Hej,
kolega chce zeswapować B16A2 albo B18C4 do EJ9. W ssg napisali że za kompletny swap B16A2 do EJ9 chcą 9k i mało co nie spadłem z krzesła. Tak więc pytanie, gdzie zrobić taką usługę taniej? (NIE, NIE GMS)
Pzdr. Kamil
daj tygrysowi w minsku ttg,i ma dobre ceny,ja bym nie ogarusowi jakiemuś nie dał za chiny ludowe,jak widze wymieniaczy części którzy ledwo dają rade wymienić jedną rzecz na drugą,a co dopiero swap,który w rekach takiego fachury bedzie mega drutem.Wiem ze to naprawde nie jest trudna sztuka,bo drugi swap robiłem sam,ale jak nie ma kolega miejsca,ani pojęcia wiekszego to lepiej chyba dać klocka,półtora,za zrobienie tego tak.
ten swap jest na tyle prosty, że każdy ogarnięty mechanik w okolicy powinien to ogarnąć...
a później "nie działa mi to, nie działa mi tamto, nie jedzie", bo kabel nie podpięty albo wpięty źle.. albo przyjeżdża delikwent z c4 pod maską a komp z b16 nietykany
jakby co to mam fajny, prawie kompletny swap do oddania
A tak szczerze mówiąc: razem z robocizną, rozrządem, płynami, jakimiś pierdołkami eksploatacyjnymi robionymi przy okazji swapa - kupując swap za 5k nie jest wielkim problemem dobić do 8...9 może faktycznie tysiaka za dużo. Podstawowa cena za robociznę swapa to 1,5k
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Fawor dobrze gada. U mnie swap miał wyjść 6500 na gotowo. Potem wyszło, że sprzęgło się skończyło, do tego doszły koszta kompa i w ostateczności cena skoczyła do 8k.
Pytanie co oznacza "kompletny swap". Mnie B18C4 chyba wyszlo 8800 + swap 282/239, w tym rozrzad. Tarcze i klocki, plyny, dostarczalem we wlasnym zakresie, wiec 9k lekko. I to kilka lat temu
No właśnie dlatego mówię, że finalnie kompletny swap wyjdzie z 9k, ale trzeba jasno określić co się w nim zawiera. Jeśli sam "swap" jako zakup + robota włożenia to jest ewidentnie za dużo. Jeśli całość z pierdołami na gotowo to cena jest całkiem realistyczna.
Jeśli kolega chciałby swapować od razu coś remoncie na 200+ i S4C to niech się odzywa
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
filozofa nie trzeba, +/- 5k swap c4 kompletny z seryjnym kompem, łapa skrzyni 400, +/- 1.5k robocizna wymiana rozrządu, oleju, sprzęgła i włożenie do budy (wyjęcie starego i zamontowanie nowego + elektryka), części trzeba doliczyć wg uznania.. zawsze może się okazać, że coś trzeba wymienić na nowe (głównie sprzęgło) i to dodatkowe koszty, które trzeba mieć na uwadze najtaniej ogarniałem za 6500, bo i sprzęgło i rozrząd nie wymagały wymiany, wydech został seryjny (1000+ nowy), komp seryjny (400+strojenie w kieszeni), także słowo klucz "co jest w cenie"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum