Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Semi-Slicki jakie??
Autor Wiadomość
cfaniak 

Auto: EK4
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 1500
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-01   Semi-Slicki jakie??

Od razu zaznaczam że pytanie kieruję do teoretyków nie do praktyków ;-)

Stoję przed wyborem kompletu opon na przód do siebie, głównie skupiam się na dwóch, neovy które mam i jestem bardzo zadowolony albo federale rsr. Na temat tych drugich są różne opinie, że się słabo dogrzewają że słabo trzymają na mokrym itp. Użytkowane będą głownie na ulicy ale chciał bym z dwa razy wyskoczyć na Ułęż i może z jakiś Jastrząb czy inna Biała. Pytanie czy Neova by to wytrzymała czy raczej po jednym Ułężu będzie wiór i nie ma co nawet myśleć o tym. :roll: Za Advanem przemawia to że jest cichą oponą i naprawdę dobrze radzi sobie na mokrym, jedynym minusem jest chyba jego trwałość. Chyba że ktoś ma jakieś inne pomysły?? Od razu mówię że nie wchodzi też w grę drugi komplet felg niestety :/
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-04-01   

Wez pod uwage to, ze na Ulezy jest tak ostry asfalt, ze tam kazda opona znika w oczach.

W Best Motoringach non stop lataja na tej gumie... jesli jestes z niej zadowolony to po co zmieniac..
_________________
 
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2014-04-01   

z neova nie mialem nigdy do czynienia, ale jezeli mialbym dla siebie wybrac uniwersalny zestaw do ek4 to na przod dalbym rsr a na tyl r1r :)
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2014-04-01   

na + dla neovy jest też głębokość bieżnika
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-04-01   

Nie mam doświadczenie w ostrej jeździe po zakrętach , ale po sezonie na Federalu stwierdzam , że zdaje egzamin jak jest naprawdę dobrze nagrzany.
W niższych temp na co dzień jakoś nie ma pewności na tej oponie (moja opinia).
Plus że na pewno nie ściera się tak szybko.
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
cfaniak 

Auto: EK4
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 1500
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-01   

No właśnie obawiam się tego że niedogrzana RSR może mi uciec chociaż w dzień jeżdżę raczej spokojnie jak już to w nocy.

Gumka wiem o tym i właśnie tego się obawiam plus jest taki że te co mam muszę dociąć no i CKPL sądzę że ogarnę jeszcze na nich bez problemu bo tam nie będzie za dużo jazdy ale zawsze jakaś nauka no i wtedy może starczy choć na pół Ułęża jakiegoś, wcześniej nic nie planuje bo nie dam rady przygotować samochodu.

Fulek z tyłu mam R1R i naprawdę spoko tym bardziej że są jak nowe.

Dochodzę chyba do wniosku że kupie Neovy i zobaczę jak będą schodziły jak je zje po jednym Ułężu to ***** kupie kormorany do toczenia. :lol:

Na przyszły rok drugi komplet felg i nie będzie tego problemu i będę śmigał na używkach. ;-)
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-04-02   

Mi chyba bylo by szkoda nowych AD08 na ulez.. Tym bardziej, ze to treningowo, to wiadomo.. bedzie pluzyc przodem, bedzie blokowanie kol...
_________________
 
 
 
cfaniak 

Auto: EK4
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 1500
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-02   

To co kupić używki za pół ceny w najlepszym wypadku+zmianax2 i to że przejadę na nich maks cały jeden to też średnio opłacalne. Niestety bez drugiego kompletu kół to bez sensu.
 
 
Bartek`

Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 4
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-05-05   

R1R lepiej kleją niż Advany i RSR'y
 
 
RADEq 


Auto: niskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 1612
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-05-05   

Jak slicki to tylko Kormorany, ewentualnie Dębica :lol: :lol:
_________________

 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-06   

Cytat:
R1R lepiej kleją niż Advany i RSR'y


Zgadza sie, ale po tym co zobaczylem kilka dni temu w Bydgoszczy to R1R odpuszczam. Opona po jednym upalaniu i 100km praktycznie na smietnik, bo juz bieznika nie ma...
_________________
 
 
 
Gorlis 


Auto: Civic B18C4
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 1089
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-05-06   

Dodam tylko, ze to R1R o ktorym mowisz Gumka mialo za wysokie cisnienie, co jednak nie usprawiedliwia faktu ze skonczyla sie podczas jednego trackdya na kartodromie. Przypuszczam ze na takim TPTD skonczyla by sie jeszcze podczas treningow na sekcjach toru :lol:
Dodatkowo, nie trzymala jakos specjalnie lepiej od hankooka rs-2. Takze ja R1R zachwycony nie jestem.
_________________
www.facebook.com/CivicGorlis/
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2014-05-06   

na kartodromie jest bardzo przyjemna nawierzchnia dla opon, więc tymbardziej dziwne :shock:
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2014-05-06   

yoko avs sport?
_________________

 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2015-12-29   

Panowie szukam opinii o tych modelach
Federal 595EVO

vs.

Federal SS595

vs.
Federal 595RPM

szukam czegoś nowego w miarę przystępnej kasie
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna