

on jeździ jak emeryt na krótkich odcinkach, więc olej nie ma się jak dogrzać, a tym bardziej przegrzać :-P
_________________
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2018-02-01   

z trudnością dolecę do 90 stopni , zaraz po zwolnieniu zlatuje do 70-80.
nie wiem może tak jest ok.
_________________

 
 
onyxgt28 

Dołączył: 17 Maj 2016
Posty: 38
Skąd: w-wa
Wysłany: 2018-02-02   

a masz jakąś dodatkową chłodnicę? masz termostat? bo jak nie, to sprawa jasna. Jak masz to może się przyciął?
druga sprawa to czy na pewno ustrój pomiarowy pracuje prawidłowo :P bo te temperatury mało prawdopodobne jeżeli wszystko działa jak trzeba.
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2018-02-02   

jest komplet stilena oparty na chłodnicy setraba z termostatem+ wieksza miska greddy z radiatorami
czujnik jest w misce,może stąd te temp.

przegoniłem nyskę i nowe wyloty gorącego powietrza działają jak złe :hurra:
_________________

 
 
onyxgt28 

Dołączył: 17 Maj 2016
Posty: 38
Skąd: w-wa
Wysłany: 2018-02-02   

No to wydajny układ. Upewnij się przy jakiej temp. termostat się otwiera ;) I spróbuj ewentualnie zmierzyć temp w innym miejscu.
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-02-04   

ma ktoś z was doświadczenia jakiego rzędu różnice występują między pomiarem w misce a np. kanapką pod filtrem ?
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2018-02-17   

ponoć kilka stopni 3-4 ale ile w tym prawdy
tym czasem taka będzie sytuacja:

tylko alcantara będzie na spodzie , po bokach perforowana skóra na górze zwykła
_________________

 
 
Arkadio

Dołączył: 08 Wrz 2013
Posty: 437
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-02-17   

na plus, da radę podłączyć przyciski? ;-)
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2018-02-17   

bedzie SRS & tempomat
_________________

 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2018-02-17   

obecna kiera bardziej pasuje, ale skoro się uparłeś by wydziwiać na siłę to zmieniaj :-D
_________________
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-02-17   

oem kiera jest brzydka jak noc i kojarzy sie ze starymi citroenami, zmiana mega na plus. na minus jak dla mnie kombinowanie z iloscia materialow i wstawek. alkantara sie szybko zalepi i bedzie to srednio wygladac, rzucilbym calosc w gladkiej skorze bez rajdowych akcentow typu czerwony pasek, no ale rzecz gustu ;-)

nie mam tez przekonania do splaszczania dolow kierownic, pomijajac kwestie wizualne, nie wyobrazam sobie szybkiego kontrowania kierownica ktora nie jest okragla :mrgreen:
_________________
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2018-02-17   

Krychu napisał/a:
obecna kiera bardziej pasuje, ale skoro się uparłeś by wydziwiać na siłę to zmieniaj

coś trzeba robić, bo jak skończą się pomysły to skończy się to co lubię najbardziej czyli grzebanie przy tym aucie

Krzyh00 napisał/a:
alkantara sie szybko zalepi i bedzie to srednio wygladac, rzucilbym calosc w gladkiej skorze bez rajdowych akcentow typu czerwony pasek, no ale rzecz gustu

nie mam tez przekonania do splaszczania dolow kierownic, pomijajac kwestie wizualne, nie wyobrazam sobie szybkiego kontrowania kierownica ktora nie jest okragla

jeszcze nie podjąłem decyzji ale może zostawię a takiej tonacji jak jest obecna, alkantara miała pasować do podsufitówki.
spłaszczenie must be :-P
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna