To auto wygląda bardzo dobrze.. oldschoolowo. Napisy na oponach jak najbardziej w porządku.. idealnie wpisują się w styl w którym jest robione.. a opinią Emrego nie ma co sobie zawracać doopy.. nie zna się chłopak.. nie raz pisał głupoty na forum wprowadzając w błąd chociażby tym że CR był "ostatnim wypustem" S2000
PS: Gorczyk.. Maska Jasona daje radę mam taką od Sideschow Collectibles tyle że identyczną jak w "Piątku 13-go".. "brudną" i ze śladem po siekierze na wysokości czoła... Wisi u mnie na ścianie zaraz obok stojącego na podłodze Fredka Kruegera w skali 1:1
Auto: gc8
Dołączył: 15 Gru 2012 Posty: 105 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-24
Hej.
Mimo że miałem zawias i hamulec zrobiony w swoim ed9 lepiej niż wychodziło to fabrycznie to cały urok auta psu w dupę przez słaby stan nadwozia. Wiem że to boli ale żeby było fajne auto trzeba zacisnąć poślady i zbierać na blachę...
Z tym nie mam problemu auto nie było jeszcze grzebane blacharsko i pod tym względem tutaj jest ok, tak samo silnik, który nawet chmurki nie puści. Jedynie jak się uda pojawia się malutki bąbelek n tylnym nadkolu i warto zrobić to przed zimą
Auto: gc8
Dołączył: 15 Gru 2012 Posty: 105 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-24
Trochę się źle wyraziłem - blacharka/pasowanie elementów/lakier tworzą moim zdaniem 70% projektu. Jeśli tu jest średnio to ile byś nie zrobił i czego byś nie doczepił, jakiego koła nie założył to i tak nie będzie fresh, kibicuję bo mam sentyment
Muszę Ci przyznać rację, lecz za mojej kadencji pewnie nie ujrzy lakieru, chyba, że się pozmienia coś!
W tym roku chcę jeszcze dwie rzeczy wymienić i baaardzo mocno myślę aby go trochę dopowietrzyć, czy się uda, trudno mi na dziś potwierdzić, jestem w trakcie zmiany pracy i na razie mam mętlik pod tym względem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum