Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda Civic EJ2 B20VTEC 201,6KM 197,9NM
Autor Wiadomość
Mugen 


Auto: DC2R
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 365
Skąd: Tokyo
Wysłany: 2013-08-17   Honda Civic EJ2 B20VTEC 201,6KM 197,9NM

Sprzedam Hondę Civic Coupe EJ2 z silnikiem B20VTEC. Auto w grudniu miało przeprowadzony gruntowny remont blacharsko-lakierniczy (wymiana reperaturek, malowanie karoserii, wnęk drzwiowych, komory bagażowej oraz komory silnika w kolor marrakesh brown z BMW X1). Auto kupiłem jako całkowicie seryjne, wszystkie modyfikacje przeprowadzane były przeze mnie własnoręcznie, posiadam obszerną fotorelację z budowy pojazdu. Auto posiada komplet dokumentów, sprowadzone z Niemiec, jestem 2 właścicielem w Polsce.


Wyposażenie:
- 2 poduszki powietrzne
- centralny zamek
- elektryczne szyby i lusterka
- szyberdach
- oryginalne halogeny (są oba, na zdjęciach widoczny jest tylko jeden ponieważ w miejscu drugiego na czas strojenia zrobiłem doprowadzenie powietrza do stożka)
- wspomaganie kierownicy
- immobiliser


Poniżej przedstawiam pełną specyfikację pojazdu:

B20VTEC
- blok B20B z wypolerowanymi tłokami B20Z
- obrobiona głowica B16A1
- wypolerowane zawory od strony kanałów, gniazda zaworowe zrobione na 2 kąty, obrobione i wypolerowane kanały ssące i wydechowe spasowane z kolektorami, wypolerowane komory spalania
- pokrywa zaworów pomalowana na żółto
- kevlarowa pokrywka świec
- korek oleju OEM ITR
- pierścienie tłokowe Hastings, uszczelniacze i różnego rodzaju uszczelki OEM Honda
- VTEC KIT z możliwością podłączenia dodatkowych zegarów temp i ciśnienia oleju
- NOWA chłodnica wody z VTi EK4

UKLAD DOLOTOWY:
- odgrodzona parówa Simoty
- heatshield P2R
- kolektor ssący z B16A2, obrobiony wewnątrz i rozwiercony pod większą średnicę
- wypolerowana przepustnica B18C
- wtryskiwacze z Preludy H22A


UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy DC SPORTS 2,5" owinięty bandażem termoizolacyjnym bazaltowym
- wydech 2,25" z końcowym OEM Look z wyjściem 2,75" by Mar-tec.pl


ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
- P30 przygotowane pod strojenie, odcinka 8200, VTEC 5600, launch control 5400, shift light 7900
- strojenie by Honda Tuner
- odświeżona i częściowo ukryta wiązka silnika


Napęd:
- felgi OEM Honda 15" (Felgi ENKEI) opony przód TOYO R888, tył TOYO T1R (za dopłatą)
- short shifter home made
- kit do naprawy luzów drążka dźwigni zmiany biegów OEM HONDA
- lekkie koło zamachowe 5,2KG
- skrzynia biegów S4C 00' z FD 4.4


ZAWIESZENIE:
- gwint AP Racing
- gumy Bikopur w zawieszeniu
- stabilizator tył z EG6 15mm z mocowaniami Bikopur zółtymi w kolorze Cusco Blue i nowymi gumami na stabie OEM Honda
- grubszy stabilizatow przedni z MB6 26mm z mocowaniami Bikopur zółtymi w kolorze Cusco Blue
- rozpórka przednich sanek z VTi w kolorze Cusco blue
- C-pillar pomalowany na biało
- regulowane przednie górne wachacze
- przednia górna rozpórka z VTi


UKLAD HAMULCOWY:
- heble przód z del sola Vti 262mm
- przewody w stalowym oplocie Hel Performance przód i tył
- swap hebli na tył z tarczmi mikody nacinanymi i nawiercanymi oraz klockami ferodo
- pompa hamulcowa z serwem 1 cal z Accord-a Type-R


BODY-KIT:
- kierunkowskazy USDM
- oryginalna dokładka zderzaka
- blenda USDM
- OEM Honda halogeny z przodu białe
- stickery
- lampy tył USDM oryginały
- kolor B09 z BMW X1 Marrakesh Brown
- klamki w kolor nadwozia
- wygładzony zderzak przedni
- stickery DOHC VTEC na tylnych błotnikach pod listwą
- odmalowane listwy zewnętrzne


ŚRODEK:
- dywaniki OEM Honda dedykowane do Coupe USDM
- OEM gałka z EK4
- długa konsola w stanie idealnym
- nakładki na pedały MUGEN - ORYGINALNE!!!
- czarne wnętrze
- podstopnica
- mieszek dźwigni zmiany biegów i rączki hamulca ręcznego przeszyty czerwoną nicią
- zegary z ikonkami w negatywie, kontrolką VTEC oraz zółtymi wskazówkami
- podświetlenie paskami SMD LED w kolorze amber
- panel deski rozdzielczej obity alkantarą


CAR-AUDIO:
-jakieś car audio jest, 4 głosniki, każdy z osobna zwrotnicą, 3-drożne


Inne:
- metalowe wzmocnienie mocowanie zderzaka przedniego na pasie czołowym z USDM-a
- przycisk ogrzewania tylnej szyby z USDM-a
- schowane przewody lamp przednich oraz cześciowo wiązka silnika


Moc: - 201,6KM, 197,9Nm


W grę wchodzi zamiana na inne auto a najchętniej za Integre Type-R, Civic-a EG6/EG9/EK4 albo Civic-a z Turbo lub kompresorem. Więcej informacji telefonicznie. W auto zostało włozone naprawde dużo pieniędzy, wiele części jest nowych. Samochód jest naprawde szybki wiec nie nadaje się dla początkującego kierowcy. Osobie kupującej przekazuje wszystkie dokumenty oraz pełną dokumentację zdjęciową. Możliwość zakupu auta bez paru innych elementów, cena wtedy spada odpowiednio w dół.


Chętnie odpowiem na wszelkie pytania telefonicznie bądź mailowo



- 668 235 382

- hondaczesci@tlen.pl


Cena auta nie obejmuje felg aluminiowych. Możliwość sprzedaży auta bez gwintu lub innych części. Do samochodu posiadam komplet dokumentów, dokumenty przywozowe (są jeszcze nawet rachunki za parking). Silnik ma 2500km przebiegu, złożony na nowych uszczelkach OEM, nowe sprzęgło, kompletny rozrząd z pompą wody, świeży olej, wszystko na OEM-owych częściach bądź na zamiennikach wysokiej jakości. Na samochodzie nie było oszczędzane, daje naprawde wielką radość z jazdy przy niskich kosztach eksploatacji.


Edit:
Za dopłatą 1000zł mozna dokupić felgi ze zdjęć. Auto było na hamowni, wyhamowało 201,6KM i 197,9Nm przy 26 stopniach celcjusza. Wykres do wglądu

Cena:
- 13200zł !!!! PILNE!! Mam kolejne auto na oku wiec spieszy mi się by sprzedać Coupe














_________________
EK4 Ferio x2 (B20VTEC + B16A2)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna