Auto: Ferio Access Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 2003 Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2018-08-02
Hondata napisał/a:
Mega!
Kocham te czerwone woreczki
I jak ? Zadowolony z Teina?? Jak oceniasz prace tego EDFC?
Grubo
Oj ja też kocham te woreczki
Tein kosmos, ciężko go porównać do fabrycznego zawieszenia z Eibachami. Przód przy hamowaniu w ogóle nie nurkuje, wchodzenie w zakręty to czysta przyjemność i generalnie teraz to tylko opony piszczą bo Tein trzyma "bude" w ryzach . Co do EDFC to genialny system, mamy 3 profile do indywidualnego ustawienia i zapisania, ja sobie zrobiłem miękki na bardzo dziurawe drogi, średni i twardy, aczkolwiek nie jest to jakiś ogromny beton, no chyba że po prostu jeszcze nie połamałem kręgosłupa Jedno kliknięcie i twardość wszystkich czterech amortyzatorów zostaje zmieniona, bardzo to ułatwia szczególnie, że mieszkam w dość zróżnicowanej pod względem jakości nawierzchni okolicy Gdybym miał to ręcznie ustawiać szczególnie z tyłu to bym oszalał Cóż z zawieszenia warto by było zamontować staba tył od EK9 + ASR(nie będę spawać wzmocnień od EK9 ) i w sumie to by było na tyle + jak wjedzie B seria to marzy mi się 3punktowa rozpórka od Carbing'a, gdzieś mi się wala jeszcze po garażu dolna przednia od Cusco ale nie wiem czy warto ją montować.
gaseb napisał/a:
Mega mega mega!
Tył wydaje się za wysoko albo tak na zdjęciach wyszło.
Maluj felgi, teraz do niczego nie pasują, to nie WRC
Tył jest równiutko z przodem
Wiem wiem, muszę tylko trochę kwitu odłożyć i czasu
Kamil-R napisał/a:
Kuba, jesteś prze kozak. Nie wiem, na jakich stronach Ty to wszystko znajdujesz. Naklejka TEIN koniecznie do wywalenia, bo powiedzą, że zepsułeś furę. Reszta props.
Próbuje Cie dogonić haha
Ach te naklejki
Qban napisał/a:
Podziwiam Twoje podejście do tego samochodu
Dzięki! Rodzina mówi że jestem chory Tylko Babci(właścicielka od nowości) się podoba i to dla mnie najważniejsze.
fala napisał/a:
mega podejście do tematu . Wrzuć jakieś fotki jak zamontowałeś EDFC i którędy pościłeś przewody ?
Jak tylko zrobię jakieś ładne to wstawię Przednie kable idą przez wolny otwór w ścianie grodziowej, a od tyłu elegancko je dałem pod plastiki i pod dywanem
Karamba_DC2 napisał/a:
Ja przeczytałem hehe
A identyko post mnie czeka, sporo materiału się zebrało, człowiek urlopem tak pochłonięty że laptop gdzieś w koncie u rodziców
Jutro wysyłam do Ciebie fajne paczki więc będą kolejne foty
Z tymi detalami to jesteś równie chory co ja, tyle, że pinionca brakuje na zrobienie wszystkiego. Nie mogę się doczekać końca tego projektu i momentu, gdzie zaczniesz odnawiać DC2
Akurat w moje wesele musiałeś Zg odwiedzić ale thx za zapro:D Partsy do klimy robią wrażenie no i zawiecha Daj znać ile biorą za wgniotkę w Pozku i jakie rozmiary, mam ze 3 do wygładzenia;p
Auto: Ferio Access Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 2003 Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2019-01-21
Łohoho prawie pół roku bez aktualizacji Ale w sumie lepiej zrobić jednego upa niż pojedyncze popierdółki
Więc tak: po roku od zakupu przypomniałem sobie o korku Mugena i w końcu go zamontowałem +5KM
W październiku przyszła dźwignia hamulca ręcznego od EK9 ze srebnym guzikiem(ach te szczegóły). Zmienię ją przy okazji swapa tylnych hamulców na tarczowe.
Jakimś cudem w Japonii znalazłem nowy, oryginalny filtr do Air Refinera, także jest on na tę chwilę kompletny
Znowu szczegóły: po długich poszukiwaniach na jednej z aukcji Civic'a EK9 dopatrzyłem się prawidłowego miejsca przyklejenia naklejki "Cold District", ponieważ nigdzie indziej nie mogłem tego znaleźć.
Zamontowałem również dwie spinki przytrzymujące wężyk od spryskiwaczy, które po 20 latach się poddały i pękły.
Teraz wszystko jest na swoim właściwym miejscu.
Tweeterów do sedana nie jest tak łatwo znaleźć jak do hatchbacka, mimo wszystko nie miałem z tym problemu i udało mi się je kupić z całą wiązką parę dobrych lat temu.
Jednak skoro do Ferio bardzo duża ilość części trafia w stanie nowym to czemu by nie założyć fabrycznie nowych tweeterów? Here You Go!
Pora na drobną aktualizację odnośnie automatycznej klimatyzacji.
Zająłem się parownikiem, rozebrałem go do najmniejszej śrubki, porządnie umyłem i złożyłem razem z nowymi OEM uszczelkami, nowym OEM filtrem oraz założyłem czujnik temperatury.
Czekając aż znajdę brakującą blaszkę od nagrzewnicy Hondy CR-V podłączyłem cały system pod prostownik i sprawdziłem go wbudowanym system samodiagnostycznym, który pokazuje jaki element jest niesprawny. Dorobiłem sobie wstępnie wiązkę dla czujników temperatury zewnętrznej i wewnętrznej oraz czujnika nasłonecznienia, ponieważ akurat tej wiązki nie miałem.
Dzięki temu cały zestaw poskładam sobie w pokoju, a zapewne na wiosnę w krótkim czasie zamontuję bez problemu do samochodu.
chyba, że nie znajdę nigdzie CR-Vki na złomie
Dotarł również aspirator powietrza oraz tranzystor mocy
Pogrzebałem trochę w starych kasetach i takie niespodzianki zobaczyłem
OK, teraz coś bardziej konkretnego:
Jaki tłumik założyć? To był mój odwieczny problem. Jakiekolwiek customy nie wchodziły w grę... wybór w sumie był oczywisty i prosty TwinLoop Mugena lub duża pucha od Spoona, niestety przez cały ten czas nie znalazłem ani jednego ani drugiego w sensownej cenie.
Dlatego też do oryginalnego, fabrycznego tłumika(tak, tego którego założyli 20 lat temu w Suzuce) zamontowałem nową, akcesoryjną końcówkę(Access Europe), dzięki temu tył samochodu zyskał lepszy wygląd. Jednak w tym roku tłumik ostatecznie się poddał i zmuszony bylem kupić używany od wersji z Kanady. Zapytacie czemu do niego nie założyłem końcówki, a to z takiego powodu, że Kanadyjska wersja ma większą średnice końcowej rury.
O akcesoryjnym tłumiku z rynku Japońskiego doskonale wiedziałem, niestety jego dostępność jest o wiele gorsza niż w przypadku Mugena i Spoona. Na szczęście udało mi się go znaleźć i zakupić.
Moim zdaniem jest to najlepszy wybór pomiędzy serią a Mugenem i Spoonem, tym bardziej że dokładnie ta wersja tłumika z końcówką A00 jest przeznaczona do silników D serii.
Całość wykonana jest ze stali nierdzewnej, a po przetłumaczeniu opisu z katalogu możemy przeczytać:
„Sports Muffler. The heavy bass and large caliber muffler that reproduces the beating of the engine directly, made full-scale production of all stainless steel and optimized the balance with the engine. The sharp sound in the bass range reacts sensitively to the accelerator and entertains sporty running.”
Ciężko się nie zgodzić z tym opisem, bo na żywo jest dokładnie taki dźwięk jaki zaprojektowała Honda. Tłumik oczywiście odnowię na "lustro".
Od czasu kiedy stałem się szczęśliwym posiadaczem felg TE37 zastanawiałem się w jaki sposób zdobyć kod lakieru, w który chcę polakierować felgi, czyli Mercury Silver.
Rays oficjalnie nie udostępnia kodów lakierów, więc zadanie jest bardzo utrudnione. Jednak przyszła mi do głowy pewna myśl... otóż można przecież kupić od Rays’a nowe dekielki(metalowe) w każdym fabrycznym kolorze.
Długo się nie zastanawiałem bo znaleźć kogoś w Polsce z tymi felgami w tym kolorze może się okazać znacznie bardziej czasochłonne...
Zamówione prosto od Rays'a dekielki felg w kolorze Mercury Silver
Dzięki temu mogę rozpocząć proces dobierania lakieru i kompleksowej renowacji TE37.
Lakier jest jak dla mnie fenomenalny, wszystko zależy pod jakim kątem spojrzymy, niby srebrny, potem lekko grafitowy, raz półmatowy, a jak w pełnym słońcu co pokazuje się lustro z pięknymi kryształkami "metalicu". O taki kolor mi chodziło + wymogiem koniecznym była paleta od Rays'a.
Ostatnie zdjęcia na białych TE37
Y A K U Z A
ehh i znowu za dużo wyszło haha, następna aktualizacja jak felgi wrócą z lakierowania
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum