Kseria w tak dokoksowanym wozie byłaby stylowa na miarę projektów ze StanceWorks. Totalny sztos, a znając Ciebie Kuba, każda blaszka i śrubka byłaby nowa, a komora odmalowana. Jesteś totalnym maniakiem stary, raz jeszcze to napiszę. A Tein + EDFC, sztos. Spasuj to chociaż z oponami, jak już mówiłem.
Limon, niby można, tylko po co? To auto nie ma byc szybkie i wątpię żeby kiedyś bylo upalane. K seria imo średnio pasuje do stylu w jakim jest to budowane. B18 byłoby idealnym rozwiazniem i chyba zwieńczeniem projektu
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Auto: Ferio Access Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 2003 Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2018-06-24
lukas4 napisał/a:
zajebiście też mi się zawsze marzył taki set
wisnia8686 napisał/a:
Coś pięknego! No to za rok swap i auto skończone
No jeszcze tylko bok polakierować i wsio może w 3 lata się wyrobię
Hondata napisał/a:
Z@jebiste frukty! Kocham takie smaczki!
btw. skąd masz air refiner?? Nie czasem były Gaseba
Oj ja też je kocham Air Refiner przyleciał do mnie dwa lata temu z Indonezji
Yaca napisał/a:
świetny kolor budy, koło kozackie .. i teraz jeszcze jak wyrównasz zawais to będzie petarda... tylko plisss nie upośledzaj samochodu
Dzięki bardzo!
Karamba_DC2 napisał/a:
Nie ma szans by Kuba upośledził auto
Zawias baja ! To będzie najbardziej dokoksowany sedan w kraju jak nic
Nie ma szans by Kuba upośledził auto dokładnie tak jestem największym tego przeciwnikiem. Całość może pójdzie parę milimetrów w dół no i tak jak Yaca napisał całość się wyrówna. Najważniejsze, żeby nic nie tarło i bez problemu pokonywało się nasze jakże piękne drogi
Yaca napisał/a:
... już jest
Mareczuczek napisał/a:
Ten co rozyebał...ajjj piecze dupa Zazdro Teina !
Hahaha
Kubaa napisał/a:
A czarny sedan Wieśka z CKPL? Tamten też chyba konkret miał frukty. Nie ujmując sedanowi Kuby
Ma nadal pełno dobrych rzeczy!
Limon napisał/a:
Coraz bardziej brakuje tutaj jakiegoś sensownego silnika. Akurat w tym przypadku chyba olałbym OEM style i poszedł w Kserię...zależy od budżetu.
No to tak jak napisałem wyżej, B18C bym chciał, pewnie stanie na tym, że ściągnę cały silnik z Japonii ze skrzynią i tyle. Żadnej K serii nie chcę, ma być z duchem tamtych lat.
Twisted napisał/a:
Kseria w tak dokoksowanym wozie byłaby stylowa na miarę projektów ze StanceWorks. Totalny sztos, a znając Ciebie Kuba, każda blaszka i śrubka byłaby nowa, a komora odmalowana. Jesteś totalnym maniakiem stary, raz jeszcze to napiszę. A Tein + EDFC, sztos. Spasuj to chociaż z oponami, jak już mówiłem.
Zupełnie tak jak z klimą i całą resztą, teraz jak będę tulejki zmieniał w końcu na nowe w zawiasie to też chyba skuszę się na nowe OEM śruby Będzie dobrze!
edit Lukas wyjąłeś mi to z ust fajnie, że po prostu będzie to lepiej przyśpieszać i brzmieć, a jak wszystko się uda to zrobię parę kółek na jakimś kolejnym Japfeście i na tym się kończy wyścigowa historia.
Też myślę, że TYLKO i wyłącznie B18C będzie jedynym słusznym motorem, żadna K-seria, która nigdy w 6 gen. seryjnie montowana nie była, to auto ma OEM look i ten silnik idealnie to dopełni...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum