Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Top Setup EJ2 K20
Autor Wiadomość
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-12-10   Top Setup EJ2 K20

Witam!

Miałem nie zakładać tutaj tematu bo obszerna historia tego auta jest już od dawna na innym forum ale jakoś zmieniłem zdanie i sami ocenicie czy słusznie... ;)

Samochód w moich rękach prawie 7 lat.
Zimą garażowany , jeżdżony tylko w okresie letnim.
Traktowany jako zabawka która sprawia mi frajdę z budowania - wszystko ogarniam własnoręcznie (poza elektryką) a od tego sezonu daje fun z okazjonalnych pojeżdżawek... treningi na torze w Kielcach , TA ale nie ma przeznaczenia stricte do upalania
Mam sporo zdjęć z budowy ale będę wrzucał z czasem bo zaśmiecił bym pierwszą stronę...
Jeżeli ktoś chce poznać dokładniej historię auta to poniżej link do rodzimego forum...

http://hondapodkarpacie.o...e-Black-Edition

Może nie ma za dużo JDM-u ale mam nadzieję , że nie poleci :)






MODEL: Honda Civic Coupe wersja PRO-TEC 1995r.


SILNIK:
Fabrycznie: D15B7

V.1

B18C4+


zbudowane całkowie od podstaw na wszytskich OEM-owych uszczelkach, panewki ACL RACE,dopręzony tłokami z ITR CR na poziomie 11:1,regulowane kółka rozrządu Vision, AEM Pulley Kit,wszytskie elementy aluminiowe szkiełkowane, śruby piaskowane i cynkowane reszta elementów malowana proszkowo...

UKLAD DOLOTOWY:

kolektor ssący Skunk2,parówa wykonana z włókna węglowego,filtr powietrza Fujita


UKLAD WYDECHOWY:
kolektor wydechowy Obx 4-2-1 po portingu i przerobieniu wylotu na 2.25" reszta układu 2.25" ze środkowym i końcowym przelotowym tlumikiem Mtech

==============================================================================


V.2

K20A2


- wypolerowane łapy HASPORT
- custom układ chłodzenia
- custom chłodnica płynu
- custom zbiorniczek wyrównawczy płynu
- termostat K-TUNED
- dwa wentylatory chłodnicy
- aluminiowy korek oleju
- pokrywa zaworów pomalowana w Candy Teal
- wtryskiwacze Acura RDX 410cc / wtyczki K-TUNED
- szyna paliwowa HYBRID RACING
- regulator ciśnienia paliwa AREOMOTIVE
- wskaźnik ciśnienia paliwa MARSHALL
- filtr paliwa in line KTUNED
- cały układ paliwowy zbudowany na przewodach i złączkach SUMMIT RACING
- wydajniejsza pompa paliwa Denso
- magnetyczny korek spustowy oleju
- olej Millers CFS 5W40 NT


UKŁAD DOLOTOWY:
- kolektor ssący RBC po portnigu
- adapter pod przepustnice K-TUNED
- heatshield
- home made Cold Air Intake 3.5"/3"
- duży filtr powietrza K&N
- hydroshield K&N


UKŁAD WYDECHOWY:

- kolektor RCREW 2.5"
- bandaż termoizolacyjny
- wydech stal kwasoodporna 2.5"
- końcowy tłumik M-tech z końcówką 2.75" BYŁ
- Końcowy tłumik K-TUNED

ELEKTRONIKA:

- Hondata KPRO
- kompletny WIRE TUCK
- skrzynka bezpieczników pod deską
- akumulator w bagażniku
- dodatkowy włącznik wentylatorów

UKLAD NAPĘDOWY:

- skrzynia biegów EP3 polift (carbonowe synchra) po wymianie wszystkich łożysk OEM
- LSD Quaife
- FD 5.1
- 4/5 bieg DC5
- półosie HASPORT
- sprzęgło Exedy
- lżejsze koło zamachowe FN2
- K-TUNED Shifter box custom-owo zamontowany
- MTF

ZAWIESZENIE:

- gwint PIC APEX twardość przód 10kg/mm , tył 8kg/mm dodatkowo komplet sprężyn 6kg/mm
- kompletnie odbudowane tj. wypiaskowane , odmalowane proszkowo , pocynkowane
- nowe łożyska przednie Koyo , nowe końcówki , sworznie , drążki
- zestaw poliuretanów Enery Suspension w całym zawieszeniu poza dużymi cukierkami
- krótka przekładnia kierownicza Quaife 2.5 lock-to-lock / brak wspomagania
- przedni stabilizator Mb6 26mm
- tylny stablilizator Integra Type R 22mm
- tylne poprzeczne wahacze SKunk2 Pro Series
- regulowane przednie górne wahacze Skunk2
- tylny camber kit
- wzmocnienie tylnej belki ASR
- przednia górna rozpórka Benen Industries
- dłuższe szpilki piast ARP przód

FELGI i OPONY

V.1


- ENKEI Mazda MX-5 15" limitowana edycja Phoenix pomalowane na czarno z naklejkami "Enkei" pod lakierem
- 4szt. Federal 595 RS-R 195/50/15

V.2

- ULTRALITE D1 / 15" x 7 / ET42 - magnesium blue wanna be :D
- semi slick:

- 2szt. Dunlop Direzza 03g 205/50/15
- 2szt. Dunlop Direzza 03g 195/55/15
- full slick:
- 2szt. Bridgestone 200/570/15
- 2szt. Hankook 190/570/15

V.3

- VOLK RAYSTE37 Mag blue 16"x 7" ET42 5x114.3
- Kumho Ecsta XS KU36 215/45/R16

V.4

- ENKEI RPF1
- 2szt. 17x9" ET45
- 2szt. 17x8" ET45

UKLAD HAMULCOWY:

FRONT

V.1
- zaciski dwutłoczkowe Honda Legend - kompleksowo odnowione
- tarcze MG ZR 282mm x 25mm
- płyn Millers RACING BRAKE FLUID 300 PLUS

V.2

- czterotłoczkowy zestaw hamulcowy Wilwood Dynalite
- pływająca nacinana i nawiercana tarcza 280mm Wilwood
- klocki Wilwood BP-10 / Ferodo DS3000
- home made adaptery pod nawiewy powietrza na przednie hamulce
- płyn Millers RACING BRAKE FLUID 300 PLUS

V.3

- konwersja rozstawu z 4x100 ==> 5x114.3
- zaciski czterotłoczkowe Brembo Acura TL-S
- przód tarcza 300mm x 25mm (s2000)
- płyn hamulcowy Motul RBF 660

V.4

- zaciski czterotłoczkowe AP RACING
- tarcze dwuczęściowe 324mm x 28mm
- custom dzwony
- custom adaptery
- klocki hamulcowe COSWORTH TRACKMASTER
- klocki hamulcowe PAGID RS
- AP Racing Temperature Strips
- płyn hamulcowy ATE 200

REAR

V.1

- swap/konwersja na hamulce tarczowe z wersji EG5
- tarcze hamulcowe 240mm
- klocki ferodo premier

V.2

- jarzma civic 7gen
- tarcze 260mm
- klocki Ferodo DS Performance




- kompleksowo odnowione zaciski tj. wypiaskowane , malowane proszkowo , nowe uszczelnienia , gumki , linki ręcznego
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- pompa hamulcowa 1" wraz z serwem z Prelude 2.2 VTi
- kompletny Brake Tuck na złączkach Aeroquip







BODY:

- samochód po kompletnej odnowie lakierniczej , malowana komora silnikowa , usunięcie listew bocznych
- kolor NH-731p CRYSTAL BLACK
- J'S RACING Front lip
- J'S RACING style Carbon GT WING
- Chargespeed 20mm wide fenders
- bumper air duct x2
- tylne lampy red white
- usunięcie "jajecznicy" z przednich kierunków
- białe boczne kierunkowskazy w błotniku
- przednia dokładka OEM Vti
- progi w kolorze
- kompletna konserwacja podwozia
- nowa przednia szyba
- kilka nowych OEM uszczelek
- szklany szyberdach z wersji USDM

WNĘTRZE:

- Recaro SPG
- pasy 3" SIMPSON
- Harness bar
- był czerwony dywan :D jest czarny :)
- czarne boczki przeszyte czerwoną nitką wraz fabrycznymi tweeter-ami Acoustic Research
- konsola środkowa wraz z tunelem i podłokietnikiem z Hondy Prelude 4gen
- zegary Honda S2000
- aluminiowa gałka zmiany biegów
- naba MOMO
- kierownica RRS zamszowa z odsadzeniem , czarna z czerwoną nitką
- wskaźniki Auto Gauge temp oleju / temp wody / voltomierz
- za przednimi siedzeniami wydmuszka
- c-pillar
- radio jakiś Kenwood

MOC:
250KM / 224NM


PLANY:
:sleep:


Było:















[URL="http://www.fotosik.pl"][/URL]

[URL="http://www.fotosik.pl"][/URL]

[URL="http://www.fotosik.pl"][/URL]

[URL="http://www.fotosik.pl"][/URL]


==============================================================================



Jest :cool:


























Ostatnio zmieniony przez Hondata 2018-12-17, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2013-12-10   

kot w chvj! :shock:
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2013-12-10   

Robi robotę! 8-) Ile ma do 100km/h? ;-)
_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
thomac 
nieludzki dogtor


Auto: Dodge+Honda+BMW
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 615
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-12-10   

Wychodzi na to, że każdy czarny 5gen coupe z Mielca robi robotę :lol:
Świetny projekt :mrgreen:
_________________
British Racing Gentleman
 
 
piroman 


Auto: DC2
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 296
Skąd: RMI
Wysłany: 2013-12-10   

no i mosz, postanowił się ujawnić :lol:
jedno z niewielu aut dopracowanych w każdym szczególe ;-) cieszę się, że mam swój niewielki udział w tym projekcie :-P
_________________

 
 
RADEq 


Auto: niskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 1612
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-12-10   

Ale kocur! :bear3:
_________________

 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2013-12-10   

o kutwa! 8-) zajebisty!!!

jestem ciekawy jak sie jezdzi na takiej przekladni :-P
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-12-10   

Ja pierniczę, aż mi łzy szczęścia popłynęły jak to zobaczyłem. Ma sa kra :shock:

A zdjęcia bardzo podobne jak pewnego innego czarnego coupe... :mrgreen:
 
 
Ptasior 


Auto: Żelazko
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 31
Skąd: WZ
Wysłany: 2013-12-10   

Tylko na Kielcach bywasz? Bardzo ciekawy, przemyślany setup auta ;-)
_________________
EE8 -> GF8 -> ED6
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2013-12-10   

Ameryka w Polsce! 8-) Ciekawe jak podaję, musisz jakimś filmem zarzucić! ;-)
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2013-12-10   

Buda od zera, dopasiony środek i zawias, K20...sztos :) Grube miliony poszły. Mam nadzieję, że jeśli dotrzymam z projektem takiego stażu to też nie będzie odbiegał od powyższego ;) Swap by yourself czy jakaś firemka?
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2013-12-10   

Hondata, zero pier*olenia się :ok:
nawet nie wiem w sumie co tu napisać :lol:
jak masz jakieś filmy jak to śmiga to rzucaj ;)
 
 
Leo 
Krzysiek/ mlody87

Auto: CL7/ EP3 po adminie :D
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 792
Skąd: Pruszcz Gd.
Wysłany: 2013-12-10   

czarny zawsze w modzie, zajebisty jest! :shock:

jeździłbym :mrgreen:
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-12-10   

Dzięki Panowie za propsy!!

$$Honda Fan$$ napisał/a:
Ile ma do 100km/h? ;-)


aaa kto to wie... :D

thomac napisał/a:
Wychodzi na to, że każdy czarny 5gen coupe z Mielca robi robotę :lol:


heh ;-)



piroman napisał/a:
no i mosz, postanowił się ujawnić :lol:


:-P
piroman napisał/a:
jedno z niewielu aut dopracowanych w każdym szczególe ;-) cieszę się, że mam swój niewielki udział w tym projekcie :-P


Ziom gdyby nie Twoja robota przy wiązce w tym projekcie to do dziś by nie odpaliła :lol:

fulek napisał/a:
jestem ciekawy jak sie jezdzi na takiej przekladni :-P


Bez wspomagania jest lipa... parkowanie to już totalny dramat chodź mam "tylko" 195 kapcie
Ale za to na zakrętach poezja. Układ kierowniczy jest bardzo czuły na najmniejsze ruchy rękami.

Ptasior napisał/a:
Tylko na Kielcach bywasz?


Wiesz co auto w tym setupie dopiero wyjechało w czerwcu... i jak na razie zaliczyłem parę razy Kielce i TA z Civicklubu...

Kamil-R napisał/a:
Ameryka w Polsce! 8-) Ciekawe jak podaję, musisz jakimś filmem zarzucić! ;-)


Dupy nie urywa... Nie wystrojona , jedzie troche lepiej jak ITR ;-)

Fawor napisał/a:
Buda od zera, dopasiony środek i zawias, K20...sztos :) Grube miliony poszły. Mam nadzieję, że jeśli dotrzymam z projektem takiego stażu to też nie będzie odbiegał od powyższego ;) Swap by yourself czy jakaś firemka?


:zdrowko:

Ogarniam wszystko sam.

Wrzucę jutro zdjęcia jak wygląda zawias po renowacji ;-)
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2013-12-10   




jednak dobrze czasem zajrzeć na to forum, bo jest po co 8-)
_________________
www.detailerworkshop.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna