Pewnie już widzieliście ale wkleję. Pierwsza Honda od dłuższego czasu która mi się bardzo podoba. Zakładam że specjaliści od promocji marki nie przewidują sprzedaży tego pocisku w Europie
Autko fajne z ciekawym silniczkiem ale niestety nie uświadczymy go w salonach w europie, zawszę zostaje prywatny import z Japan albo od Angoli bo pewnie tam tez trafi
ps. Mega mi się podoba bardziej niż jego bezpośredni konkurent w postacie Daihatsu Copen który też jest fajny
Jak dla mnie to ona wygląda jak peugeot CC ale nie pamiętam który model dokładnie. Honda jedyna jaka powinna pozostać z sciaganym dachem to crx del sol a nie jakieś badziewia robią
Jak dla mnie to ona wygląda jak peugeot CC ale nie pamiętam który model dokładnie. Honda jedyna jaka powinna pozostać z sciaganym dachem to crx del sol a nie jakieś badziewia robią
gdzie del sol i 206 cc, a gdzie maly roadster z centralnie umieszczonym silnikiem... Dla mnie ta honda jest przekozacka i jaram się nią bardziej niż NSX'em
Wkleję bardziej aktualne zdjęcia:
Modulo:
Mugen:
HONDA S660 MUGEN
Engine: 660cc 3-cyl turbo
Transmission: 6-speed manual, rear-wheel drive
Power (hp): 64@6,800rpm
Torque (lb ft): 77@4,600rpm
0-62mph: 7.5sec
Top speed: 100 mph
Weight: 830kg
MPG: 59.8mpg (Japan's 08 rating)
CO2: N/A
Price: c. £11,900 - S660 stock car (c. £20,700 as tested)
s660 neo classic concept, przygotowana specjalnie na zlot i konkurs customowych samochodów:
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum